X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה תעשה, המדען הדגול בנימין נתניהו? את זה נדע רק ביום ראשון הייה איש מדע טהור, שמור על מצפונך, ודבוק בעקרונות שעל בסיסם עלית לשלטון. מי שבחר בך אינו מעוניין לפנות עוד שטחים או מאחזים. ארץ ישראל, לנו היא
▪  ▪  ▪
היצלח המדען את הניסוי הקריטי? - בנימין נתניהו [צילום: AP]

כבוד ראש הממשלה,
הנני אזרח פשוט מן הפשוטים, ואני פונה אליך ככזה. אף על-פי שדברים אלו לא הובטחו פורמלית, אני, יחד עם מרבית עם ישראל, בחרתי בליכוד/גוש ימין מתוך ההכרה בכך שאין טעם לוותר על עוד נתחים מאדמת ישראל לטובת דפי נייר (ע"ע הסכמים) שלא יקוימו בעתיד.
התייחס לשנייה לאנלוגיה הבאה. מנהיגי ישראל לדורותיהם היו כמו מדענים במעבדה הקרויה, ארץ ישראל. היו כאלו שנאלצו למסור שטחים תחת הסכם, ותחתם הניסוי נכשל, והתוצאה - טרור. היו (בממשלתך) כאלו שהבטיחו 99.9% מהשטח המבוקש וקיבלו בתמורה, כנגד כל ההסתברויות - טרור. היו כאלו שהשערת העבודה שלהם טענה כי צעדי ויתור טריטוריאליים חד-צדדיים הם מה שיביא על עם ישראל את המנוחה והשלווה - קיבלנו טילים וחטיפות.
בשלב זה, מדען רציונאלי היה מרים ידיים מהכיוון של פשרות טריטוריאליות ועובר להיפותזה אחרת. אלא שמולנו מצב, בו חברת המו"פ בה אותו מדען עובד, דוחפת את אותו מדען להמשיך לנסות את הפורמולה שפשוט לא עובדת במציאות.
מה יעשה אותו מדען? האם יתפטר ויישאר נאמן לערכיו או האם ייכנע לגבירי החברה ויאבד את מצפונו?
מה תעשה, המדען הדגול בנימין נתניהו? את זה נדע רק ביום ראשון (אולי). האנלוגיה למדע לא נפסקת כאן. יש מונח ברור הבא מתוך הפיסיקה הסטטיסטית (שמתיימרת להסביר את כל המערכות ביקום על בסיס חוקי התרמודינמיקה). המונח נקרא מצב המערכת. ובכן, המערכת הנקראת מדינת ישראל הינה בדיפוזיה מתמדת. כמו חלקיק המושפע מהתנגשויות אנרגטיות של חלקיקי סביבתו. וכמו בפיסיקה כך גם במציאות הגיאו-פוליטית, אנו קטנית, ולכן השפעת הסביבה על תנועתנו גדולה עד מאוד. לעומתנו עומדים חלקיקי ענק בעלי תנע ברור ודטרמיניסטי הנקראים: עולם האיסלאם השואף לדחוק אותנו, ארה"ב, כך עושה הרושם, הולכת בעקבות כיוון זה. ישנם גם חלקיקים וירטואליים, דוגמת פלוקטואציות הוואקום, קיימים-לא קיימים, המשפיעים על מערכתנו כגון, האיחוד האירופי, האו"ם ועוד. כמו-כן, המערכת הנקראת מדינת ישראל הינה ההפך מחלקיק הומוגני, ולכן קל עד מאוד לפזר אותה על-ידי התנגשויות עם חלקיקים אחרים (ע"ע שלום-עכשיו, ערביי ישראל, מוסוואה, ארגון נשים בשחור וכו').
בנימין נתניהו, איש דגול אתה. מדינאי משכמך ומעלה. צא אל העולם הגדול ועל-ידי אמירת "לאו" רבתי, חדש למערכת הנקראת מדינת ישראל, את כיוונה הדטרמיניסטי.
הייה איש מדע טהור, שמור על מצפונך, ודבוק בעקרונות שעל בסיסם עלית לשלטון. מי שבחר בך אינו מעוניין לפנות עוד שטחים או מאחזים. ארץ ישראל, לנו היא, ליהודים. מסירת שטחי מולדת מזמינה טרור מצד מערכת החלקיקים הנקראת האיסלאם, בוז מצד החלקיקים הוירטואליים הנקראים האיחוד האירופי והאו"ם ופילוג גדול יותר בין מרכיבי המערכת הפיסיקאלית המתקרית מדינת ישראל. דאג לאינטרסים של המערכת הפיסיקאלית הגיאו-פוליטית אותה הינך מייצג ולא לאינטרסים של מערכות אחרות המתנגשות בנו ללא רחם.
אמור לגביר המערכת הפיסיקלית ארה"ב - No, We Cannot!
חששך למערכת ישראל אינו מוצדק. האיום העיקרי שיוצג עלינו בעולם החלקיקים הינו איום כלכלי. כלכלה אינה משחקת תפקיד פיסיקאלי משום שהיא בת-חלוף עד מאוד. המערכת בישראל כבר עמדה בניסוי הכלכלי של אומות העולם בנו. שרדנו ואף הבאנו תוצאות הפוכות לתוצאות שמדעני חלקיקי אומות העולם שיערו. האיום האמיתי על מערכת ישראל נובע מהתנגשות אנרגטית מדי עם חלקיק האיסלאם הרדיקלי המתקרא אירן. בכך הינך צריך להתמקד, וללא הסיוע של החלקיקים הווירטואליים (משום שהם וירטואליים).
אמור No, We Cannot וראה איך מערכתנו תתחזק ותתמודד לבד (כרגיל) עם כל מה שעומד לפניה בעולם תרמי אכזר זה, שמכה בך מכל כיוון.

תאריך:  12/06/2009   |   עודכן:  12/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדען והניסוי שכשל?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אולמרט וביבי תאומי סיאם ל"ת
בוגר ישיבת הסדר  |  12/06/09 12:20
2
תומך במאמר וברוה"מ בכל לב ל"ת
צנחן  |  12/06/09 13:56
3
ביבי, תן לעם להחליט!
סיישל  |  12/06/09 19:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
מסעדת "ג'ויה" ("שמחה") שבהרצליה מיישרת קו עם סועדיה: היא שידרגה את התפריט עתיר הטעם שלה וגם הוזילה אותו
אריה יואלי
לא הכל במדינה מושלם, אבל אפשר להגיד שהמדינה היא אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים בתולדות האנושות. עם שקם מן האפר ותוך כדי מלחמות קיום, חוסר במשאבים וקליטת מיליוני מהגרים, הצליח להקים מדינה הנמצאת בשורה הראשונה של מדינות העולם, הוא הוכחה לכך ש"היא כן תצלח"
רחל נפרסטק
מה צריכה אישה לעשות נגד סרטן הערמונית, כאשר ממחקר רפואי חדש עולה כי סוכרת ושומנים בדם מפחיתים אצלה את הסיכון לחלות במחלה... של בעלה...
צפורה בראבי
יש בין חילונים וגם בין הדתייים - כאלו הדורשים הפרדת הדת מהמדינה. החילונים טוענים לכפייה דתית. הדתיים חוששים משנאת יתר. אז למה לנו?
מיכאל בור
ביום ראשון הקרוב תעמוד מול העולם כולו, תנאם נאום חשוב, נאום שיסמל את הדרך בה נלך, את המדיניות שאתה תנהיג. בכל דרך שתבחר - אני איתך - גם אם זה מצריך מעם ישראל לסבול עכשיו בשביל עתיד ילדינו    מכתב לראש הממשלה
רשימות נוספות
ארה"ב תמנה שגריר בדמשק  /  מאיה שני
האמריקנים פסימיים ביחס לנאום נתניהו  /  איציק וולף
מדינה פלשתינית בגבול זמני  /  עידן יוסף
הקסם שבנאיביות  /  עו"ד אברהם פכטר
המלחמה הבאה  /  יוסף כהן
ממשלה לקראת התפרקות  /  ד"ר צ'לו רוזנברג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il