X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אם יש לכם שטיחים מומלץ לבחור שואב ממשפחת החובטים יש לכם ריצפת פרקט די לכם בשואב צילינדר המצויד במברשת מיוחדת לשאיבת רצפות המתאימה במיוחד לפרקט אם יש לכם בעלי חיים מומלץ לבחור בשואב עם מסנן אנטי בקטריאלי
▪  ▪  ▪
ביחרו את השואב המתאים לכם
[צילום: פלאש 90]

החורף אומנם מבושש לבוא, אך בעיית האבק קיימת תמיד, בעיקר לחלק גדול מהאוכלוסיה, הסובל מבעיות נשימה. שואבי האבק הוכחו כדרך היעילה להתמודד עם קרדית האבק בשטיחים וכן כיעילים ביותר בניקיון רצפות מחול ואבק. עם זאת, כיום יש יותר ויותר סוגים ודגמים שונים של שואבי אבק המוצעים בשוק, אז איך נדע מה הסוג המתאים לנו ביותר?
להלן מספר עצות שימושיות שחשוב לדעת לפני שניגשים לרכישת שואב האבק ואיך כדאי לבחור את השואב המתאים לכם ביותר.
  • יש לכם שטיחים רבים בבית?
מומלץ לבחור שואב ממשפחת החובטים (העומדים). הסיבה: שואב חובט מצויד במברשת טורבו ראשית החובטת בשטיח ומסייעת בניקוי עמוק ואף מברישה ומטפחת את השטיחים.
  • יש לכם שטיחים רבים בבית אך גם משטחי פרקט (בסלון/בחדרים)?
מומלץ לבחור שואב חובט דו-מנועי. הסיבה: לשואב חובט דו-מנועי שליטה נפרדת במברשת הטורבו הראשית, כך שניתן לבטל את פעולתה בשעה שעובדים על משטח פרקט (למניעת שריטות).
  • אין לכם הרבה שטיחים והשואב הוא בעיקר לספות ולשטיחון בכניסה?
מומלץ לבחור באחד משואבי הצילינדר (שוכב/יונק). הסיבה: שואבים אלו נוחים יותר בעבודה מעל גובה רצפה (ספות, ריהוט, וילונות) ומתניידים ומתאכסנים בקלות רבה יותר.
  • יש לכם ריצפת פרקט בלי שטיחים בכלל?
אינכם צריכים שואב חובט, די לכם בשואב צילינדר המצויד במברשת מיוחדת לשאיבת רצפות המתאימה במיוחד לפרקט. הסיבה: מדובר באביזר חדשני המעודד לשאוב רצפות במקום לטאטא, שהרי הטאטוא מסוכן היות שגורם לפיזור של האבק הדק אותו אנו לא רואים אך לוקחים לריאות. המברשת צרה, בעלת גלגלי PVC שאינם שורטים פרקט ומצוידת בשתי שורות של מברשות למניעת בריחה של אבק. עושה נפלאות בניקוי רצפה קשיחה מכל הסוגים.
  • יש לכם ספות מעור בסלון?
מומלץ לבחור מכשיר המצויד במברשת אבק רכה עם שיער זנב סוס. הסיבה: המברשת אינה פוגמת בספות מעור ואף יעילה מאוד בניקוי משטחים עדינים אחרים (מסכים, פסנתרים).
  • יש לכם בעלי חיים?
מומלץ לבחור בשואב עם מסנן אנטי בקטריאלי המצויד במברשת טורבו ידנית. הסיבה: מדובר במברשת חובטת המתחברת לצינור הגמיש, איתה ניתן לשאוב ספות וכריות במידה ויש בבית גם שטיחים רבים - רצוי שהשואב יהיה ממשפחת החובטים ואם מפאת חוסר מקום מעדיפים שואב צילינדר (שוכב) אז רצוי שיהיה מצויד במברשת טורבו לשטיחים.
  • יש בבית ילדים אסמטיים או בן משפחה הסובל מבעיות נשימה?
מומלץ לבחור שואב אבק עם דרגת סינון גבוהה HEPA 10 או אפילו HEPA 12 (מערכת אטומה לחלוטין) על-מנת להבטיח שהאוויר שהשואב פולט יהיה נקי אף יותר מהאוויר בחלל החדר. דרגת סינון כזו שואבת את קרדיט האבק ומיני נזיקים מיקרוניים אחרים ומקלה מאוד על תופעות של אלרגיה.

הכותבת היא מנהלת מחלקת VAX בחברת ניופאן
תאריך:  14/02/2011   |   עודכן:  14/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר ש. גרינברגר, ד"ר מ. סלומון
בשל העובדה שזבוב החול עף בגובה נמוך, ילדים נעקצים יותר ממבוגרים ולכן הם מועדים יותר ללקות בשושנת יריחו    חשוב לזהות שושנת יריחו ובמקרים רבים נדרש טיפול כדי למנוע צלקות בעתיד
עידן מיליצר
הדעות הרווחות רואות בזקנים, חסרי מיניות, נטולי דחפים, רצון ויכולת לקיום יחסי מין ונעדרי כל התעניינות בתחום    הודות להתפתחות הטכנולוגיה הרפואית, גילוי תרופות חדשות והבנה טובה יותר של מנגנוני הגירוי והתגובה המינית, ניתן כיום לשמור על פעילות מינית טובה ומהנה, גם בגיל המבוגר
ד"ר אינס ורנר
השפתיים של האישה הן הראשונות לקבוע את יופיו של החלק התחתון בפנים    שפתיים רחבות, מלאות, מוגדרות היטב ובשרניות, הן ללא ספק אחד הסממנים הבולטים לאטרקטיביות האישה
איתמר לוין
דפדוף בתוכניות העבודה של משרדי הממשלה לשנת 2011: גזור, שמור והשווה    והפעם: המשרד לביטחון פנים לא מציב יעדים של ממש לירידה בפשיעה, אך מבטיח שהשנה סוף-סוף יוקם מערך כיבוי ארצי
טליה לביא
כולנו מודעים לכך ששתייה מספקת חשובה וחיונית. האם אנחנו באמת יודעים עד כמה? האם אנחנו באמת עושים מה שנחוץ לנו? האם אנחנו שותים מספיק? ומה אנחנו בוחרים לשתות? ומה כדאי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il