X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ספי בוגין מנכ"ל משותף חברת קוצ'י טכנולוגיות מקבוצת אומניטק
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
כולנו רוצים למכור יותר ולהרוויח יותר, גם דרך האינטרנט, בין אם באמצעות אתר מסחרי או אתר תדמיתי. תכנון אדריכלי של אתר אינטרנט לפי שלבים, יקבע כיצד ייראה האתר, ובעיקר: האם הוא יהיה נוח למשתמשים ורווחי לבעליו
▪  ▪  ▪
לדאוג לאתר אינטרנט מהיר, זמין ונוח למשתמש [צילום: פלאש 90]

מחקר וניתוח הם אבן היסוד הראשונה של האתר. מאבן זו תיגזר האסטרטגיה השיווקית והעסקית של האתר וייווצר בידול של העסק שלך בים העסקים. מהו אופי פעילות העסק שלך? מה הם המוצרים שאתה מוכר? מה הן החזקות והחולשות שלהם? מי הם קהלי היעד שלך ומה הם רוצים/צריכים? מהו השוק בו אתה פועל? מי הם המתחרים שלך ומה הם היתרונות והחסרונות שלהם? מה יגרום ללקוחות לשהות באתר שלך זמן רב ולקנות? שאלות אלו ועוד הן חלק מניתוח שיווקי, כלכלי ופסיכולוגי ההכרחי ליצירת בידול, להפיכת בית העסק לייחודי ולבעל ערך מוסף וכפועל יוצא למותג רווחי.
לאחר שהבנו במה העסק שלנו נבדל מן המתחרים, נוכל להניח את אבן היסוד השנייה של אתר אינטרנט - ממשק משתמש. פיתוח ממשק המשתמש ועיצוב גראפי דומים לתכנון אדריכלי של בית - כיצד יתוכנן המוצר האינטרנטי: חלון ראווה, אזורי תוכן, תפריטי ניווט? מה בולט לעיניים בעמוד הבית? מה הם הצבעים של האתר - האם הם טרנדיים או מיושנים? כיצד תוכנן ה"שטח הנדל"ני" החשוב ביותר באתר? דהיינו החלק העליון של עמוד הבית. התשובות לשאלות אלו ועוד צריכות לייצר חווית גלישה מושלמת עבור הלקוחות. כזו שתגרום להם לשהות באתר זמן רב ולחזור אליו. עמודי האתר הנוספים צריכים ליישם גם הם את חווית המשתמש ולאפשר לו גלישה יעילה מבחינתו ומבחינתך.
לדאוג לחוויית המשתמש
אבן הדרך הבאה הנה פיתוח טכנולוגי אשר יתמוך בחוויית המשתמש; האתר צריך להיות זמין ופשוט בקליק אחד. אתר איטי ומסורבל, דפים לא זמינים, תוצאות חיפוש לא מספקות ועוד בעיות, יגרמו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לעבור לאתרים של המתחרים. זאת ועוד, ניצול כלי השיווק של גוגל, מערכות סטטיסטיקה ו-google adwords, קידום האתר, לצד נוכחות ברשתות חברתיות (כגון: בלוגים, פורומים, פייסבוק, קפה דה מרקר וטוויטר), ולמעשה כל כלי שיווקי העומד לרשותנו במדיום האינטרנטי והלא אינטרנטי- חיוניים אף הם להצלחת האתר.
אמין, מזמין ומהיר
תכני האתר יותאמו גם הם לאסטרטגיה השיווקית והעסקית של העסק. שפה ברורה ועניינית המתחברת לקהלי היעד שלך הנה כורח המציאות. כתיבה שיווקית תסייע לקידום ולאופטימיזציה של האתר.
תכנון, פיתוח וניהול נכון של השכבות השונות הבונות אתר אינטרנט מאפשרים ליצור אתר חדשני, אמין, מזמין ומהיר, אשר יגרום ללקוחות לשהות בו זמן רב ולקנות יותר. תהליך אינסופי זה מאפשר מתן מענה מתמיד לעולם האינטרנט המתפתח במטרה לשמר לקוחות, להגדיל את קהלי הלקוחות ולהרוויח יותר.

מנכ"ל משותף בחברת קוצ'י טכנולוגיות מקבוצת אומניטק
תאריך:  28/12/2011   |   עודכן:  28/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דה מרקר / The Marker
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגדלת הרווח דרך האינטרנט: איך עושים זאת?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
התוכן הוא מה שיביא הכנסות
d-biz  |  22/03/12 12:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עזרא הראל
ערוץ חדשות בינלאומי (תמהיל ממהדורות של Fox/Sky/France24 News) בתרגום חלקי לעברית, ימלא ודאי את מקומו של ערוץ 10 המנחוס על הצד הטוב ביותר, ובמקביל יהדק את הקשרים התרבותיים המסחריים והאתניים עם אמריקה ואירופה - ובפרט עם התפוצות    הוא אף עשוי לסחוף מאמינים נוצרים ללימוד השפה העברית עם הnarrative הישראלי בדרך נעימה
עמית עוז
סיום עצרות ההמונים בכיכרות סימן עבור דפני ליף את השלב הבא: הקמת תנועה בראשותה שתביא אותה ואת המסר שהיא נושאת עמוק לתודעה הלאומית
עמית ברק
ג'ון הייגי הוא אחד מאוהבי ישראל הגדולים שישנם. אדם שמקדיש את חייו לתמיכה במדינת ישראל, לחיזוק החברה הישראלית, לקידום מדיניות אמריקנית פרו-ישראלית ולמלחמה באנטישמיות כאשר יש גילויים של שנאה ליהודים בארה"ב. הניסיון המכוער לנגח אותו ובאמצעותו את תנועת "אם תרצו" הוא פתטי, במיוחד כשהוא מגיע מאנשים התומכים בארגונים שמקבלים כספים מארגונים נוצרים שונים
ח"כ רוברט טיבייב
הדרת פני זקן, איננה סיסמה שמתמצאת בפינוי המושב באוטובוס, אלא בראיה של הקשיש כמי שכל חייו פעל למעננו, וכעת אנחנו חייבים לפעול למענו, ויש עוד הרבה מה לעשות ולפעול
מתי דוד
האיש החריג והמוזר הזה, שנהיה לשוחט פרות קדושות, הפך בפועל לאנרכיסט שאיבד שליטה על עצמו ויורה הגיגים של הרס וארס נגד כל סביבתו. בכל ראיון במהלך השנים האחרונות הוא היה מייצר שיטפון של מילים ורעיונות שכולם הבל הבלים שאיש לא התיחס אליהן ברצינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il