X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אודליה לוי-אטינגר עורכת דין   |  שדולת הנשים בישראל
איבחת הסכין של הכרעת הדין של קצב, במלוא נחרצותה וחומרתה - מותירה מרחב תמרון קטן מאד לכל הספקנים והציניקנים ומזמנת דין וחשבון נוקב. וכן, אפילו בקשת סליחה. סליחה מקורבנותיו שבמשך חודשים הושפלו תחת מבול דברי הבלע המרושעים של קצב והסובבים אותו מנהג יהודי ידוע וחשוב הוא לבקש סליחה עם תחילתה של שנה חדשה
▪  ▪  ▪

מנהג יהודי חשוב הוא לבקש סליחה בראשיתה של שנה חדשה. ימים נוראים אלה, ערב השנה האזרחית החדשה, בהם הורשע נשיא לשעבר בשני מקרים של אונס ובהטרדה מינית, הם בבחינת הזדמנות ראויה לעשות זאת.
לא עוד קייס מייגע של נגיעה אקראית שפורשה לא נכון הרי כאלו הן נשים - מפרשות לא נכון נגיעות אבהיות ומוציאות אותן מפרופורציות, לא עוד אמירה סתמית שהוצאה מהקשרה שכן, כידוע לנשים יש נטייה להגזמה וחוסר הבנת סיטואציות חברתיות מורכבות, הגורמת להן לחשוב שמטרידים אותן מינית, כאשר בסך-הכל התבדחו איתן / החמיאו להן / אהבו אותן / חיזרו אחריהן.
זה אפילו לא עוד קייס של הרשעת שר חף מפשע בשל נשיקה חברית תמימה, שבמהלכה השתרבבה שונו אל פיה של קצינה בצה"ל (הרי היא הצטלמה איתו, המופקרת), הפעם זה אחרת. שכן הפעם השתרבבו איברים אחרים לפסק הדין המרשיע.
איבחת הסכין של הכרעת הדין של קצב, במלוא נחרצותה וחומרתה - מותירה מרחב תמרון קטן מאד לכל הספקנים והציניקנים ומזמנת דין וחשבון נוקב. וכן, אפילו בקשת סליחה.
סליחה מקורבנותיו של קצב שבמשך חודשים ארוכים נרמסו והושפלו תחת מבול דברי הבלע המרושעים של קצב והסובבים אותו, אשר בספין תקשורתי מניפולטיבי ואכזר הפכו את המתלוננות לאשמות.
סליחה מעשר המתלוננות שהעידו כי סבלו מקצב הטרדות, מעשים מגונים ותקיפות מיניות, ושרובן אף לא זכו לקבל כינוי של אות אחת מאותיות האלף-בית. סליחה על דרך הייסורים שעברתן בדרך אל ההרשעה הזו.
סליחה גם בשם היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות. על פיק הבירכיים שגרמו להם שלושת פרקליטיו של קצב כאשר כמעט והשיגו עסקת טיעון הזויה, שרק יהירותו של מרשם מנעה את תוצאותיה החמורות. סליחה על כך שבפרקליטות שכחו מחוק נפגעי עבירה ולא עצרו לרגע לשאול את המתלוננות או לשמוע את עמדתן בטרם החליטו על עסקת הטיעון האומללה.
סליחה בשם נציגי הפרקליטות שהופיעו בבג"צ במסגרת העתירה של שדולת הנשים בישראל (ושל התנועה לאיכות השלטון) כנגד עסקת הטיעון ואשר הגנו עליה בלהט, תוך שלא היססו לטעון כי חומר הראיות לא יאפשר הרשעה, טענה שכבר אז, היה ברור שהיא מופרכת.
סליחה מאלה שכוחו של קצב, קשריו הפוליטיים ובעיקר הפחד המצמית מכשלון אפשרי, שיבשו את שיקול דעתם וטישטשו את ראייתם המשפטית, עד שהלכו בדרך שכמעט וסתמה את הגולל על הסיכוי כי עבריין מין סדרתי, יתן את הדין על מעשיו.
ל-א' מלשכת הנשיא - סליחה על כך שתלונתה על מעשים חמורים דומים שביצע בה קצב (לכאורה), לא נכללה בכתב האישום המתוקן שהגישו לבסוף אלה עם הבעיות בברכיים.
סליחה מכל ה"אלפיות" שעל גבן התנהלו דיון תקשורתי וציבורי ושיחות סלון בערבי שישי, בחוסר חמלה ותוך עיסוק פולשני בחייהן האישים. סליחה על העיסוק הרכלני והמציצני בפוזות בהן הצטלמו עם המטריד, בליפסטיק ששמו, בעומק המחשוף שלבשו, בגובה שכר הייעוץ שקיבלו, בחיי המשפחה שלהן, בעבר הרומנטי שלהן, בהרגלי המין שלהן ובמה שאכלו לארוחת בוקר.
סליחה מכל קורבנות עבירות המין האמיצות המצליחות לאזור את שארית כוחותיהן כדי להתלונן, רק כדי לחוות מיד לאחר מכן השפלה נוספת, קשה וכואבת לא פחות - אל תוך הנשמה והמרחב האינטימי שלהן.
מנהג יהודי חשוב הוא לבקש סליחה עם תחילתה של שנה חדשה. אולי כדאי לבקש כבר עכשיו מאורלי אינס?

תאריך:  04/01/2011   |   עודכן:  04/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סליחות - זה לא רק בערב יום כיפור
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
כן זנאי,כן מטרידן,שקרן,אנס לא
אליהו חיים  |  4/01/11 17:30
 
- נכון וצודק!
אדל  |  5/01/11 01:26
2
נכון וצודק, למעט אורלי אינס...
חפטליהו  |  4/01/11 19:42
3
ככה לא עושים משפט
לא מכיר את קצב  |  5/01/11 03:24
4
סליחה נמצאת בכל לב,לרוב-חסומה!
טובהב  |  5/01/11 23:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
העסק הקטן והצנוע שקיים משפחה נלכד בין מבצעי הנחות מסנוורות עיניים של רשתות גדולות ובין כוח משיכה עז של סביבת מכירה בסגנון של פארק שעשועים מושך קהל. את מקומו של מוכר הספר בחנות תפסו זבנים המועסקים ככוח עבודה זול. כוח עבודה שההסתדרות לא רואה כיעד להטיל הגנתה עליו
דרור מורג
כיצד ירגיש צעיר היוצא לשנת שרות ללא תשלום, ממשיך לשרות צבאי של 3 שנים ללא תשלום, יוצא לאזרחות ללא מימון, בעוד צעיר חרדי בן גילו, סיים 4 שנות לימודים בישיבה, קיבל קצבאות מחייה בשנים אלו, לא עבד כלל, ועכשיו מקבל פטור משרות. כך לא ניתן להמשיך. כך לא תוכל מדינת ישראל להתקיים
ליאון אלי
דרמה מרתקת ונועזת. דדי ברון בחרה לביים את ההצגה בפיוט איטי מתמשך, בסצינות ריאליות נועזות ביותר שלא כל שחקנית הייתה מסכימה לבצע. צוות השחקנים כולו מעולה. הפקה שיש בה מה לשמוע ולראות
חניאל פרבר
מקור השם של החודש שבט הינו בבלי ודו-משמעי "סבטו" מלשון "שבט" "מכה" על שם הרוחות הנושבות בו. יש הטוענים כי שם החודש הינו מלשון "ענף זמורה" המסמל את פריחת האילנות בחודש זה. שבט הוא החודש האחד עשר במניין החודשים ליציאת מצרים המתחיל מניסן. שמו של החודש מופיע בספר זכריה: "וביום עשרים וארבעה לעשתי עשר חודש הוא חודש שבט"
אהרון שחר
בכל פרשת קצב, מתחילתה ועד סופה, איש לא התעניין בקרקע המצמיחה פרשות כאלו. איש לא התעניין בתרבות, איש לא ניסה לשנותה כך שיימנע המקרה הבא. כולם נהנים יותר לתלות את הקרבן התורן על עץ גבוה    קצב אנס, ואנחנו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il