X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בנט. מה תהיה הקונסטלציה הפוליטית הספציפית? [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
נפתלי בנט רומז על חזרה לזירה הפוליטית
ראש הממשלה לשעבר ציין שלוש שנים ליום שבו הושבע כראש הממשלה והכריז - "אפשר לעשות זאת שוב" "עם ממשלה מקצועית, מנהיגות אמיתית ואחדות בינינו - זה אפשרי, והרבה יותר מהר ממה שחושבים. עוד נכונן כאן מדינה שראויה לעם הזה"

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, רומז על כוונתו לחזור לזירה הפוליטית. בציוץ שפרסם (יום ה', 13.6.24) ובו ציין שלוש שנים ליום שבו הושבע כראש הממשלה ה-13 של מדינת ישראל כתב כי ניתן להקים שוב ממשלה שתשים בראש מעייניה את אזרחי המדינה.
בנק לא ציין פרטים פוליטיים ספציפיים ביחס למהלך. שותפו לשעבר לראשות הממשלה ה-13, ח"כ יאיר לפיד, שיתף את הציוץ של בנט וציטט את דבריו: "עם ממשלה מקצועית, מנהיגות אמיתית ואחדות בינינו - זה אפשרי, והרבה יותר מהר ממה שחושבים. עוד נכונן כאן מדינה שראויה לעם הזה".
"במשך קצת יותר משנה שירתתי אתכם אזרחי ישראל כשעמדתי בראשה של ממשלה שעד לאותו רגע הייתה נראית בלתי אפשרית. אחרי ארבעה סבבי בחירות, מגיפת קורונה, משבר כלכלי, מאות אלפי מובטלים ומדינה שנמצאת בשיתוק - שרים משמאל ומימין החליטו לשים בצד את כל המחלוקות ולהתכנס ביחד למען הצלת מדינת ישראל. בשנה הזו, יחד עם חבריי, הזנקנו את ישראל קדימה. המדינה חזרה להיות מנוהלת. הממשלה השיבה את האמון לציבור ככזו ששמה בראש מעייניה את האזרחים", כתב בנט בציוץ שפרסם.
לדברי בנט, הלו״ז של שרי הממשלה ה-13 היה מוקדש כולו לקידום נושאים הקשורים לתפקוד היומיומי של מדינה. "דאגנו לכל אזרחי ישראל, ולא העמדנו מגזר אחד לפני האחר. ידענו להגיע בינינו לפתרונות גם ברגעי מחלוקת. אומנם שילמתי מחיר אישי ומשפחתי כבד, אך בשנה אחת הספקנו מה שממשלות אחרות לא מספיקות בארבע שנים, כי עבדנו ביעילות. ובעיקר- עבדנו ביחד ולמענכם. הקמת ממשלת החירום הזו שאני כל כך גאה בה, הייתה הכרחית באותה העת כמו אוויר לנשימה", הוסיף בציוץ שפרסם. עוד טען כי הממשלה שבראשה עמד הוכיחה שאת ישראל אפשר להוציא מהבוץ, ואפילו במהירות- אם רק נהיה ביחד ונעבוד ביחד, ברצון טוב ובשיתוף פעולה.
"היום יותר מתמיד, המציאות הבלתי נתפסת בה אנו חיים מאז שבעה באוקטובר מחייבת הנהגה שיודעת לאחד את העם ולעשות את הדבר הבסיסי ביותר שצריכה לעשות ממשלה: לשים את האינטרס של מדינת ישראל לפני כל שיקול אחר, לפעול בתבונה מול הקהילה הבינלאומית, להכניס את כל חלקי העם למעגל השירות ולנהל את המערכה עם מטרות ברורות עד להכרעת אויבינו. אני מדבר עם אזרחים רבים שנמצאים בייאוש אמיתי. אנשים רבים נמצאים בחרדה קיומית למדינת ישראל, וחשוב לי לומר לכם שגם עכשיו כשהכל נראה בלתי אפשרי זה כן אפשרי. חברים, עשינו זאת אז, ואפשר לעשות זאת שוב", הצהיר.
לדברי בנט, יש לנו עם של אריות ולביאות - במיוחד הדור הצעיר. "מתוך התהום והכאב העצום התגלה בקרבנו אור גדול של לוחמים אמיצי לב ואזרחים אכפתיים. עם ממשלה מקצועית, מנהיגות אמיתית ואחדות בינינו - זה אפשרי, והרבה יותר מהר ממה שחושבים. עוד נכונן כאן מדינה שראויה לעם הזה", כתב.

תאריך:  13/06/2024   |   עודכן:  13/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נפתלי בנט רומז על חזרה לזירה הפוליטית
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
נוכל שקרן
מיכל  |  13/06/24 09:58
2
אלמלא זה היה מביש ומביך
שאול א.   |  13/06/24 10:01
3
בנט תחזור
אלון  |  13/06/24 11:43
4
ב
אאא  |  13/06/24 12:43
5
אצביע לבנט
צחי  |  13/06/24 12:51
6
נוכל
שוקי  |  13/06/24 13:37
7
צריך יותר מקורטוב של בושה. ל"ת
עפרב  |  13/06/24 16:11
8
שקרן
נורית  |  13/06/24 18:39
9
נפתלי בנט
סול  |  14/06/24 18:24
10
הנוכל
פני  |  21/06/24 18:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
על-פי הערכות אמריקניות - הצוללת בעלת המנוע הגרעיני אינה נושאת כלי נשק גרעיניים    היא תשתתף יחד עם המשחתת 'אדמירל גרושקוב' בתמרון ימי שיתקיים במרחק של 90 מייל בלבד מפלורידה
מירב ארד
ישראייר מחזיקה כיום כ-50% מהחברה אותן רכשה בפברואר 2023    בשלב הראשון תרכוש כ-25% מהחברה תמורת כ-2.75 מיליון אירו
מירב ארד
המתחם הינו חלק מתוכנית 'אבו גוש רובע מערבי' הממוקמת כקילומטר צפונית מערבית לתחנת המשטרה ההיסטורית ולמרגלות כפר הנוער 'קריית יערים' בשטח כולל של כ-233 דונם
איציק וולף
הרשת רכשה את בתי המלון - באמסטרדם, רוטרדם, האג, איינדהובן, חרונינגן ומאסטריכט - מקרן KSL קפיטל    עם השלמת הרכישה תחזיק הרשת 26 בתי מלון בהולנד הכוללים יחד כ-4,000 חדרים
איציק וולף
בשעה 5:00 הופעלו האזעקות ביישובים כליל ויחיעם בעקבות שיגור מיירט לעבר מטרה חשודה שהתבררה בדיעבד כזיהוי שווא    האזעקות הופעלו מחשש לנפילת שברי יירוט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il