X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
השימוש הנפוץ בבוטוקס הוא בהזרקה לאזור הפנים, בעיקר בשלושה אתרים: צידי עיניים, בין הגבות והמצח תהליך הזרקת הבוטוקס אורך פחות מרבע שעה התוצאות האסתטיות כתוצאה מהזרקתו מתקבלות תוך יומיים שלושה, כאשר שיא פעילות החומר מופיע לעיתים לאחר שבוע מהזרקתו
▪  ▪  ▪
מטשטשים קמטים [צילום: AP]

הבוטוקס הינו חומר הידוע בעיקר בשימושיו הרבים בכל הקשור לתחום הרפואה הקוסמטית. כבר במחצית שנות ה-70 הבוטוליניום טוקסין נכנס לשימוש בעיקר לתיקון בעיות נוירולוגיות הקשורות בתנועת העיניים, לרבות פזילה, מצבים של עין עצלה ועוד.
הבוטוקס הוא חומר המופק מרעלן או בלועזית בוטולינום טוקסין. במהלך הטיפול מבוצעת הזרקה של חלבונים (רעלן בוטולינום טוקסין) אל תוך העור, למעשה החומר מוזרק לשרירי הפנים באזורים המיועדים. השפעת החומר נובעת מכך שמושגת חסימה של מעבר הפולסים החשמליים מהעצב לשרירי ההבעה, החומר מונע את התכווצותם ובכך גורם להחלקת קמטים בפנים.
הבוטוקס עובד על-ידי שיתוק השרירים המופיע רק באזור המוזרק. כתוצאה מכך מתקבל מראה צעיר יותר, בכך שהוא מטשטש קמטים ישנים ומעכב הופעה של קמטים חדשים. באמצעות החלשת פעולת השרירים, הפכה אותו לא רק למבוקש בקרב הסלבריטאים למיניהם, אלא יותר מכל הפכה אותו לזמין יותר ופופולרי בקרב הציבור הרחב.
השימוש הנפוץ בבוטוקס הוא בהזרקה לאזור הפנים, בעיקר בשלושה אתרים: צידי עיניים, בין הגבות והמצח. הטיפול בבוטוקס מיועד להפחתה ו / או העלמה של כל אותם קמטי ההבעה הנוצרים בפנים כתוצאה מפעילות דינמית של שרירי הפנים. למשל, קמטים המופיעים בין גבות העיניים ומשרים מראה כועס או מוטרד, קמטים המופיעים בצידי זוויות העיניים בזמן חיוך, קמטים במצח ועוד.
תהליך הזרקת הבוטוקס אורך פחות מרבע שעה. התוצאות האסתטיות כתוצאה מהזרקתו מתקבלות תוך יומיים שלושה, כאשר שיא פעילות החומר מופיע לעיתים לאחר שבוע מהזרקתו. החומר יעיל לתקופה של כשלושה חודשים. חשוב לציין, שבהזרקות חוזרות מרווח הזמן שיש להמתין בין ההזרקות עולה, כלומר החומר צפוי לפעול תקופה העולה על שלושה חודשים. לא קיימת סכנה בהזרקות חוזרות או נוספות.

איך נעשה הטיפול?

הטיפול מבוצע במרפאה, הוא נמשך מספר דקות ובסיומו אפשר לחזור לפעילות רגילה. מזריקים את החומר ישירות לתוך שרירי הפנים באזור בו רוצים להחליק את הקמטים.
פעולת ההזרקה פשוטה, אולם חייבת להתבצע על-ידי רופא. רק מנתח פלסטי מומחה רואה את התמונה בכללותה ויכול לייעץ לגבי הטיפול המומלץ - מה מתאים יותר - בוטוקס, חומרי מילוי לפנים, קילוף או ניתוח - או אולי שילוב.

אפקט הרמת הגבות של הבוטוקס

לרוב חושבים כי הרמת גבות נעשית באמצעות הזרקה בצדדי העיניים וזה מה שנותן את האפקט, אולם זו טעות נפוצה. למעשה מזריקים את החומר בצידי העיניים, בין הגבות ובמרכז המצח ואילו האזורים הצדדיים של המצח אינם מוזרקים ולכן שריר המצח ממשיך לעבוד ונותן את מראה היחסי של גבה מורמת בחלקה הצדדי.
תופעות הלוואי מהזרקת הבוטוקס הן נדירות ביותר ולאחר הטיפול ניתן לחזור באופן מיידי לפעילות השגרתית. יש לציין, כי הטיפול בבוטוקס אינו מומלץ לנשים בהריון ולנשים מניקות.

עיבויי שפתיים

עיצוב השפתיים הינה פעולה שכיחה מאוד בעולם המודרני. העיצוב נעשה באמצעות חומרים וחומצות שונות כאשר החומצה ההיאלורונית הידועה גם בשמות המסחריים "רסטילן", "ג'ובידרם" ועוד, הינה הפתרון הטוב ביותר לרוב. עיצוב השפתיים באמצעות חומרים אלו עמיד לפרק זמן של חצי שנה עד שנה.
יתרון חומרים אלו הוא בכך שהם זמינים (מזרקים מוכנים על המדף, ללא צורך בהכנה, תבחין אלרגיה או קירור) הם מאוד אמינים עם מעט תופעות לוואי, נוחים מאוד להזרקה ולכן ניתן לעצב את השפה בצורה מושלמת. החומרים החדשים מכילים חומרי הרדמה מקומית ולכן ההזרקה פחות כואבת.

הכותב הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, רופא בכיר ומנהל השירות למיקרוכירורגיה בבית החולים איכילוב וחבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית
תאריך:  12/07/2011   |   עודכן:  12/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזרקת בוטוקס לאזור הפנים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
המלצה על מיפוי שומות
AVNIEG  |  13/07/11 11:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאון אלי
הצצה על המתרחש מאחורי הקלעים של התיאטרון. האינטריגות, הקנאה,חוסר האמון, חוסר הבטיחון של השחקן גם המפורסם ביותר והרצון להיות מפורסם בלי להתחשב ביושר, באמת. הצגה של מחזה טוב בבימוי עשוי מצויין וביצוע טוב
עידית גור
כבני אדם אנו חשופים לשינויים רבים בימי חיינו    שינויים אלה ניכרים בפנינו ובעורנו    האקנה הוא אחד הסממנים הבולטים לשינוי הורמונלי או שינוי באורח החיים הסדיר    האקנה מתבטא בנגעים דלקתיים    כיום ניתן למזער ולרפא את התופעה באמצעות טיפול המשלב רפואה וקוסמטיקה
חזי כהן
המרווח בין המדפים של ארון ילדים צריך להיות בסביבות 30 ס"מ ורוחב המדפים צריך להיות כ-60-50 ס"מ    ארון תלייה אינו הכרחי בארונות ילדים    בעיצוב וסידור הארון לילדים, חשוב שהפריטים בארון יהיו נגישים לילד
אריאל שנבל
מאות שאלות ותשובות זרמו בשבוע שחלף במוקד הרפורמה לתחבורה ציבורית. להלן הבולטות שבהן
אמנון לורד
לפני עשור פרסמתי במוסף "דיוקן" של העיתון "מקור ראשון" כתבה על אהרן ברק. אמרתי אז כי תפקידו של בג"ץ הוא להכריע במחלוקות קטנות ולא להיות מחולל של מחלוקות גדולות, אולם בית המשפט העליון ממשיך לדרוס את הרשות המחוקקת. האפשרות שחוק החרם יתגלגל אל סף בית המשפט הגבוה לצדק, מצריכה עיון חוזר בדיוקנו של מחולל ההפיכה החוקתית, אהרן ברק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il