- פניות ל-10,000 מנויים - סלקום, פלאפון ופרטנר מובילות בסלולר; טריפל סי, הוט נט ובזק בינלאומי באינטרנט; סלקום ופרטנר בטלפוניה קווית, אינטרנט ותשתית.
- שיעור הפניות מוצדקות - פלאפון, גולן טלקום וסלקום מובילות בסלולר; טריפל סי, הוט נט וטלזר באינטרנט; סלקום ופרטנר בטלפוניה קווית, אינטרנט ותשתית.
- השפעת התערבות המשרד - צמצום עמלת הוראת הקבע, הודעה מפורטת על חיובי חו"ל, הטמעת eSIM, שיפור קליטה, נגישות מידע על פריסת סלולר, הגנת ילדים ועוד.
שר התקשורת, ח"כ שלמה קרעי: "חברות תקשורת המטפלות בפניות ציבור באופן משביע רצון, מהיר ככל הניתן ולעיתים אף לפנים משורת הדין, הן חברות מוערכות יותר ומצליחות יותר. בשנה שחלפה, כפועל יוצא של פניות הציבור שקיבלנו למשרדנו, ביצענו מספר שינויי אסדרה ופעולות לטובת הציבור".
מנכ"ל משרד התקשורת, עינבל משש: "הדוח מאפשר מבט רחב ומעמיק על פניות הציבור בתחום הטלקום ועורך גם השוואה בין ספקיות התקשורת השונות. הגופים המפוקחים חייבים להתנהל כנותני שירות בשוק תחרותי, ולפעול לשיפור מתמיד של השירות הניתן לצרכנים. אני קוראת לכם לפנות למשרדנו בכל עניין רלוונטי".
|
|