X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אלו ניתוחים פלסטיים מוצעים כיום לגברים? מהם הטיפולים הפופולריים ביותר? היכן עושים? מה משנים? איזה ניתוח מיועד לגברים בלבד? ומדוע גברים צריכים הקטנת שדיים? כל הדברים שרציתם לדעת, אך לא העזתם לשאול
▪  ▪  ▪
מתיחת בטן בגבר לפני [צילום: יח"צ]
מתיחת בטן בגבר אחרי [צילום: יח"צ]

לא רק נשים הבינו כי כדי להיראות קצת יותר צעירה, קצת יותר מושכת ואולי גם קצת יותר בטוחה, אפשר גם להתערב במעט במה שהטבע יצר. כיום, ניתוחים פלסטיים בנשים נפוצים כל-כך, עד שכמעט כל בחורה שנייה עוברת טיפול אסתטי או ניתוח במטרה לשפר את המראה - מגדילה את החזה, מישרת את האף, עוברת ניתוח להרמת צידי גבות או מעבה במעט את השפתיים.
אם חשבתם שניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים הם רק למפורסמים, לעשירים ולמין הנשי בלבד, אז אתם טועים ובגדול. אמנם, בעבר טיפולי הבוטוקס והסיליקון היו מקובלים יותר בערבות הוליווד בקרב ידוענים למיניהם, הרי שכיום הם הפכו להיות נחלת הכלל ולא רק בקרב בנות ישראל. טיפולי בוטוקס, שאיבת שומן, הסרת שיער בלייזר ועוד, הם אומנם טיפולים שכיחים יותר בקרב הנשים, אולם לאחרונה הם מתחילים לחלחל אט אט גם אל המין השני.
כיום בהחלט מורגשת בקרב גברים עלייה במודעות למראה החיצוני. יותר ויותר גברים מקפידים על תזונה מאוזנת, שמירה על משקל הגוף, פעילות גופנית סדירה, חיטוב ובניית מסת שרירים על-ידי פעילות בחדר כושר ואף הסרת שיער. כהמשך ישיר למגמה זו, עולה מספר הגברים הפונים לטיפולים אסתטיים או לניתוח פלסטי ואפילו גברים בני 45 נשואים עם ילדים, מגיעים עליי בשביל קצת לשדרג את המראה החיצוני ואולי להעלים קמט קטן שהופיע.
טיפולי הסרת שיער בבית החזה, בבית השחי, ברגליים, עיצוב גבות ואפילו עיבוי שפתיים והזרקת בוטוקס, כבר מזמן לא מרתיעים גברים ולא מערערים את גבריותם. יתרה מכך, טיפולים אלו מקובלים כיום בקרב יותר ויותר גברים. הטיפולים לא רק משפרים את המראה החיצוני של הגבר, אלא יותר מכל הם משפרים את התפיסה העצמית, מגבירים את הביטחון העצמי ואפילו את הגבריות.
הגברים של היום אינם מסתפקים רק בטיפולים קוסמטיים, בפעילות של כושר והקפדה על תזונה נכונה. הם מצטרפים לעוד מאות אלפי ואפילו מיליוני גברים ברחבי העולם שעלו על הטרנד הגלובלי החדש של ניתוחים אסתטיים פלסטיים.
כיום, למעלה מ-30% מסך הניתוחים האסתטיים בישראל, מתבצעים בגברים. הגיל הממוצע של גברים הפונים לביצוע טיפולים אלו נע בין 50-30, בהתאם לסוג הטיפול אותו מבקשים לבצע. כ-35% לערך ממנותחי האף בישראל, הם לרוב גברים ולמעלה מ-50% ממנותחי האוזניים הם כיום גברים, ובניתוחי עפעפיים, אחוז הגברים המנותחים מתקרב ל-40%.

אז אלו ניתוחים נפוצים בגברים

אוזניים בולטות
אחד הניתוחים המבוקשים ביותר בקרב גברים, כיוון שלא ניתן להסתיר את האוזניים הבולטות בתספורת גברית קצרה. הניתוח מבוצע לרוב למטרות אסתטיות בלבד, אך הוא יכול לפתור גם בעיה חברתית ונפשית אשר נוצרת כתוצאה מאוזניים בולטות. הניתוח אינו פוגם בשמיעה, והצלקות שנשארות בעקבותיו, אינן נראות ברוב המקרים.
אף
ניתוחים פלסטיים באף מתבצעים הן מסיבות אסתטיות והן מסיבות רפואיות. השינויים האסתטיים האפשריים בניתוחי אף הם יישור האף, קיצורו ואם צורתו גסה מדי, גם עידונו, תיקון פגמים מולדים או כאלה שנוצרו עקב פגיעה או תאונה.
צוואר
לא רק נשים מבקשות לטפל בצוואר כדי שלא יסגיר את גילן. במשך הזמן או בעקבות ירידה חדה במשקל, מתרופף עור הצוואר ומתקמט. ניתוח חיטוב צוואר או מתיחת צוואר, הינו ניתוח פשוט המאפשר הצרת היקף הצוואר והעלמת הקמטים עליו. במהלך הניתוח, מוסרים מן הצוואר עודפי עור, שומן, מהודקים השרירים והעור נמתח מעליהם.
עפעפיים
לאחר גיל 50, זקוקים לעיתים גברים כנשים לניתוח הרמת עפעפיים. עם הזמן, מתקמט אזור העיניים ונעטף בשקיות שומן כהות. שקיות אלה נוטות לצנוח ולהסתיר את שדה הראייה. צניחת העפעף גם גורמת לפנים להיראות מבוגרות יותר. ניתוח הרמת עפעפיים אפשר לבצע בעפעף העליון, התחתון או בשניהם כאחד. אם יש צורך, מרימים גם את הגבות, כדי להתאימן לעפעפיים המורמים.
שאיבת שומן
נכון להיום, למעלה מ-60% מהאוכלוסיה הבוגרת בישראל סובלת מעודף משקל. כעיקרון, ניתן לשאוב שומן מכל אזור בגוף בו התרכז שומן, לרבות צדי האגן, מותניים ובטן, ירכיים, שוקיים, ברכיים, ידיים, צוואר עליון ועוד.
הטיפול אינו משאיר סימנים כמעט, לרבות צלקות מינימליות בגודל של 4-3 מ"מ והן כמעט לא נראות לטווח הרחוק. ניתוח של שאיבת שומן בקרב גברים מבצעים לרוב "בצמיגים" הנוצרים בהצטברות של שומן עודף בין שכבת העור לבין שרירי הבטן או באזור המותניים. גברים רבים פונים בבקשה להעלים את הכרס, אולם הדבר אינו ניתן לביצוע, כיוון שהכרס הינה הליך של הצטברות השומן בתוך חלל הבטן ולא מחוצה לו בשילוב עם חולשת דופן הבטן ולכן הטיפול המומלץ הוא ירידה במשקל, בשילוב עם חיזוק של שרירי הבטן.
לגברים בלבד - הקטנת שדיים (גניקומסטיה)
תחילה יש לעשות סדר בדברים ולהבדיל בין עיצוב חזה לבין הקטנת שדיים. כיום למעלה מ-50% מהגברים רוצים לשנות את החזה שלהם. באמצעות ניתוח פשוט, ניתן להמיס את עודפי השומן בחזה לעצבו ולהקנות מראה שרירי. ואילו תופעת הגניקומסטיה, הינה תופעה שכיחה של צמיחת חזה נשי בקרב גברים. היא יכולה להופיע בכל גיל. מדובר בניתוח השונה מניתוח הקטנת חזה באישה. המטרה היא להגיע לחזה שטוח ומעוצב.
הזרקת בוטוקס
הבוטוקס הינו חומר הידוע בעיקר בשימושיו הרבים בכל הקשור לתחום הרפואה הקוסמטית. הבוטוקס הוא חומר המופק מרעלן או בלועזית בוטולינום טוקסין. הוא אינו מיועד אך ורק בעבור ציבור הנשים ובשנים האחרונות יותר ויותר גברים פונים לטיפולי בוטוקס.
באחד הסקרים שנערכו לאחרונה באירופה נמצא, כי חלה עלייה מתמדת במספר הגברים שבוחרים לעבור טיפולי בוטוקס הן לטשטוש והן העלמת קמטים. הנתונים מצביעים, כי מכל חמישה הפונים לרפואה אסתטית, לפחות אחד מהם הינו ממין זכר. הטיפול השכיח ביותר בבוטוקס בקרב הגברים הוא הזרקה בצידי העיניים ובין הגבות.
אולם לא מן הנמנע להזכיר, כי ניתוחים פלסטיים הם עדיין נפוצים יותר בקרב הנשים. הסיבות לכך יכולות להיות הבדל בין המינים באשר לתפיסת הגוף, מושגי יופי שונים, התייחסות ותפיסה של תחום האסתטיקה ועוד.

הכותב הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית ובעל מרפאות לייעוץ בתחום באשדוד ובתל אביב
תאריך:  13/09/2011   |   עודכן:  13/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניתוחים פלסטיים לגברים - יש חיה כזו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
נציג המשטרה באולמו של שופט המעצרים התל אביבי מוקי לנדמן איבד את סבלנותו מול השופט. אפשר להבין אותו: אחרי שמתרגלים לשופטים שהם חותמת גומי של המשטרה, לנדמן מבהיר שהוא כאן בשביל לעשות צדק. עד כדי כך, שלפעמים הוא שם לב לליקויים בחקירה שאפילו הסניגורים לא מתייחסים אליהם
ד"ר עמית מור
לצד העובדה שעודף משקל הפך למגיפת העולם המערבי, הפכה ההליכה לפעילות אירובית אידיאלית, אך במקרים רבים לאחר התחלה נלהבת, מופיעים כאבי ברכיים ומקלקלים הכל
הודיה כריש-חזוני
הרס שלושת הבתים הפתיע מאוד את תושבי מגרון, שהיו בעיצומו של מו"מ להסדרת מעמדו של היישוב ועמדו בקשר עם השרים בני בגין ומשה יעלון. לאחר ההרס, התושבים מתכוננים לבניית הבתים מחדש: "זו אינה אדמה פרטית של ערבים, אלו שטויות. אנחנו שומרי חוק, אבל לא נסכים ש'שלום עכשיו' יכתיבו את סדר היום הציבורי"
ד"ר דנה אגוזי
סיימתן את פרק הלידות בחייכן ונותרתן עם חזה נפול ובטן רפויה? חבל שתחכו לגיל הפנסיה כדי להיראות טוב    כשנה לאחר הלידה אתן יכולות לשדרג את המראה, להרים ולעצב את החזה, למתוח את הבטן ולשפר את מראה הפנים
ד"ר סוזי קגן
טיפול פסיכולוגי רגשי באמצעות משחק מהווה שיטה פורצת דרך בתחום בריאות הנפש, המאפשרת התערבות במצבים קריטיים ומשיגה תוצאות דרמטיות במקרים בהם שיטות אחרות כשלו או שהמצב מחייב צעד משמעותי במיוחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il