X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אנשים שתוקפים שוטרים [צילום: אורי לנץ/פלאש 90]
הסטארט-אפ הישראלי, מד א"א
א"א מזהה בני אדם מורמים מעם, אנשים אחרים א"א מאתר אנשים שקוראים לסרבנות וקובע שהם פטריוטים, א"א מזהה אנשים שתוקפים שוטרים וקובע בנחרצות כי השוטרים אלימים

הישג מרשים ומפואר נוסף לרשימת ההמצאות והפיתוחים הישראלים. ליצירתיות הישראלית, לפיתוח ולקידמה אין גבולות. הישג ההמצאה הישראלית החדשה מאפיל על מאות הפיתוחים הישראלים המובילים בעולם, עוקף פיתוחים כמו ICQ, Waze, בואש, ביסלי, במבה, טאקי, דיסק און קי, כיפת ברזל, טפטפות, מובילאיי, מטקות, מעיל רוח, מעלית שבת ואפילו את פאר הקולינריה של שנות החמישים מהמאה הקודמת, הפתיתים.
הפיתוח הישראלי החדש, א"א, הוא תגלית מדעית עולמית המזעזעת את אמות הסיפים ויוצרת הד עולמי בשל מקוריותה וחדשנותה. רבים בעולם בטוחים כי ממציאי ומפתחי הא"א ההמצאה הישראלית יזכו בפרס נובל.
יתרונו של א"א, פיתוח פורץ דרך זה, מתבטא באישוש המחקר באופן מוכח. זהו מד זעזוע וסערה הקובע על-פי זיהוי מוקדם מה יהיו עוצמות הסערה, הזעזוע, הרגישות, והנגזרת מהאפיון והזיהוי. ייחודו של הסטארט-אפ א"א, אשר נרשם על-ידי הממציאים הישראלים, מתבטא ביכולת זיהוי על-פי גלי הקול, סיבי המחשבה, בלוטות הזעזוע וגלאי הבל הפה.
בעזרת ההמצאה הישראלית, א"א, שהפתיעה את העולם, ניתן לאבחן רגישות סלקטיבית, אכיפה בררנית, מד סערה וזעזוע, מד זעם קדוש, עוצמות תגובה למפירי סדר, יחס מדוד למתפרעים בדרכים, יחס מכיל למציתי אוהלים, יחס סופג למבעירי מדורות במרכזי כבישים, יחס סלחני לממרידים, למנרמלי סרבנות, לקוראים למרי אזרחי ולמחרחרי מלחמת אחים.
ממציאי הסטארט-אפ החדשני, א"א, התלבטו רבות מה שם יינתן לסטארט-אפ. לאחר דיוני עומק קדחתניים ויסודיים התקבלה החלטה, א"א - אנשים אחרים.
א"א מזהה בני אדם מורמים מעם. אנשים אחרים. א"א מאתר אנשים שקוראים לסרבנות וקובע שהם פטריוטים, א"א מזהה אנשים שתוקפים שוטרים וקובע בנחרצות כי השוטרים אלימים, א"א מאתר פורעי חוק ומעניק להם חסינות ממעצרים, א"א מזהה מסיתים וממרידים וקובע כי הם מלח הארץ, א"א מזהה סערה, זעזוע ומנטרל אותם טרם שיבשילו לכדי רגישות סלקטיבית.
הסטארט -אפ הישראלי גורם להתעניינות רבה ולהזמנות של א"א בקוריאה הצפונית, בסוריה, בדרום אפריקה, ברוסיה ובאירן. ההזמנות נערמות. מערכת א"א נוסתה בהצלחה רבה על אנשי החוק, המשפט, האקדמיה, הכלכלה, הרפואה, ההייטק, על פוליטיקאים בעבר ובהווה, הגנרלים ואנשי זרועות הביטחון.
מערכת א"א, אנשים אחרים, תוצאה מרשימה של פרי מחקר ופיתוח בן חמש שנים. הפריצה המשמעותית התרחשה בשנה וחצי האחרונות. היכולת של המערכת להפוך יום ללילה, אור לחושך, אסור למותר, טמא לטהור, הוכחה מעבר לכל ספק.
המוח היהודי ממשיך להמציא פטנטים. בימים אלה מואץ פיתוח פטנט חדש, השלמה לא"א. המחקר והפיתוח הם של מערכת המשך, מערכת זלא"ד, מערכת הקובעת באבחנה מהירה, האם זה לא אותו דבר. יתרונה של המערכת הנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים הוא היכולת לסנכרן בין שני המכשירים המתקדמים, א"א וזלא"ד, המעניקים תמונת מצב ברורה וחדה, חלוקה מובהקת בין האנשים הרגילים לאנשים האחרים. במעבדות מתקדמות בישראל בוחנים ממש בימים אלה, המצאה נוספת אשר תוכל לבחון השפעת א"א על אנשים רגילים, התוצאות בהמשך.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  27/06/2024   |   עודכן:  27/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסטארט-אפ הישראלי, מד א"א
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עולם הפוך
בוז מתמשך   |  27/06/24 22:06
2
התקווה 7
התקווה 7  |  28/06/24 08:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף גערליצקי
גם אם לא יודו בכך הזועקים עצמם, ואולי גם אינם מודעים לכך מספיק, אך זאת האמת: תורת החסידות מלמדת ש"יהודי אינו יכול ואינו רוצה להיפרד לרגע אחד מהאמונה והקשר עם הקדוש-ברוך-הוא"
בעז שפירא
בנימין נתניהו הוא עתיר ניסיון, אדם נבון ביותר, משכיל, בעל-רקע צבאי ובעל השקפה כלכלית אותה יישם כאן באופן שהפך את ישראל למדינה בעלת כלכלה חזקה ומשגשגת כפי שלא הייתה מעולם
רפי לאופרט
אסון ה-7.10.23 (השבת השחורה של שמחת תורה תשפ"ד) הוא השני מסוגו ובממדיו בהיסטוריה של ישראל, ופקד אותנו 50 שנה אחרי אסון יום הכיפורים (1973). הדמיון בין המקרים מדהים ומכאן הצורך ללמוד אותם היטב ולעומק הוא קריטי.
צבי גיל
הגרמנים נדהמו, הם נראו מבולבלים, תופעה כזאת לא הייתה כתובה בספרי ההדרכה שלהם, אולי גם בהם נגע קול הטנור האדיר    הגרמנים קפאו על מקומם, היהודים רעדו והתייפחו
שי גודלשטיין
אולמרט מאשים את בנימין נתניהו זה קצת אירוני, כי בהתחשב במה שהוא הואשם בו וישב בכלא בגינו הוא היה אמור מזמן להיעלם מחיינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il