X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר החינוך קיש ורן ארז. "פסאודו-אקדמיזציה" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
ארגון המורים: אין לשתף פעולה עם תוכנית האקדמיזציה בבתי הספר
יו"ר ארגון המורים שלח מכתב לכלל מורי הארגון וטען כי משרד האוצר מתנה את המשא-ומתן על הסכם שכר בהסכמה מראש להעסקת מורים ומנהלים בחוזים אישיים "זה הצעד הראשון בדרך להפרטת מערכת החינוך. התהליך דומה למה שקרה במערכת הבריאות ובדואר. לא רק השירות והציבור נפגעים אלא גם העובדים"

ארגון המורים העל יסודיים הודיע (יום ג', 7.5.24) על החרפת העיצומים במחאה על הסחבת שבה נוקט משרד האוצר ביחס למשא-ומתן לחתימה על הסכם שכר חדש.
בהודעה ששלח למורים המלמדים בבתי הספר העל יסודיים כתב יו"ר הארגון, רן ארז, כי על המורים להימנע מהעברת ציונים מכל סוג שהוא לכל גורם שהוא, כגון מנהלים, רשתות בית ספריות, משרד החינוך ומפמ"רים. לדבריו, ניתן רק לומר לתלמידים ציוני בחינות בעל פה ויש להימנע מחשיפת ציון ההגשה לבחינות הבגרות.
כמו-כן, אמורים המורים להימנע מיציאה לכל פעילות מחוץ לכותלי בתי הספר ולסיים את את יום הלימודים בשעה הקבועה בהסכם הקיבוצי.
רן ארז התייחס גם לרפורמה החדשה שפרסם שר החינוך, יואב קיש, להטמעת לימודים שיוכרו כלימודים אקדמיים במערכת הלימודים בבתי הספר: "יש לנתק כל מגע עם משרד החינוך (מפמ"רים ומפקחים) ועם כל גורם אחר של משרד החינוך בכל נושא, כולל נושא תוכנית האקדמיזציה ונושא הפסאודו-אקדמיזציה של משרד החינוך", ציין.
עוד הוסיף כי אין להשתתף בשום השתלמות מאורגנת במשרד החינוך וחתם בהודעה על כך שהודעה על המשך השבתת מערכת החינוך תישלח בנפרד.
"משרד האוצר מסרב לקיים כל מו"מ אם לא ניענה לדרישתם להעסיק מורים ומנהלים בחוזי קבלן - שיהפכו אותם לעובדי קבלן, תרתי משמע, ללא ביטחון תעסוקתי וכלכלי. זה הצעד הראשון בדרך של הפרטת מערכת החינוך והפיכתה ללא-שוויונית תוך פגיעה בתלמידים ובמורים ובכלל אזרחי ישראל. תחילת הפרטתה של מערכת החינוך דומה למה שקורה במערכת הבריאות, בדואר ובעוד גופים שהופרטו. לא רק השירות והציבור נפגעו אלא גם ציבור העובדים. לא ניתן יד לזה בשום פנים ואופן", ציין.

תאריך:  07/05/2024   |   עודכן:  07/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארגון המורים: אין לשתף פעולה עם תוכנית האקדמיזציה בבתי הספר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הצווים וההצעות שאישרה ועדת הכספים מעגנים את מתווה ההפרטה, המרת הלוואות המדינה להון בעלים וצווי אינטרסים חיוניים של המדינה בחברת דואר ישראל ובנק הדואר    במהלך הדיונים הוצג כי הצפי הוא שעד סוף הרבעון השני ב-2024 יועבר תשלום התמורה ויועברו מניות המדינה לרוכש
מירב ארד
תא"ל מיל' משה אדרי דיבר בוועידה הכלכלית של איגוד הגזברים על עתיד שיקום העוטף והחזון של המנהלת לחמש השנים הקרובות
איציק וולף
מינהל התעופה הפדרלי האמריקני פתח בחקירה בחשד שבדיקות הנוגעות לאמצעי הגנה חשמליים באזורים הסמוכים למכלי הדלק של מטוסי 787 לא הושלמו בחלק מהמקרים, והאם ייתכן שעובדי החברה זייפו רישומי מטוסים    לא ברור האם מטוסי 787 שכבר פועלים בחברות תעופה יקורקעו
יצחק דנון
העירייה מבקשת מבית המשפט לאשרר את החלטתה לסגור את חוות המיכלים בה מאוחסן נפט גולמי; המדינה: פעילותה חיונית    צו ארעי מונע את הסגירה
עידן יוסף
מפגינים מקיסריה טוענים לאלימות משטרתית: "תחנת חדרה פועלת באופן קיצוני ביחס לאחרות"    המשטרה: "חופש הביטוי נגמר במקום שבו מתחילות עבירות פליליות"    קריב: "מאחורי הפעולות של המשטרה בקיסריה יש גם תפיסת עולם פוליטית"    יו"ר הוועדה לביטחון לאומי יקיים דיון נוסף בעניין בהשתתפות נציגות בכירה של המשטרה: "איפה שצריך לתקן - נתקן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il