X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נתניהו: "המטרו הפך למלכודת מוות" [צילום: לע"מ]
ישיבת הקבינט הסתיימה / מועצת הביטחון מתכנסת
נתניהו: ממשיכים לפעול ככל שיידרש
"ה'מטרו' הפך למלכודת מוות למחבלים. בתחבולות עושים מלחמה, בתעוזה ננצח" בהתייחסו להתפרעויות בישראל: "המטרה שלנו היא להפסיק את האלימות ואחר-כך לשקם את היחסים בין יהודים וערבים" גנץ: "היכינו חזק ונמשיך להכות חזק בחמאס, אבל חשוב לא פחות שננצח במלחמה על הבית" הרמטכ"ל: "אנחנו מתכוונים להמשיך לפעול בעוצמה ככל שיידרש ועל-פי השלבים שתכננו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון בני גנץ, והרמטכ"ל אביב כוכבי, מכינים את הציבור לימים נוספים של לחימה במסגרת מבצע שומר החומות. השלושה מסרו הצהרות בשידור חי זמן קצר לאחר שסיימו ישיבה נוספת של הקבינט המדיני-ביטחוני, שבה הוצגו תוכניות לחימה ומאות מטרות נוספות.
ראש הממשלה הודה בדבריו לכוחות הביטחון, ובראשם לחיילי צה"ל, לוחמי ולוחמות השב"כ ויתר כוחות הביטחון, הפועלים במטרה להדוף את המתקפה על ישראל ולפגוע בארגוני הטרור ברצועת עזה. המערכה תימשך, הדגיש נתניהו. דבריו נאמרו כאשר ברקע גוברות הפניות והקריאות מצד ראשי מדינות, המציעים מו"מ להפסקת אש בין ישראל לחמאס. במקביל, פותחת מועצת הביטחון בדיון נוסף, במטרה להביא את שני הצדדים להפסקת אש.
נתניהו הדגיש את הפגיעה הקשה בחמאס. "אנחנו גובים מחירים כבדים מאוד מחמאס על התוקפנות הבלתי נסבלת", אמר. "צה"ל תקף יותר מ-1,500 מטרות בימים האחרונים, פגע קשה בפעילות התת-קרקעית של חמאס. הארגון השקיע עשור שלם והון על חפירת מנהרות, והרוב - לא הכל - ירד לטמיון. ה'מטרו' הפך למלכודת מוות למחבלים. בתחבולות עושים מלחמה, בתעוזה ננצח".
"אנחנו ממשיכים לפעול ככל שיידרש כדי להשיב שקט וביטחון", מסר נתניהו. "זה עוד ייקח זמן. מדברים על הלחץ הבינלאומי - תמיד יש לחצים אבל בסך-הכול אנחנו מקבלים גיבוי רציני מאוד. אני רוצה להודות לידידנו ג'ו ביידן ומדינות אחרות רבות שעשו צעדים בלתי מקובלים כמו הנפת דגלי ישראל על בתי הממשל שלהם. אנו מעריכים זאת".
בהתייחסו להתנגשויות ולתקיפות בין ערבים ליהודים במדינת ישראל אמר נתניהו: "אני מברך על מגמת הרגיעה שרואים בציבור הערבי. לא מוחלטת, אבל ראינו ירידה. תמיד אמרתי - לא כל ולא רוב הציבור, אבל מיעוט שיש לטפל בו. אנחנו רוצים לגבות מחיר מהתוקפן כמו בכל סוג של טרור, להשיב את השקט והביטחון, לשקם את ההרתעה והמשילות. וזה לוקח זמן". נתניהו הדגיש, כי מול הפורעים מופעלים כוחות הביטחון. "המטרה שלנו היא להפסיק את האלימות ואחר-כך לשקם את היחסים בין יהודים וערבים. חיים יחד במדינה וצריך להשיב מסלול של דו-קיום ושיתוף פעולה".
שר הביטחון בני גנץ הדגיש בהצהרתו כי בימים האחרונים הפך צה"ל את רשת המנהור העזתי למלכודת מוות. מ'מטרו' של חמאס, אמר, "לרכבת של גיהנום. זה הישג אסטרטגי במלחמה בחמאס ששובר את התפיסה שלו ואת תורת הלחימה שלו. אנחנו יודעים שבחמאס הופתעו".
גנץ ציין, בהתייחסו לטענות נגד ישראל על פגיעה מופרזת בחפים מפשע, כי מערכת הביטחון עושה את הנדרש "בהתאם לדין הבינלאומי תוך הפעלת שיקול דעת. כפי שאמרתי למשלחת האמריקנית ולשר ההגנה, אין מדינה ריבונית שלא הייתה מגיבה כמו ישראל מול ארגון טרור שיורה ללא הבחנה לעבר אזרחיה".
"בהתייחסו להתנגשויות בערים מעורבות ציין גנץ: היכינו חזק ונמשיך להכות חזק בחמאס, אבל חשוב לא פחות שננצח במלחמה על הבית. ערב החג הוא הזדמנות של כל מנהיג ציבור להתעורר וזה הזמן של כל אחד מאיתנו להתייחס לשני כאל אח ולהרגיע את הרוחות בינינו".
הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר בהצהרתו, כי "החמאס עשה טעות קשה", בכך שלא קרא אותנו נכון ולא העריך את עוצמת התגובה של צה"ל. לדבריו, צה"ל פגע בפרויקט הדגל של חמאס - המטרו. "פגענו אנושות בפרויקט ייצור הטילים והרקטות, וגם זה יצריך שיקום ארוך. עם זאת, הירי על העוטף נמשך ובהיקף גדול. אנחנו מודעים לכך. אנחנו מתכוונים להמשיך לפעול בעוצמה ככל שיידרש ועל-פי השלבים שתכננו". הרמטכ"ל פנה וביקש מהציבור לשמור על הוראות פיקוד העורף - שהרי הן מצילות חיים.

תאריך:  16/05/2021   |   עודכן:  16/05/2021
+אין נפגעים - מירי הרקטות בחצות לעבר באר שבע וחצרים
00:28 17/05/21  |  

אין נפגעים ממטחי הרקטות ששוגרו בחצות על-ידי ארגוני הטרור לעבר באר שבע וחצרים. החמאס קיבל אחריות לירי. קודם לכן שוגרו רקטות לעבר ישובי עוטף עזה. לא דווח על נפגעים.

+פיגוע דריסה בדרך שכם - 6 שוטרים נפגעו
17:41 16/05/21  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

המחבל נורה ונהרג  ▪  שוטר נוסף נפגע מהירי  ▪  הנפגעים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים

פיגוע דריסה [צילום: משטרת ישראל]
+עשרות רקטות נורו על אסדת תמר
17:17 16/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

גורמים בחיל-הים ציינו כי הושמד כל בנק המטרות של חיל-הים אשר כלל 17 מוצבים ימיים של חמאס, עשרות כלי שיט מסוגים שונים, אמצעי לחימה ותשתיות  ▪  חשפו שמחבלי חמאס ניסו לפגוע באסדת הגז תמר, אך לא היה צורך בהפעלת כיפת ברזל להגנת האסדה

חדשות כאן11
אסדת תמר. ניסיון לפגיעה מהרצועה [צילום: משה שי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: ממשיכים לפעול ככל שיידרש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דרישה הגיונית של מנצח
שפן  |  18/05/21 12:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע שומר החומות
יואב יצחק
המחבל נורה ונהרג    שוטר נוסף נפגע מהירי    הנפגעים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים
איציק וולף
גורמים בחיל-הים ציינו כי הושמד כל בנק המטרות של חיל-הים אשר כלל 17 מוצבים ימיים של חמאס, עשרות כלי שיט מסוגים שונים, אמצעי לחימה ותשתיות    חשפו שמחבלי חמאס ניסו לפגוע באסדת הגז תמר, אך לא היה צורך בהפעלת כיפת ברזל להגנת האסדה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - תרגום, אנין ואמיץ, ונוסף גם הוא, נבזה, מתקרנפים ואין חדש    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר    שבוע טוב וחג שבועות שמח    "וחג שבועות תעשה לך ביכורי קציר חיטים..." (שמות ל"ד, פסוק כ"ב)
איתן לסרי
מי שמותיר את העבריינים הערבים להלחם חופשי בתוכם תוך קטילה הדדית של כ-130 נרצחים בשנה, ידע שיום אחד הנשק הרב שצברו יופנה אלינו היהודים באופן מהיר ומפתיע, מי שמשחרר מחבלים ומונע מכוחות הביטחון להיאבק בהם ולהענישם, ידע שהוא מסייע לטרור הערבי נגדנו
איציק וולף
אזעקות נשמעו בעיר אשדוד, בעוטף עזה וביישובים רבים באזור הדרום    חלק מן הרקטות יורטו, אך לפחות אחת פגעה בתחום העיירה נתיבות    תושבי אזור מעבר ארז קיבלו התראה מפני רחפן נפץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il