X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אין נציב, ותלונות הציבור נערמות [אילוסטרציה]
שופטים ללא ביקורת: מבוי סתום במינוי נציב תלונות הציבור
רוטמן כינס דיון דחוף בעקבות אי-מינוי נציב תלונות הציבור על שופטים באופוזיציה טענו כי שר המשפטים מונע בכוונה את מינוי הנציב בשל רצונו למנות אדם שאינו שופט עליון בדימוס, בניגוד למסורת, ומסרס את הרשות השופטת בקואליציה הציעו לשנות את החוק כך שהנציב לא יהיה בהכרח כזה ואף הציעו שהכנסת תבחר את הנציב רוטמן קרא לשר המשפטים להביא הצעת חוק ממשלתית שתפתור את המבוי הסתום וקרא לנציבות למצוא פתרונות זמניים לטיפול בתלונות
משרד המשפטים: כיום תלויים ועומדים בנציבות כ-150 תיקי תלונה ולפי הנחיה שאושרה אתמול ותוטמע מיד לאחר חג השבועות, מזכירות הנציבות תאשר קבלת תלונות ותאפשר לשופטים להגיב להן כבסיס להחלטה על פתיחת הבירור שתתקבל בידי הנציב הבא; תלונות שנפתחו, יימשך בהן הבירור כנהוג בנציבות עד גיבוש טיוטות המלצות

תמה האשליה
משה מורג
יתכן כי אי-מינויו של נציב תלונות שופטים חדש עדיף שבעתיים על מינויו של 'נציב מטעם', ששוב ימסמס תלונות המוגשות לו נגד חברים טובים ומתאיידות באורח פלא באמצעות ניסוח סנגורי מתקתק ובאווירה חברית מופלאה
לרשימה המלאה

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן, כינס (יום ב', 10.6.24) את ועדת החוקה לדון באי-מינוי נציב תלונות הציבור על שופטים. "אני מקיים את הדיון לאחר שיח בנושא עם ח"כים ופניות ציבור שהתקבלו", פתח רוטמן.
"אי-מינוי הנציב מותיר אנשים רבים, כולל מילואימניקים שדיוניהם לא נדחים, ובכלל, הגיעה הצעת חוק לוועדה עם אמירה שלא התגבשה הסכמה בין שר המשפטים למ"מ נשיא ביהמ"ש העליון על מועמד, וחוקקנו הארכה של חצי שנה ועדיין אין הסכמה. אמור להיות מוסכם על כולנו שהוואקום הזה לא לגיטימי. הסיטואציה שבה דרך להגיש תלונות על שופטים, דיינים או קאדים אינה לגיטימית. בדיון הפיקוח האחרון על הנציבות תואר הליך די ארוך עד שהתלונה מגיעה לנציב, ובמצב הנוכחי אפילו לא נותנים לפתוח תלונה. זה האפיק היחיד שעומד בפני עורכי הדין, המתדיינים והציבור להתמודד עם תקלות ועיוותים במערכת ולכן הדיון נקבע כדיון דחוף".

ח"כ קארין אלהרר: "יש כאן שיטה שהפכה ליותר משוכללת. בקריאה נרגשת של אחדות ו'יחד ננצח' מובילים כאן מהפכה משטרית על סטרואידים. המאמצים שלכם לסרס את הרשות השופטת מגיעים במאמצים קטנים. הבנתם שבכותרות זה לא עובד אז אתם מובילים דרך שקטה, ולשיטתכם יעילה, כולל הקפאה דה-פקטו של נציבות התלונות על השופטים, כשהשאיפה היא שינוי זהותו ואופן מינויו של הנציב. 20 שנה הנציב ממונה כשופט עליון בדימוס. שר המשפטים לא מגיע להסכמה כי הוא לא רוצה שופט עליון בדימוס. לשופט בית המשפט העליון מגיעים ערעורים מהערכאות השונות. הנציבות, למרות הדמוניזציה שלכם היא גוף מקצועי. גם אני לא מרוצה מכל החלטה שלה, אבל התשובה היא לא הריסת כל המערכת. לא בכדי, המחוקק כתב בחוק הנציבות 'מי שכשיר להתמנות לשופט ביהמ"ש העליון'. אתם מנהלים את האירוע בדרך לא ראויה".

היו"ר רוטמן הגיב לדברי ח"כ אלהרר: "הצלחת לגרום לכך שהוועדה תמנה את 149 השופטים בהסכמתך ויש לברך על כך בלי ציניות, ואת אומרת בושה וחרפה שהגעתם להסכמות. בכל פעם שממנים שופטים בהסכמה זה נכון לאמון במערכת המשפט. כשהייתי נציג האופוזיציה, הכלל שמותר לדרוס את נציג האופוזיציה היה בתוקף, ומינו שופטים לעליון על אפי וחמתי, ואחד מהם שהתנגדתי למינויו מככב בדוח התלונות. כל זה לא קשור לשאלה שבבסיס הדיון. החוק קובע שבשביל להציג מועמד לנציב צריך הסכמה של השר והנשיא. מה את מציעה שנעשה כשהם לא מגיעים להסכמה? אני לא דן בשאלה שנשיא העליון שותף למינוי מי שאמור לבקרו מחר בבוקר".

עו"ד נוי חסון, ראש אשכול חקיקה, משרד המשפטים: "פתיחה בבירור תלונה איננה הליך אוטומטי. החוק מסמיך את הנציב להחליט על פתיחה או אי-פתיחה בבירור תלונה שהוגשה. כיום תלויים ועומדים בנציבות כ-150 תיקי תלונה. על-פי מידע שנמסר מן הנציבות, מאז הקמתה, דרך הפעולה היא שעל מכתב פנייה לשופט להגיב לתלונה חותם הנציב עצמו בלבד, להבדיל ממכתב הדורש תגובה לתלונה אך מופנה למי שאינו שופט, אשר עליו חותם עובד הנציבות. הנציב גם חותם על החלטות המוצאות תלונות כמוצדקות או שכוללות הערה או שיש להן ערך מוסף או תקשורתי אחר. על החלטות המוצאות תלונות כבלתי מוצדקות או כאלה שאין בהן כל הערה חותם אומנם עובד הנציבות, אולם זאת רק לאחר התייעצות עם הנציב וקבלת אישורו".
לאחר דברים אלו עדכנה לגבי הנחיה שתוטמע לאחר החג בעקבות המצב הנוכחי ולפיה, כפי שנעשה באופן רגיל, עם קבלת תלונה בנציבות, מזכירות הנציבות תאשר את קבלתה, ויינתן מספר לפנייה. המענה האוטומטי יכלול הודעה שלפיה 'הנציבות תשוב ותודיעך דבר. לתשומת ליבך, עם סיום תפקידו של נציב תלונות הציבור על שופטים, משך הטיפול בתלונה יכול שיארך".
עוד אמרה כי אף לפני ההחלטה אם לברר את התלונה, מוצע ליידע את השופט או את הרשם הנילון בלבד, ולא את כלל הגורמים הרלוונטיים המנויים בחוק שיש ליידע אותם על פתיחת בירור, על הגשת התלונה, ולאפשר לו להגיב לה. תגובה בעניין זה עשויה לסייע בהמשך, לשלב של קבלת החלטה בנוגע לפתיחת הבירור עצמו שתתקבל בידי הנציב הבא. ביחס לתלונות שנפתחו ניתן להמשיך את הבירור כפי שהיה נהוג לעשות בנציבות, לרבות פנייה לצדדים שלישיים ולנילונים, ולגבש טיוטות להמלצות. למעשה, מוכנת התשתית לבחינתו של הנציב.

ח"כ גלעד קריב: "אין חולק על כך שהמצב מאוד בעייתי. מאידך-גיסא אי-אפשר לנתק את הסוגיה הספציפית ממערכת היחסים העכורה הכוללת. יש כאן הפרת מחויבות מכוח החוק של שר המשפטים, לקדם הליכים סדורים למינויים, מדובר בקריסה של מערכת היחסים בין שר המשפטים לבין נשיא או מ"מ נשיא העליון. יש פה צד אחד ששיבש את סדר הדברים המתוקן ולא מאפשר מינוי של קבע לביהמ"ש העליון. יש לשאול מדוע תופעת הסכסוכים ואי ההסכמות לא הייתה בהיקפים כאלה בעבר, גם כשהיו שרי משפטים שעמדו על דעתם והשיגו לטענתם הרבה הישגים בפועל. הם לא תפקדו כחותמת גומי של המערכת, אך ידעו שלטובת הציבור מייצרים mode עבודה משותף במסגרתו כל אחד מוותר ומתגמש. מדוע דווקא בכהונת לוין אנחנו מגיעים להחרבת יכולת העבודה המשותפת. בימים כתיקונם אפשר היה לחשוב על תיקוני חקיקה, והאם יש מקום לשפר דברים, אבל בימים כתיקונם לא מותירים את מערכת המשפט בגירעון דרמטי של מספר השופטים המכהנים ולא מונעים מינוי נשיא לעליון, ולכן אסור לאפשר כל שינוי חקיקה במנגנון הזה. כשתסיימו את ההתקוטטות אפשר יהיה לחשוב על תיקוני חקיקה".
ח"כ יצחק קרויזר: "בפועל מונו 149 שופטים בהסכמה מלאה, כך שהשיטה של יריב לוין עובדת. לאחרונה היו תלונות מוצדקות על הנשיא המכהן שלא טופלו, גם תלונות חמורות שהיו ידועות לנציב, לכן יכול להיות שיש מקום לדון בוועדה ולשנות את המנגנון הזה. אם המנגנון לא בריא, יש לבחון את שיטת הבחירה של הנציב בכנסת, כי הציבור נפגע ומרגיש שהוא לא מקבל מענה ראוי".
יסכה בינה, התנועה למשילות ולדמוקרטיה: "יוזמי חוק הנציבות לא שיערו שמערכת המשפט תהיה הרשות החזקה האבסולוטית עם כוח מוחלט, שלה המילה האחרונה ואין שום מבקר מעליה. אין שום יכולת לבקר את מערכת המשפט או לייצר איזון או תיקון לאור הדברים שנעשו על-ידי המערכת בשנה האחרונה לצערנו. הגשנו עשרות תלונות במהלך השנים, ואנחנו רואים נבדלות ברורה וקיצונית בין קבלת התלונות על שופטי העליון לבין ערכאות אחרות. התיקון הנדרש הוא שהנציב לא יתמנה על-ידי הוועדה לבחירת שופטים וכן שיודגש שרשאי להתמנות כל אחד לפי התנאים בחוק, ובלבד שאינו שופט העליון בדימוס".
עו"ד חנית אברהם בכר, הנהלת בתי המשפט: "לצערנו, כרגע לא מונה נציב שיבחן את התלונות. כידוע, הדין הישראלי קובע מספר מנגנוני בקרה נוספים על התנהלות השופטים. אומנם אנחנו הגוף המבוקר, אך כל פנייה אלינו בנושא מערכתי, אנחנו ממשיכים לבחון בכובד ראש וברצינות, ובמידת הצורך מתקנים ומשנים את התנהלותנו. חשוב להדגיש, אנחנו לא מחליפים את תפקידו ועבודתו של הנציב אלא מטפלים רק במה שבגדר סמכותנו".

היו"ר רוטמן: "ביקשתי ממ"מ הנשיא ומנהל בתי המשפט להגיע לדיון ולא נעניתי. מעבר לחוסר ההתייצבות, האם אתם לא סבורים שעומד בראש מערכת בתי המשפט, שהוא גם המבוקר, מחזיק ביכולת למנוע את מי שיבקר אותו". לאמירתה של עו"ד אברהם בכר לפיה למחרת היום בו פנתה מזכירות הוועדה להזמנת מ"מ הנשיא ומנהל בתי המשפט, נקבע דיון עוד בטרם קיבלה את תשובת לשכותיהם, אמר רוטמן: "אני יכול להיות מנומס ולשאול מי מגיע, אבל אני לא מכיר בפריבילגיה של אף גורם לשאול, מי עוד מגיע לישיבה כדי לדעת אם להתייצב או לא. בפעם הבאה אגיד שלא לענות לשאלות שאין מקום לשאול, בייחוד כשאזרחים מחכים למענה".
עו"ד אברהם בכר: "לפני שאני פונה לראשי המערכת עם הזמנה לדיון, חשוב לי לתת להם תמונה מלאה. הם לא פה כי הנחתת את מועד הדיון".
עוד אמרה כי "תפקיד הנציבות משמעותי וחשוב גם מבחינתנו. הנציבות היא גוף חיצוני למערכת המשפט, אינה כפופה לנו אלא נפרדת, עצמאית וניטרלית. הנציבות משמשת כתובת לציבור להגיש תלונה נגד השופטים. יש לנו אינטרס שיעמוד בראשו גורם בלתי תלוי גם בשל הצורך של אמון הציבור במערכת והשופטים עצמם כמבוקרים.
"מאז כינון הנציבות כל הנציבים היו שופטי בית המשפט העליון בדימוס, ולא בכדי, כאשר זהו אחד התפקידים הבכירים ביותר".

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

"לגישת הנהלת בתיהמ"ש קיימת חשיבות מכרעת שהנציב יהיה מי שכיהן בעבר כשופט המכיר היטב את מערכת בית המשפט, את סדרי הדין ואופן ניהול התיקים בערכאות השונות. מי שלא כיהן כשופט יתקשה מאוד לשפוט מה תקין ביחס לבירור התלונה ויש ערך לניסיון. בנוסף, לעמדתנו קיים ערך רב במינוי נציב שהיה שופט בית משפט עליון. החוק אומנם לא מחייב זאת ואפשר היה למנות גם מי שאינו שופט, אך הנציב אמור לתת החלטה בעניין של תלונות הנוגעות לכלל הערכאות, לרבות טריבונאליים דתיים וצבאיים, והם היחידים שתחת כהונתם מגיעים לביקורתם השיפוטית תיקים מערכאות שונות".
היו"ר רוטמן לעו"ד אברהם בכר: "אתם הגורם האחרון שמעניין אותי מה עמדתכם לגבי מי צריך להתמנות כי אתם הגוף המבוקר וברור מה יהיה לכם נוח, שיהיה מישהו משלכם. האם בהליך המינוי, השופט פוגלמן יהיה זה שיבחר פרסונלית מי האדם שידון עליו בתלונות? אתם לא רואים בכך ניגוד עניינים מובנה?"
עו"ד אברהם בכר: "החוק קובע שהנשיא והשר הם שיציעו מועמד לוועדה ושהוועדה היא זו שתחליט. כשחוקק החוק המחוקק לא מצא כי יש ניגוד עניינים בעצם המינוי על-ידי הוועדה".

עו"ד עמית בכר, ראש לשכת עורכי הדין: "אין מחלוקת על חשיבותו הקריטית של הנציב. להשלים עם מצב שבו אין מינוי נציב, זו פגיעה אנושה והפקרות הציבור. התרבות שלא ממנים נשיא קבוע לעליון ועוד תפקידים היא חלק מתרבות הרס וחורבן אמון הציבור. עצם הבעיה היא הרצון לקבוע בכוח וזו שיטת שר המשפטים לכל אורך החזית. הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא להפוך את הכלי הזה לניגוח בתי המשפט והסיבה המקורית שהחוק דרש את ההסכמה של שניהם היא כדי שהמוסד יהיה אפקטיבי ולא פוליטי. בסוף אנשים צריכים לזעת שהם יכולים להתלונן על שופטים והשופטים צריכים לדעת שהם מבוקרים. לא שמענו בקולו את עמדת שר המשפטים מדוע הוא מתנגד למינוי".
להערת היו"ר, "האם נראה לך הגיוני שפוגלמן ימנה את מי שיברר תלונה שהוגשה עליו?" השיב עו"ד בכר ראש הלשכה: "זו טענה דמגוגית. במשך שנים המחוקק סבר שיש להגיע להסכמה ומנסים כל דבר להחריב בכוח ומי שסובל הוא הציבור. יש הבדל עצום בין תלונות על שופטי העליון שזו ערכאה אך ורק דיונית של ערעור ליתר הערכאות, ורוב מכריע של הציבור הוא בממשק בערכאות אלו.
"יש כאן שיטה שמצד אחד מסרסים את המערכות כדי שהציבור לא יאמין בהן, ואז משנים את החוק. אם רוצים לשנות את החוק, יכולות קואליציה ואופוזיציה לשבת יחד, כי עיסוק במינוי שופטים וביקורת על שופטים הוא נושא רגיש ואסור להשתמש בו כקרדום לחפור בו. כל עוד זהו החוק, האחריות היא גם של השר וגם של הנשיא להביא מועמדים ואם לא מגיעים למועמד מוסכם, שיביאו מספר מועמדים".
ח"כ טלי גוטליב: "הסיכוי שתלונה מוצדקת על שופט תתקבל קלושה ביותר. הופעתי באלפי דיונים ותתי דיונים וראיתי שופטים מצוינים ובה במידה, שופטים שמעליבים מתדיינים ומשפילים עורכי דין. זה לא נורמלי לדבר על אבא בדלתיים סגורות בדרך מטילת אימה. מערכת המשפט היא הבסיס לחברה מתוקנת. הבעיה בעיני בשופט כנציב היא שככל שאתה יותר במערכת אתה שומר עליה יותר. כשהשופט מני מזוז אמר לי 'תסתמי את הפה', אני לא חשודה בנימוס, אך בחיים לא אומר דבר כזה - וזה טואטא מתחת לשטיח. יש פתרונות נוספים כמו האפשרות להקליט דיונים כדי ששופטים ייזהרו יותר. אני לא רואה נוהג במינוי שופט עליון. החוק עצמו קבע - 'מי שכשיר להיות שופט עליון'. אפשר למצוא אדם בעל כשרות שלא חייב לחבריו?".

היו"ר רוטמן סיכם: "יצאנו מפה עם בשורה חשובה בכך שלא נותיר את האנשים הפונים לנציבות בלא כלום. אבקש שתחזרו לכל הפניות באופן יזום, וכן - כשיש לאקונה כזו ואין נציב, תמצאו פתרונות לקידום התלונות גם ללא הנציב, שבינתיים יתבצע הטיפול הפרלימינרי. אפשר לזמן ולתשאל אנשים גם לפני כי יש פה אזרחים שצריכים לקבל מענה.
"בנוסף, אם לא יינתן מענה בסיטואציה שהיא לא לגיטימית ולא נכונה, אנסה להביא פתרון מוסכם-קואליציה-אופוזיציה, לחקיקה בהוראת שעה נקודתית או בהוראת קבע, כי מציאות כזו לא נכון להשאיר.
הפתרון שהגיעו אליו בחקיקה הוא מבוי סתום שלא יכול להיות קדוש. אסור שיהיה מינוי פוליטי, אך יכול להיות שנביא הצעה או כפתרון נקודתי למקרה של היעדר הסכמה או כפתרון קבע, שתהיה הצבעה של הכנסת ייתכן גם ברוב של 70 או 80 ח"כים.
"המבוי הסתום הנוכחי מתקיים כבר חודש ואי אפשר להשאירו יום אחד, ולכן אם נקדם חקיקה נבקש פטור מחובת הנחה. בנוסף, אני קורא לשר המשפטים להביא הצעת חוק ממשלתית שתפתור את המבוי הסתום כי אי-אפשר להשאיר את המציאות והאזרחים ללא מענה".

תאריך:  10/06/2024   |   עודכן:  10/06/2024
+"חברות ביטוח פועלות שלא כחוק ומחריגות מבוטחים לפי אזורי מיקוד"
10:22 11/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

טענות שהחברות נוקטות אפליה של מבוטחים וסוכני ביטוח ערבים, כולל הפסקת התקשרות עם סוכנים ללא סיבה מוצדקת  ▪  קיים קושי למצוא רופאים בפריפריה שמוכרים על-ידי חברות הביטוח, מה שפוגע בזמינות שירותי הבריאות לתושבים  ▪  חברות הביטוח אינן מספקות תבחינים ברורים לבחירת רופאים והפסקת התקשרות עם סוכנים

לקוחות שאינם "כלכליים" לחברה
+הכנסת אישרה: הממשלה תקדם את חוק הפטור מגיוס
08:14 11/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת אישרה ברוב של 63 מול 57 את החלת דין רציפות בחוק הגיוס שיזם גנץ בכנסת הקודמת  ▪  החוק יעבור לוועדת חוץ וביטחון  ▪  לפיד: "בעיצומו של יום קרב קשה, הועבר חוק השתמטות". ליברמן: "הכול למען הישרדות פוליטית"

נתניהו במליאת הכנסת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אבקה חשודה התגלתה בלשכת שר הבריאות בכנסת
20:03 10/06/24  |  עידן יוסף

משמר הכנסת פינה לפני שעה קלה את שר הבריאות אוריאל בוסו מלשכתו בכנסת לאחר שפתח מעטפה ובה התגלתה אבקה חשודה. המעטפה הוכנסה למיכל יעודי ואטום המיועד למקרים מעין אלו, ותילקח להמשך בדיקה במכון הביולוגי.
השר נבדק ע״י פראמדיק שנמצא בכנסת ונמצא ללא תסמינים. לשכתו של השר בוסו נסגרה עד לסיום הבדיקה.

+קופות החולים יורשו להנפיק אישור מחלה קצר למבוטחים ללא חתימת רופא
13:20 10/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מקרה של חשש לאמינות האישור - מעסיקים יורשו לזמן את העובד לבדיקה- על חשבונם

הדיון בוועדה [צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מני מזוז / Meni Mazuz  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניגוד עניינים  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית בכר / Amit Bahar  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שופטים ללא ביקורת: מבוי סתום במינוי נציב תלונות הציבור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
מירב ארד
מקרה של חשש לאמינות האישור - מעסיקים יורשו לזמן את העובד לבדיקה- על חשבונם
עידן יוסף
ועדת החוקה דנה בהצעת חוק ממשלתית שמטרתה להעניק לבתי הדין הרבניים כלים נוספים להתמודדות עם סרבנות גט    הוועדה התמקדה בסוגיית תדירות דיוני המעקב ובסוגיית "הרחקות דרבנו תם", הכוללות הגבלות דתיות, חברתיות וכלכליות    יו"ר הוועדה דורש ממשרד המשפטים חוות דעת כתובה ביחס לעמדת המשרד לפיה אין מניעה להטיל סנקציה על קבורה יהודית בעניין סרבני גט; זאת לאור כך שבית המשפט לא מתיר אפילו בעת מלחמה לנקוט אמצעים כגון עיכוב קבורת מחבלים
עידן יוסף
מאז חזר לכנסת, ולא קיבל תפקיד שר בכיר או יו"ר הכנסת כבקשתו, שימש דנון כאופוזיציה פנימית בליכוד    סיום כהונת ארדן מאפשר לו לשוב לתפקיד    ח"כ בוארון חוזר לכנסת
מירב ארד
החל מסוף השנה תחול על הפטורים מרישיון שמנפיקים אמצעי תשלום חובת גילוי נאות, והם יצטרכו להודיע ללקוחותיהם על-אודות הפטור מרישוי ועל כך שרשות ני"ע אינה מפקחת עליהם.
עידן יוסף
הרוב מוחלט של מצביעי הליכוד דורשים גיוס שוויוני של החרדים לצבא ומצפים מנציגיהם להתנגד לכל חוק שנותן פטור מגיוס לרוב הצעירים החרדים, גם במחיר של פרישת המפלגות החרדיות מהקואליציה    הם גם תומכים בנקיטת צעדים משמעתיים ופליליים נגד מסרבי גיוס חרדים, וכן בהפסקת תקצוב ישיבות שמעודדות אי-גיוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il