X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סילבר. ניהל את הארגון [צילום: אבי דישי, פלאש 90]
עמוס סילבר מ"טלגראס" צפוי לשמונה שנות מאסר
סילבר ושבעה פעילים נוספים בארגון הפשיעה, שמכר סמים ברשת טלגרם, הודו במסגרת הסדר טיעון הצדדים יבקשו עד 7.5 שנות מאסר ליתר המורשעים
עונשים קלים מאוד
העונשים שיוטלו על אנשי "טלגראס" קלים מאוד, כפי שניתן ללמוד מהעונשים שגזר (6.5.24) בית משפט השלום בנתניה על שני נאשמים שהודו והורשעו בגידול 10,000 שתילי קנביס. אשר כנפו נדון ל-32 חודשי מאסר, ויותם אשכנזי - ל-20 חודשי מאסר. העבירות בהן הורשעו עמוס סילבר וחבריו חמורות עשרות מונים.

עמוס סילבר, שעמד בראש ארגון הפשיעה "טלגראס" למכירת סמים ברשת טלגרם, הודה והורשע (7.5.24) בעבירה של ניהול ארגון פשע ובריבוי עבירות סמים. הצדדים מבקשים מבית המשפט המחוזי מרכז לגזור עליו שמונה שנות מאסר. שבעה מעורבים נוספים הודו גם הם ועל-פי ההסדר הם צפויים למאסרים של עד 7.5 שנות מאסר.
ההסדר הושג בתום גישור פלילי בפני הנשיא בפועל של בית המשפט המחוזי בבאר שבע, בני שגיא, בעיצומו של ההליך ולאחר שנשמעו עדים רבים. המשפט מתנהל מזה חמש שנים, לדברי משרד המשפטים - בשל "ההיקף העצום של הראיות הדיגיטליות שנאספו במסגרת החקירה, ריבוי הנאשמים, והסוגיות המורכבות שהתעוררו במהלך המשפט בעניין ראיות דיגיטליות ובעניין האופן שבו יש להחיל את הדין הקיים על העבירות שבוצעו ברשת".
על-פי כתב האישום המתוקן, טלגראס, שהוקמה במארס 2017, שימשה כפלטפורמה לסחר בסמים (בעיקר קנביס) באמצעות הטלגרם, הפכה לארגון פשיעה בסוף שנת 2017, ופעלה עד למעצר הנאשמים במארס 2019. הארגון פעל במבנה היררכי, בניהולם של סילבר ואחרים, כאשר יתר הנאשמים שימשו בתפקידים שונים, לרבות ראשי ענפים בארגון, וקיבלו משכורות ממנו.
ארגון טלגראס העסיק למעלה מ-100 עובדים, ופעלו במסגרתו למעלה מ-3,500 סוחרי סמים, ששיווקו ומכרו סמים לציבור הרחב, ושילמו לטלגראס עבור פעילותם בערוצי הטלגרם שלו. הארגון קיבל מסוחרי הסמים מאות אלפי שקלים בכל חודש, שהתחלקו בין אנשיו בהתאם למעמדם (בכתב האישום המקורי דובר על 1.5 מיליון שקל בחודש ובסך-הכל 30 מיליון שקל; סכומים אלו נמחקו מכתב האישום המתוקן). גם קטינים רכשו סמים באמצעות טלגראס, ואף פעלו כסוחרי סמים, וכן נמכרו סמים פסיכדליים לציבור בערוץ ייעודי.
בכתב האישום המקורי יוחסה לסילבר עבירה של עמידה בראש ארגון פשיעה, בנסיבות בהן העונש המירבי הוא 20 שנות מאסר; כאמור, במסגרת ההסדר הוא הודה בניהול ארגון פשיעה, עם עונש מירבי זהה. בכתב האישום המקורי חולקו פעולותיו לשתי תקופות והוא הואשם פעמיים בריבוי עבירות של תיווך לסחר בסמים מסוכנים, סחר בסמים מסוכנים, הדחת קטין לסמים מסוכנים (כולל במסגרת ארגון פשיעה) וסחיטה באיומים (כולל במסגרת ארגון פשיעה). כתב האישום המתוקן מתייחס כולו לתקופה אחת, כך שנמחק כפל העבירות, והושמטו עבירות האיומים והקטינים.
יתר הנאשמים שהודו והורשעו
  • בראל לוי, ממייסדי טלגראס וממנהליו הבכירים של הארגון. הוא הודה בריבוי עבירות סמים במסגרת ארגון פשיעה, שיבוש מהלכי משפט בארגון פשיעה, מרמה, הלבנת הון ועוד. הצדדים יבקשו לגזור עליו 7.5 שנות מאסר, עם אפשרות להפחתת עד שנה וחצי אם ישתקם.
  • אופיר מישל, ממנהליו הבכירים של הארגון. הוא הודה בניהול ארגון פשיעה, ריבוי עבירות סמים במסגרת ארגון פשיעה, שיבוש הליכים במסגרת ארגון פשיעה, קשירת קשר לפשע, הלבנת הון ועוד.
  • רועי אשכנזי, ממנהלי הארגון בתחום כוח האדם. הוא הודה בריבוי עבירות סמים, שיבוש מהלכי משפט וקשירת קשר לפשע.
  • רן בוגנים, האחראי על מערך השליחים. הוא הודה בריבוי עבירות סמים במסגרת ארגון פשיעה, שיבוש הליכים במסגרת ארגון פשיעה ועוד.
  • שמעון תוהמי, מנהל ענף הפיתוח. הוא הודה בריבוי עבירות סמים במסגרת ארגון פשיעה, שיבוש הליכים במסגרת ארגון פשיעה ועוד.
  • עמרי מאירסון, ראש ענף חו"ל ומנהל קבוצת הפסיכדליה. הוא הודה בריבוי עבירות סמים וקשירת קשר לפשע.
  • עידן בורלא, יועץ ומפעיל בענייני פסיכדליה. הוא הודה בריבוי עבירות סמים וקשירת קשר לפשע.

תאריך:  07/05/2024   |   עודכן:  07/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עמוס סילבר מ"טלגראס" צפוי לשמונה שנות מאסר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
חברת-בת של קבוצת אקרו זכתה במכרז של רמ"י    ההערכה היא להשקעה כוללת של 1.3 מיליארד שקל בפרויקט שיכלול בניית 364 יחידות דיור ושטחי מסחר    70 מיליון מהתמורה - חילוט של ערבות המכרז והיתרה תשולם בתוך 90 ימים
מירב ארד
מגזר התיירות האיטלקי רשם צמיחה מרשימה בשנת 2023, ויצר כמעט 185,000 מקומות עבודה חדשים ו-2.97 מיליון עובדים, המייצגים אחד מכל שמונה עובדים ברחבי המדינה    במבט קדימה לשנת 2024, WTTC צופה צמיחה נוספת, כאשר מגזר התיירות צפוי לתרום 223.1 מיליארד אירו לכלכלה
איציק וולף
הודיע להנהלת הבנק על כוונתו לצאת לדרך חדשה לאחר חמש שנות כהונה    מועד סיום הכהונה בפועל כפוף להליך בחירת מנכ"ל חדש    דירקטוריון הפועלים מינה ועדת איתור בראשות היו"ר ראובן קרופיק
איתמר לוין
השופטים המליצו לקבוצת מטרו דן למשוך את ערעורה על פסק הדין שאישר את זכיית קבוצות מטפרו ודן רייל, לצידה של קבוצת Mlead    השלוש ינהלו את שלושת קווי המטרו בפרויקט שהיקפו 150 מיליארד שקל
איציק וולף
דגל ישראל מתנוסס בצד הפלשתיני של המעבר לאחר שכוחות צק"ח 401 השתלטו מבצעית על המעבר    כוחות גבעתי שולטים על המעבר ועל ציר סלאח א-דין מרכס דהנייה    ניסיון של מכונית תופת לפגוע בטנק הסתיים בהשמדת מכונית התופת    פיקוד הדרום תוקף עשרות מטרות חמאס במרחב רפיח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il