X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
פעולת "תג מחיר". התנגדות יהודית לרדיפה שלטונית [צילום: פלאש 90]
בזכות "תג מחיר"
מצטער, ההזדעזעות הסלקטיבית מקיר לקיר לא מרשימה אותי. כאשר צומחת תופעה כעין זו של תג מחיר, חשוב להבין מה הצמיח אותה ומי עומד מאחוריה
כשההתנגדות הפסיבית לא פעלה
פגיעות הערבים בציוד יהודי נותרות בלא מענה או פרסום. היהודים נרדפים עד צוואר, חירותם וזכויותיהם נשללות שלא בהליך משפטי נאות. רדיפה, אכיפה סלקטיבית וואקום של סעד חוקי... לראשונה מזה 2000 שנה, מתנגדים היהודים לרדיפות השלטוניות בכוח

אחת הדמויות המרכזיות בטרילוגיה המרתקת של סטיג לרסון היא ליסבת סלנדר. ליסבת היא נערה צנומה ונמוכה, אולם חזותה רחוקה מלהעיד על אופייה. ליסבת אלימה מאוד ורואה באנשי החוק אויב. לעולם אין היא פונה למשטרה, את בעיותיה היא פותרת בעצמה. התקשורת מסתכלת על סלנדר כעל ארגון טרור.
ליסבת השליכה פצצת תבערה מאולתרת על אדם במכונית וכך הפכה אותו לשרוף ולנכה. שנים לאחר מכן השלימה את המלאכה וחיסלה אותו באמצעות גרזן. ליסבת היממה בשוקר חשמלי את האפוטרופוס שלה וקעקעה על גופו "אני אנס, סדיסט וחזיר". סלנדר אלימה ומסוכנת - בכך אין ספק, אולם התמונה, חלקית בלבד.
אותו נכה מסכן הוא סוחר נשים שהתעלל באכזריות בנשים ובאמה של סלנדר במשך שנים ורצח קורבנות רבים. אותו אפוטרופוס אנס את סלנדר באלימות. סלנדר אושפזה בכפייה ועברה התעללות של אנשי החוק. איש לא היה שם לעזור לאמה או לה, אבל השוטרים היו שם כדי לכלוא אותה. סלנדר אינה מאמינה במוסדות החוק, אבל כן מאמינה בצדק.
צחוקה המרושע של מכונת התעמולה השמאלנית
הבעיה המרכזית בנרטיב, אינה העובדות המוצגות בו, הבעיה היא מה שלא מסופר. התקשורת מספרת לציבור בימים האחרונים סיפור. הסיפור זורם מכל במה אפשרית, בהיסטריה בלתי פרופורציונלית. הנרטיב של התקשורת בנוי על עובדות נכונות, אולם כמו כל נרטיב, עוצמת השקר נובעת מהעובדות שהוא מסתיר.
ישראל הפעילה כוח רב מאוד בעזה ופגעה באוכלוסיה אזרחית, בכך אין ספק. מה שדוח גולדסטון מסתיר הוא כי במשך שמונה שנים מפציץ חמאס את ישובי הדרום, קוטל בהם והופך את חייהם לגיהינום. גולדסטון אינו מתאר כיצד החמאס מסתתר בתוך האוכלוסיה האזרחית וכיצד זו עושה כל שביכולתה על-מנת לתמוך בו ולעזור לו לרצוח. "עת לדבר ועת לשתוק", מגחכת מכונת התעמולה השמאלנית. "טרוריסטים", מכנה אותם סוחר הקולות המריח בחירות מתקרבות. אולי התבערה שהוא יצר תעלה אותו מעל אחוז החסימה.
חשוב להבין כיצד הפרקליטות מחריבה היום בתי יהודים בשומרון. ארגון כלשהו, למשל "שלום עכשיו", נובר בגנזך הירדני וטוען כי בעבר הרחוק, קרקע מסוימת ניתנה על-ידי מלך ירדן לפלוני וצאצאיו (אשר אינם יודעים על כך) הם היורשים. הבתים בהם יושבים אנשים עשרים-שלושים שנה, ובהם השקיעו מיליוני שקלים, נמצאים לטענתו על קרקע פרטית. בג"ץ - וזאת רוב האנשים אינם יודעים - אינו שומע עדויות או בוחן ראיות. לשם כך יש בית משפט (המקום בו בדרך-כלל נדונים סכסוכי קרקעות). בג"ץ דורש תשובה מהפרקליטות וזו עונה (אוטומטית) שצריך להרוס את המבנים.
בעלי הבתים אינם כלל צד לדיון ולא ניתנת להם הזדמנות להציג את עמדתם. עמדת העותרים אינה נדרשת להוכחה כלל משום שהמדינה כמשיבה מאשרת אותה. השלב הבא הוא כי ב-02:00 לפנות בוקר, מגיעים כוחות גדולים לבית המשפחה, נותנים לה 3 דקות לארוז ומעיפים באלימות את בני הבית ההמומים. דקה נוספת והבית חרב על הריהוט והציוד שבו.
המשטרה לא תומכת במתיישבים. להפך...
לפי תושבים רבים ביש"ע, המשטרה, רובה ככולה, עוינת את ההתיישבות. חיפושים בלתי חוקיים, מעצרים אלימים, פברוק ראיות והיטפלות לתושבים - כל אלו הם, לטענתם, שגרת חיים ביישובים מסוימים בשומרון.
יהודים בחברון כבר נשמעו אומרים כי אינם מתלוננים במשטרה על התנכלויות מצד הערבים, משום שהם יודעים היטב כי אם יתלוננו, רק הם ייפגעו מכך. מהר מאוד גיבשו היהודים שם עמדה, ולפיה המשטרה המוצבת בחברון היא גוף עוין ויש להישמר מפניו.
הפרקליטות קבעה נהלי אכיפה שונים ומחמירים במיוחד לאזורי העימות. נהלים אלו מופעלים נגד יהודים בלבד. הפרקליטות צפצפה על היועמ"ש לשעבר, אליקים רובינשטיין, שהורה לבטל את הנהלים הבלתי חוקיים הללו העומדים נגד כל יסודה של שיטת המשפט שלנו.
המטרה הנסתרת: זרעים מדנים בציבור
"טענת הפליה לעולם נשמע לה, והיא בתשתית התשתיות. עיקרון ההפליה יסודו בצורך עמוק הטבוע בנו, בכל אחד מאיתנו... כי לא יפלו אותנו לרעה, כי נזכה לשוויון... הפליה מוליכה אל תחושה-של-קיפוח ותסכול, תחושת-קיפוח ותסכול מישירים אל קנאה, ובבוא קנאה תאבד תבונה..." (חשין, בג"ץ 1703/92).
מעשיהם של נוער הגבעות הם התגשמות מדויקת של הדברים. פגיעות הערבים בציוד יהודי נותרות בלא מענה או פרסום. היהודים נרדפים עד צוואר, חירותם וזכויותיהם נשללות שלא בהליך משפטי נאות. רדיפה, אכיפה סלקטיבית וואקום של סעד חוקי. כאשר התקבלה אותה החלטה אסטרטגית בפרקליטות להרוס בכל מחיר, נולד תג המחיר. אנשי תג מחיר הם קורבנות המסרבים להיות קורבנות. לראשונה מזה 2000 שנה, מתנגדים היהודים לרדיפות השלטוניות בכוח.
מובן שכל זה יכול היה להימנע, מובן שאין כל צורך במלחמה המיותרת הזו, אולם השמאל לעולם לא יחמיץ הזדמנות למלחמה. הזרוע המשפטית והזרוע התקשורתית משלבות ידיים כדי להרוס בתים, להשאיר יהודים בלא קורת גג ולזרוע מדנים בתוך האוכלוסיה. הציבור הכללי עומד נבוך ואינו יודע כיצד להתמודד עם הסיפור החסר, עם היד שפותחת וסוגרת את ברז המידע בהתאם לאינטרס הפוליטי.
אני איתכם, אנשי תג מחיר! מאבקכם צודק מאין כמוהו. הטרוריסטים היחידים כאן הם אנשי הפרקליטות וסוחרי הקולות. להם, לא חשוב המחיר.

תאריך:  21/12/2011   |   עודכן:  22/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזכות "תג מחיר"
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מה שגורם לתג מחיר
ע.ג.  |  22/12/11 14:06
 
- על מה אתה מדבר? 10000 יהודים
זקן  |  22/12/11 16:09
 
- זקן וטפש
ע.ג.  |  22/12/11 23:20
2
כמה שאתה רשע וטפש-
אבנר צפוני  |  22/12/11 18:40
 
- אתה בכלל יודע מה זה טרור?
צפונית שפויה  |  23/12/11 06:27
3
מספר מילים על התנגדות אזרחית
שהיא התשובה הנכונ  |  24/12/11 23:11
 
- לא חשבתי על זה...
אבל יש בזה משהו..  |  25/12/11 01:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן שורר
רמת השינאה של אנשי ביבי מגיעה לרתיחה וראש הממשלה ממשיך לגמגם נוכח ביטויי "כוחותיו". לעולם לא נשכח את הפגנת הליכוד בכיכר ציון ערב רציחתו של רבין ראש הממשלה - על-ידי אותם הכוחות
פרופ' עדיאל שרמר
כיצד פועל מנגנון פסיקת ההלכה? מה הם שיקולי הדעת שמפעיל פוסק הלכה בבואו להשיב על שאלה הלכתית המוצגת לו?    גישה לחקר ההלכה המתמקדת בשאלות אלה, שנדונו מעט מאוד בעולם המחקר
דרור אידר
אברמוביץ' נאלץ להתנצל התנצלות מהירה ולא מכובדת    הסירוב של נתניהו לפרסם מאמר בניו-יורק טיימס - צעד חשוב בריקון האוויר מהבלון הליברלי    ללמוד להעמיד מראיין על מקומו גם כאשר מילים מנחות משתרבבות כאילו באקראי לדברי המראיין    וגם - אין אביב ערבי - יש אביב איסלמי
יוסי דר
דן כנר מספר לנו שנתניהו יזם את הקמת האנדרטה לנספים. עכשיו תארו לכם שהאש בכרמל לא הייתה מתלקחת ונתניהו לא היה יוזם את הקמת האנדרטה. מה היה דן כנר אומר אז, הא?
מנחם רהט
הליכוד בראשות נתניהו נערך להקדמת הבחירות, ועד אז טורח לרצות את כולם, על-פי טקטיקת הגם וגם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il