X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
קומץ חיילים הניפו שלטי מחאה אז מה? ואולי בכלל כדאי להפסיק לשלח את צבא ההגנה לישראל ביהודים?
▪  ▪  ▪
מרד חיילי גדוד שמשון [מרים צחי]

עד כמה מגוחכים, ציניים, אטומים ולחיצים יכולים להיות המנהיגים שלנו, יודע הציבור הנבגד, שבע הבטחות שווא כבר שנים רבות. הפעם כך נראה, התעלו המנהיגים על עצמם ובהיסטריה קולקטיבית, הוכיחו מדוע הם אינם ראויים להוביל את המדינה, בוודאי שלא בימים הקשים שעוד נכונו לה.
שלושה טירונים מגדוד 'שמשון' הניפו כרזת מחאה אומללה במהלך טקס ההשבעה שערך הגדוד בכותל המערבי ומיד געשה הארץ ורעשה ודומה שלא היה מעשה חמור מזה, מאז ימי בר-כוכבא.
גורמי השמאל הקיצוניים ובראשם התקשורת העוינת והבלתי מאוזנת, שאינה חדלה מניסיונותיה לפגוע במחנה הימין, עטו על האירוע השולי הזה כמוצאי שלל רב, במטרה לנגח את החרדים, את הדתיים, את המתנחלים, את הרבנים וכמובן שאת חיילי ישיבות ההסדר ובעצם את כל מי שאינו צועד במשעולי האג'נדה הלוחמנית שלהם.
והנה כעבור מספר שבועות הניף קומץ חיילים, (שניים כמדומני) שלט מחאה דומה, רק בשינוי שם הגדוד, הפעם היו אלו חיילי 'נחשון'. ליתר דיוק מ"כים המבוגרים ממבצעי "הטרגדיה הלאומית" הקודמת בגדוד 'שמשון', לכל היותר בכמה חודשי שרות.
אכן אירוע "קטסטרופלי", "ממש אסון בקנה מידה בינלאומי", "חורבן בית שלישי".
מיותר לציין שגם את הזדמנות הפז הזאת ללבות את היצרים לא החמיצה התקשורת, אלא שהפעם הצטרפה למחול השדים המתועב הזה גם המנהיגות הפוחזת הנגררת שלנו, שבשפה הפשוטה ביותר, לא רק ירדה מהפסים, אלא ממש עשתה במכנסיים.
השנאה העיוורת מבית היוצר של השמאל, הצליחה לעורר פאניקה גדולה בקרב "קברניטי המדינה", שגם בימים כתיקונם אינם מצטיירים כמי שיודעים את הדרך ובאחת היה העיקר לטפל והטפל לעיקר.
"המרד בצה"ל'' זעקה כותרת אינפנטילית בעיתון השני בחשיבותו בישראל. 'סרבנות בצה"ל', 'הסתה של רבנים', 'הסתה של גורמים פוליטיים', 'ניסיון להטיל אימה על הרמטכ"ל', ואין ספור ביטויים, שנועדו לעודד רייטינג ומכירות בדוכנים נזרקו לחלל האוויר, במטרה לחולל סערה תקשורתית רבתי, וזו אכן הצליחה מעל למשוער. רק על פרט אחד קטן דילגו כולם ושמו עיתונות טובה, כזאת המביאה לקורא מידע חדשותי מדויק ואמין. כך לפחות התרשמנו חברי ואני, קצינים בכירים ב(מיל.) ובדימוס.
לציד המכשפות ההזוי הזה הצטרף עדר 'טוקבקיסטים' אחוז שנאה עצמית וטירוף פוליטי בלתי נתפס שהרחיק לכת בהכללות ובהכפשות כנגד חיילי צה"ל מסורים וכינה אותם: 'גיס חמישי' 'ופושעים חובשי כיפות' והיו כאלו שאף העזו לומר, 'כי מוטב היה לגייס לצה"ל ערבים ישראלים שנאמנותם למדינת ישראל גדולה יותר מאשר זו של בני ישיבות ההסדר'. "כך בדיוק נשמעו הגרמנים שהעלו את היטלר לשלטון, כך נהגו המקומיים ברייך השלישי כלפי שכניהם היהודים",אמרה בכעס רב שכנתי ניצולת השואה ובצדק.
אכן, אלו הם פני החברה הישראלית, אלו תווי הרוע במנגינת המנון השמאל השחוק, מנגינה מסוכנת, אותה רק צד אחד מנגן ולמען שלום הבית, את המנגינה הזאת מוכרחים להפסיק לנגן.
מעציב היה לשמוע את הצלילים הצורמים להחריד, שעלו ממקהלת הצבועים ויותר מכך, מדאיג היה לראות את צמד "המנצחים" שניצח על מקהלה זו, ראש הממשלה ושר הביטחון המוכרים לאו-דווקא בשל היותם מנצחים דגולים, אלא משום היותם לוזרים פוליטיים היסטריים, שנסחפו בלהט היצרים.
הכול נאמר ובהגזמה פרועה, הכול פרט לאמת, הכול פרט לעובדות. 'עליהום' טיפוסי חסר רסן, שנבנה על בסיס השנאה לדתיים, השנאה למתנחלים ועוינות נצחית למחנה הימין.
וכאילו לא די בכך, אל המהומה המטופשת הזאת נסחפו, כמה לא מפתיע, ראש מחנה הימין "ויד ימינו", שר הביטחון, שאינו חדל מלהפתיע .
מנהיגות היסטרית! מדינה באובדן עשתונות ופרופורציות. אין דרך אחרת לתאר במילים את המתחולל כאן מאז הונפו שלטי המחאה ואינני רוצה לחשוב מה יקרה ברגע האמת, במלחמה הבאה.
חלחלה ממלאת את ליבי מעצם המחשבה שהמנהיגות הזאת אחראית לביטחוננו ואמורה לנהל אותנו ולשמור על חיינו במשברים העתידיים.
משוגעים, תרדו מהעץ הגבוה עליו טיפסתם ותאמרו לנו על איזה מרד אתם מדברים? על איזו סרבנות? מה זאת הדמגוגיה הזולה שאתם מפעילים על ציבור הבוחרים שמזמן חדל להאמין בכם?
ראיתי בדיוק את אותן תמונות שאתם ראיתם ושמעתי את אותם קולות מחאה שוליים שהשמיעו חיילים צעירים אוהבי ישראל אמיתיים, שנאמנותם ואהבתם לארץ ישראל עולה לאין ערוך על זו הקיימת אצל מרבית אנשי השמאל, אם בכלל.
צר לי לאכזב אתכם אדוני ראש הממשלה ושר הביטחון, אך כאיש צבא לשעבר בדרגה בכירה, הבקי מעט ברזי השיפוט הצבאי וכקצין ששפט חיילים בעבר, לא מצאתי שום ביטוי למרד, או סרבנות וודאי שלא 'גיס חמישי' ואף לא שמץ של רמז לכך, בהתנהגותם של חיילי 'שמשון' 'ונחשון'.
כן ראיתי מחאה, שעל-פי חוק השיפוט הצבאי מוגדרת לכל היותר כעבירת משמעת, שחומרתה והעונש בצידה נתונים לשיקול דעתו של המפקד השופט. אם העבירה שבוצעה הינה חמורה כל-כך ומסוכנת, מדוע נשפטו החיילים על-ידי מפקד החטיבה ולא בבית דין צבאי? יש להניח שאת התשובה לשאלה הרטורית הזאת, אתם יודעים לא פחות טוב ממני.
מכובדי, המחאה שאין לה מקום בצה"ל, לא נעלמה מעיני, אך בעיקר ראיתי חיילים צעירים, מתנדבים אוהבי ישראל, שמחובתנו כמפקדיהם, ללמדם בסבלנות את המותר והאסור בצה"ל.
כן ראיתי אטימות מצידכם, ולא מעט היסטריה תקשורתית, בתגובתכם למעידה השולית של חיילי ישיבות ההסדר.
הילדים הללו אינם אויבי ישראל, כמו למשל גורמי השמאל הפוגעים במכוון בכוחות הביטחון בעימותים הקבועים ב'בלעין' וב'נעלין', ואני תמהה להיכן נעלמו שיקול דעתכם והתייחסותכם "ההחלטית והבלתי מתפשרת", כלפי המשתפ"ים "היהודים", הפועלים יד ביד עם גורמים פלשתינים, הידועים בשנאתם לישראל ופוגעים במודע באינטרסים הביטחוניים של המדינה.
לצערי אני רואה שנאת אחים תהומית ושמאל קיצוני, ההופך מיום ליום לאיום אסטרטגי על מדינת ישראל ואתם מכובדי, לא רק שאינכם עושים די כדי לבולמו, אתם נוטים בחולשתכם להיסחף בהלכי רוח פוליטיים בחוסר אחריות לאומית, והדברים אמורים בעיקר לגבי ראש הממשלה.
במקום לטפל בבעיות הביטחוניות החמורות הרובצות לפתחה של מדינת ישראל, עוסקים קברניטי המדינה בבעיות משמעת בצבא ומבזבזים את זמנם, את מרצם ולא פחות חשוב , את אמינותם הפוליטית הרעועה ממילא, בבעיות שוליות שאינן מתפקידם, תוך הפגנת נחישות ורוח קרב תקשורתית וצבעונית, אל מול שני שלטי מחאה אומללים.
כמה חבל שלא הפגנתם נחישות כזאת לפני שנים רבות, אל מול דגלי החיזבאללה שהונפו בהתרסה על גבול הצפון. שם הייתה נחישותכם חיונית, ויתכן שפני ההיסטוריה האזורית היו שונים היום בתכלית.
הגיעה העת שתבינו ותפנימו אילו השלכות הרות אסון טומנות בחובן משימות השיטור ופינוי הישובים אותן מבצע צה"ל, על המרקם העדין והרגיש של החברה הישראלית . די לשטות הזאת!!!
הגיעה השעה לקבל החלטה אמיצה להוציא את צה"ל ממעגל החיכוך המיותר עם האוכלוסיה היהודית ביו"ש. אסון חברתי היסטורי גדול אירע בפינוי גוש קטיף, בכייה לדורות ואין כל היגיון בחזרה על הטעות הנוראה ההיא.
צה"ל הינו צבא שהוקם על-מנת להגן על מדינת ישראל וגבולותיה ולהלחם באויביה, לא באזרחיה היהודים והערבים כאחד. צה"ל הוא צבא לוחם ולא משטרת פינוי והגירה.
לשם כך קיים המשרד לביטחון פנים וזה תפקידם של משטרת ישראל וכוחות מג"ב, בשום אופן לא תפקידם של הצבא ומשרד הביטחון.
שישים ואחת שנות עצמאות ומלחמות, הן די והותר כדי להבין זאת!

הכותב הוא סא"ל במיל, תושב הרצליה, חבר אגודת הסופרים העבריים
תאריך:  22/11/2009   |   עודכן:  22/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל נבון
על-אף כל מחאותיה של ישראל נגד הכרזת ונציה, היא יישמה אותה, כשחתמה ב-1993 על עסקה עם אש"ף    וגם הסכם אוסלו למרות שבושל בנורווגיה, המתכון שלו היה צרפתי    ואם תרצו, למרות שנחתם לפני 16 שנה, עדיין אנו סובלים בגללו מבעיות עיכול
בועז ארד
הניסיון האמריקני מלמד שיעילות השימוש באנרגיה מושגת לא בחקיקה או בהתערבות ממשלתית, אלא במתן "חופש ביטוי" לשוק, המשקף העדפה של מוצרי חשמל ביתיים חסכני אנרגיה
מרדכי קידר
אין כמו הפלשתינים לחשוש מהכרזת עצמאות פלשתינית חד-צדדית: אם לאחריה לא תפנה ישראל את משרד המשפטים ואת מטה המשטרה שלה ממזרח ירושלים, יהפוך "הכיבוש" הזמני ל"כיבוש" מתמשך
רונן לוי
השבוע עמד בסימן חובת נאמנות ללקוח, של מכלול העוסקים והקשורים לשוק הרכב והתחבורה    איך קשורים סוכני הביטוח, הגופים המוסדיים, השמאים, המוסכים, פקידי המימשל וחברי הכנסת למצבו העגום של הענף?
עוזי אורנן
על-פי התפיסות הקיימות אין תקוה למשא-ומתן    ישראל מבקשת להוכיח כי היא חפצת שלום אך בפועל נוהגת בדיוק להפך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il