|
|
1 |
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
2 |
 |
תגובה |
|
צנחן | 19/08/12 13:05 |
|
| |
|
יום יבוא וייפתחו הפיות.יום יבוא וייכתבו הספרים אודות האיש הזה שמעון פרס.הרבה אנשים ייכבשו מבטם בקרקע כשיבוא היום הזה.איש רע ואכזר.זאב בתחפושת טלה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
| |
|
ביום הזה שיתגלו על פשעיו !! מי שחושב שהסוס המת הזה אחראי לאמירותיו טועה - יש מי שמפעיל אותו - עמוס עוז - הוא האורים והתומים של פרס ומכתיב לו מה להגיד !! ותשאלו מהיכן מקבל עמוס עוז השראתו ? !!! התשובה היא- בשרותים !!! הוא אמר זאת בעצמו בראיון בו סיפר שאת רוב כתביו חיבר כאשר בילה בשרותים - משם גם השראתו אותה הוא משרה על פרס!!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
| |
|
על תגובותייך האחרונות ניתן לאמר, שהאסלה יאה להן. אני לא זוכר היכן אמר עוז, שאת ספריו כתב על האסלה. אולי בראיון שנקדח במוחה של נאוה המופרעת.
גילוי נאות: הח"מ אינו מסכים עם דברי שמעון פרס בכלל ובעניין האיראני בפרט- לא נכון שצריך למנוע מאיראן גרעין אבל אסור לתקוף לבד. הנכון הוא, שאין שום הוכחה שיש לאיראנים כוונות לגרעין, אם כן, אין שום סכנה בגרעין האיראני, ולכן לא צריך לתקוף בכלל.
גילוי נאות נוסף: הח"מ אינו מעריך את כתיבתו של עמוס עוז, הספרותית והפובליציסטית, קרא רק ספר אחד שלו וסבל קשות. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס ידידתי, |
|
|
|
|
|
| |
|
לא התיחסתי בדברי על פרס לגבי אמירתו אם צריך לתקוף או לא , רציתי רק להעיר שהדעה היא כלל לא שלו!ועכשיו זכותך לשאול מהיכן אני יודעת ואענה לך -קודם כל לא ממוחה הקודח של נאווה-(כבודה במקומה מונח),אלא כמוך אני ניזונה מצפיה באמצעי התקשורת - בתכנית שהיתה על עמוס עוז(אינני זוכרת בדיוק מתי) הראו בפרוש כיצד עמוס עוז אומר לפרס מה להגיד -רגע לפני שנשא נאום(אני חושבת באו"ם) בעניין איראן!!! באותה תכנית שהיתה על עוז,סיפר הלה בפרוש שאת השראתו לכתיבת ספריו הוא מקבל כאשר הוא בשרותים !!! הנה לך התשובה ידידי ,לא ממח קודח של אף אחד, אלא , פורסם ברבים, והענין ניתן לבדיקה!! לכן ידידי אבקש התנצלותך לאלתר!! בכבוד רב!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
| |
|
אמירה מהסוג הזה דורשת מקור מוסמך. רמז: במחסן הפגרים של ארכיזבל לא תמצאי מקור כזה. תחפשי במקום אחר. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא מספיק לאמר, |
|
|
|
|
|
| |
|
להראות לנו את הקטע שבו מראים כיצד עמוס עוז אומר-מכתיב ,למריונטה פרס ,מילה במילה מה להגיד בנושא אירן- הסרט שודר בערוץ הראשון ונושאו היה-עמוס עוז באותה הזדמנות אפשר גם להשמיע אותו מספר מהיכן הוא מקבל את השראתו- בשרותים!! כולנו נודה לנרי מאוד ,ואולי ידידנו יפסיק לקרוא לך ארכיזבל בזכות זה! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
| |
|
ב'מוחי הקודח' שלא אוכל להוכיח בכל בית משפט לצדק כעובדה ובשם אומרם!כידוע,כשקשה לבולשביקים ו0מולנים בזויים להתמודד עם עובדות מיד עוברים להכפשות=ההגנה הטובה ביותר על הפושעים פוליטיים שלהם?היא העלילה!!!מוכנה להתמודד עם כל 'רעיון ממוחי הקודח'!!!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
יום יבוא, במהרה... אבל איך הוא יבוא? ומתי? והאם עלינו לשבת על האסלה ולהמתין בשקט שהוא יבוא?... על הציבור לדרוש דיון ציבורי בנושא תרבות השלטון! אבל אף אחד לא דורש, כולם מרכינים את ראשם בשקט ומברברים בלי סוף.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מזכיר_המדינה |
|
|
|
3 |
|
| |
|
האם למנהיגים בישראל מותר לדעת הארכיזבל לעשות מה שאסור למנהיגים של מדינות מוסלמיות. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מה חושב הארכיזבל, |
|
|
|
4 |
|
| |
|
אי אפשר לדעת אצל פוליטיקאים מה הם באמת חושבים ! חוץ מאחדים, רובם מיצגים אינטרסים או של עצמם ומעמדם או של משהו שמפעיל אותם !! פרס הוא דוגמא מאלפת לאדם שמונע מתוך שיקולים של כבוד רצון למצוא חן ולקבל פרסים ! שם שמתאים לו יותר אולי זה : אי כבוד. האיש הזה נהנה מחסינות של שלטון התקשורת עוד מימי מפא"י - והשכם והערב מספרים לנו על האהדה והכבוד שלהם הוא זוכה בעולם(כאילו שזה עוזר לעם ישראל במשהו) אך לדעתי אפשר להשוות את האהדה לפרס והכבוד שהוא מביא לישראל כמו הכבוד שמביאה בר רפאלי שחושפת גופה הערום ושוכבת עם גויים טובים , כך גם פרס מכר את ארצו ועמו לאירופה הארורה ולכן האנטישמים גומלים לו " בכבוד" כאילו!!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
| |
משה שרת, ראש הממשלה השני של מדינת ישראל ושר החוץ בממשלת דוד בן-גוריון, כבר אמר את זה לפני הרבה שנים: "אני שולל את שמעון פרס תכלית השלילה ורואה בעליית קרנו קלקלה מוסרית ממארת ביותר. אקרע קריעה על המדינה אם אראנו יושב על כיסאו של שר בישראל", אמר המנהיג הציוני הוותיק, מאבותיה של המדינה היהודית.
גם גולדה מאיר לא חסכה משמעון פרס את שבט לשונה. "התניתי את השתתפותי בממשלה בהרחקתו של שמעון פרס מכל עמדה ביטחונית רגישה", אמרה מי שעמדה כצוק איתן בעת שמשה דיין וכמה מחבריו הגנרלים קרסו במהלך מלחמת יום הכיפורים, שאליה הם הובילו באיוולתם כי רבה.
אבל מי שהגדיל מכולם להבין את טיבו של שמעון פרס היה יצחק רבין, שהכתיר את שר הביטחון בממשלתו הראשונה, בשנות ה-70', בתואר חתרן בלתי נלאה. "לא חשבתי ששמעון פרס מתאים לתפקיד שר הביטחון, משום שהוא מעולם לא שירת בצה"ל. קיבלתי אותו לתפקיד בלב כבד. זו היתה טעות. ידעתי שאצטער עליה ואשלם את מלוא המחיר", אמר מי שנגרר אחר תעתועיו של שמעון פרס בשנות ה-90', והלך אחריו למהלך מדיני שכבר גרם למאות הרוגים, לעשרות אלפי פצועים ונכים, והביא שכול ויתמות על אלפים רבים מאוד.
תאתר: http:
|
|
| כתובת IP: |
109.160.247.128 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סתונית |
|
|
|
5 |
|
| |
|
ב 82 רימה את בגין והממשלה עם ''40 קמ'' וגרם להרג של אלפי לבנונים ועוד אלף חיילים של צה''ל.
מ84 יושב על תיק המקרקעין אם זה בחקלאות המחר ותעשיה בתשתיות ומוכר את המדינה לפונקציונרים
עד היום יש סודות אפלים במנהל המקרקעין שלא מתפקד
ב 1983 - 2005 הקים תעשיית שוחד עצומה ומשגשגת שכללה את דודי אפל,
את האחים עופר שלהם נתן בחינם את נכסי המדינה, את משולם ריקליס, את מרטין שלאף.
ותוך כדי זה הוא הפך לח''כ העשיר בכנסת.
בשנים 2001-2005 איפשר לחיזבאללה להתעצם בצורה מטורפת בצפון.
ב 2005 מינה רמטכ"ל כושל רק כדי לקבל יס מן להתנתקות. ולא טיפל בבעיה האיראנית
ב 2006 מינה את אולמרט המושחת לממלא מקומו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ערן ר |
|
|
|
6 |
|
| |
יותר מכך, כנשיא המדינה הוא חייב להביע דעה בנושא בעל חשיבות עליונה לגורל המדינה שהוא מכהן כנשיאה.
בהכירנו אותך אנו בטוחים, שאם הנשיא היה אומר שישראל צריכה לתקוף את איראן לבדה, הוא מורם מעם בפיך, לא "נכלולי" ולא צפרים. כך שדעותיך על אדם לחלוטין תלויות בדבר. וזה אומר בעצם שאין לדעותיך שום ערך עובדתי או מוסרי.
אלא שגם לדעתו של פרס בנושא האיראני אין חשיבות של ממש.
כל החשיבות מתחילה ומסתיימת רק בתגובת נתניהו לדברים.
ותגובת משרד ראה"מ מדברת בעד עצמה.
אם האיום האיראני כה חמור כפי שהוגדר ע"י נתניהו (שכידוע נקי לחלוטין מנכלוליות) ואם ישראל מסוגלת לחסל לבדה את האיום הזה, נתניהו היה צריך להורות מזמן על התקיפה!
אם עד היום הוא לא הורה כזאת, והוא הרי לא נכלולי, אחת מהשתיים או שהוא פוחד להכנס להרפתקאה ללא ארה"ב (ואז דעתו כדעת פרס) או שצה"ל שלנו, לא מסוגל לספק את "הסחורה"!
לטעמי, למרות "הסכמנו" שנתניהו אינו נכלולי (בניגוד לפרס)
כל מה שנתניהו מנסה זה לגרום לאיראנים לבצע תקיפה מקדימה נגדנו או נגד ארה"ב, מה שהאיראנים כמובן בתבונתם לא יעשו כי הם כאן הרי המפחידים ונתניהו ואנחנו בהנהגתו הרי הפוחדים... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
| |
|
יקירתי מה הציון שקיבלת בהבעה ?? אפשר תרגום לסבך המילים הללו ? פרס לוקח על עצמו תפקיד פוליטי - בעד או נגד הממשלה -ולא פונה בקריאה נרגשת לאומות המאוחדות וקובל ששישים שנה אחרי שוב מאיימת מדינה בהשמדת ישראל. מדינה שאין לנו איתה אפילו גבול משותף.אין לנו סכסוך איתה על דבר אלא שהחליטה החלטה דתית להשמידינו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
| |
אתה מסביר לנו כאן שבעצם פרס תומך באיראן הוא מעדיף את אחמינג'אד על פני נתניהו. איזה נכלולי הפרס הזה...
ועם מחשבה מקורית כזאת אתה עוד מצפה שהשמאל ישים מבטחו בימין?... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
| |
|
חזרתם להמריא ביחד או לצנוח ביחד -העיקר הביחד ,כי אין כמו אחדות בעם ישראל !!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
| |
|
פועה אהובתי.הנה אני מציע לך כאן קבל עם 5000ש"ח אם רק תראי לי בדיקת m.r.i של מוחך.
אני אמרתי שפרס עם אחמדיניג'אד? היכן קראת את זה בתגובתי? גברים ממארס ונשים ממאדים. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
| |
את שאתה כותב:"לוקח על עצמו תפקיד פוליטי - בעד או נגד הממשלה -ולא פונה בקריאה נרגשת לאומות המאוחדות" להלן הסבר: פרס כבר נגד הממשלה! (שטרם החליטה דבר בנדון!)
במקום שפרס יפנה לאומות המאוחדות ויתקוף נגד איראן!
מסקנה: פרס נגד הממשלה במקום להיות נגד איראן! זאת אלגברה בסיסית משואה בנעלם אחד שיש לה רק פתרון אחד.
וכשמצמצמים ערכים שוים משני צידיה מתקבל הפתרון האחד: "פרס נגד נתניהו ובעד אחמיניג'אד"
אתה כתבת את המשואה הזאת צנחנוביץ'! אני רק פתרתי אותה.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
| |
|
שוב פעם ולאט אהובתי הזועמת.
1. פרס כנשיא הוא אישיות ממלכתית ולא פוליטית
2. אישיות ממלכתית אל לה להתערב בתהליכים פוליטיים היא אמורה להיות מעליהם.לדוגמא:הנשיא אינו יכול לומר אני מעדיף מפלגה א' על ב'.
3. החלטה אם לצאת או לא לצאת למלחמה היא החלטה פוליטית בלבד של ממשלה מכהנת.
4. הנשיא בתפקידו הינו גורם מאחד ולא מפריד את העם ולכן עליו לפנות מעל כל בימה בעולם ולהצהיר כי אנו איננו חפצי מלחמה מעולם לא איימנו על איראן ואיננו בעלי גבול משותף איתה.
5. פרס יכול להיות נאמן לדרכו הפוליטית עד למועד כניסתו לבית הנשיא, בתפקיד הנשיא הוא חובש כובע אחר.
6.כחובב אופרה גיליתי לאחרונה זמרת נפלאה בשם anna netrebko ממליץ לך לשמוע מוזיקה נהדרת זה אוליי יסלק קולות אחרים המתרוצצים בראשך.
7. הבנת? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
| |
מה שאתה מסביר ומתקן עכשיו בסבלנות, זה לא מה שכתבת קודם.
בשירה אופראית לעיתים הסופאנו עולה לכאלה אוקטבות שבאוזן מפוצצת את השכל. כנראה שהאזנת לאופרה וזה מה שגרם לך לכתוב את שכתבת, לכן זה עדין נסלח.
מכל מקום בהתיחס להסברך נדמה לי שפרס מנסה בדרכו לספק לנתניהו סולם כדי לאפשר לו לרדת מהעץ הגבוה מדי שעליו טיפס והוא רק הולך ומסתבך בסבך צמרתו.
אם הממשלה או ראה"מ יקבלו החלטה בענין אז מצופה מהנשיא
שיפעל וירגיע את המתנגדים בלי קשר לעמדתו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
| |
להסביר לפועה, ולסיים בשאלה הבנת?-
צריך להיות אופטימי ללא תקנה.
פועה חיה במציאות שהיא המציאה.
כדי להבין את המציאות שלה-
אתה צריך להיות חתן פרס נובל בפסיכיאטריה.
לקח לי זמן להבין.
זה יקרה גם לך.
חוץ מזה-
אתה מחזר מגניב.
תוריד את מפלס האופטימיות שהיא תבין,
ותמשיך לחזר.
הטניס ביניכם-
ההצגה הכי טובה בעיר. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נרי ארכיונרי |
|
|
|
|
|
| |
|
נרי ידידי תראה מה גרמת לי. הכל בגללך. החמודה הזאת פועה היתה מאוהבת בך ורק הקנאה דיברה מגרוני וגרמה לי לרוץ אחריה כסומא. ועכשיו מה יהא עליי ? עיני עיני כגשם בקייץ תדמע. רק רציתי להודיעך נרי יקירי שאני מתכוון לפתוח במסע הופעות בקרקס השמש שפועה תהייה בו האטרקציה והעניין המרכזי : איך נראה הייה השמאל בישראל . תקוותי שיקצו לנו אוהל גדול משלנו המופע ייכלול שאלות ותשובות ובטוחני שיהיה מרגש מאוד ולא מעט יזילו דמעות . לקח לי זמן לכבוש את ליבה אך את מוחה טרם הבינותי. למשל מהו הפרדוקס הזה של לשנוא אותך ולהיכנס לכל מאמר להגיב ולהשתלח. או מדוע לתעב את בנימין נתניהו כאשר מוכח מעל לכל ספק באמצעים מדידים שהוא הוא הראש ממשלה הטוב ביותר שקם לישראל מאז ומעולם. אבל אני מתנחם שככה זה באהבה אתה תמיד אוהב את מה שסמוי מן העיין ראה ערך רומיאו ויוליה. הבט בכאביי הקשים .דע לך שטרם הכרותי עם פוע'לה כמעט והתאהבתי בסתיו שפיר אך אהבתינו לא המריאה היא לא הייתה חדה כפועה. אם יקירתי רק תגיד כן אקנה לה קראוון עם נוף מקסים מגבעות השומרון. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
| |
כולנו (גם אתה) קורבנות של הצטברות של ארועים מחוננים אישיים בתודעתנו, זה מכתיב את ראית המציאות שאנו בונים לעצמנו. כך "אלהים" תכנת את תבונתנו.
המציאות האוביקטיבית היחידה היא איום קיומי מידי סכנת חיים אמיתית! כל השאר חרדות או אשליות.
שמעתי שאיזה איראני לעג לנו היום ואמר שישראל פוחדת מהצל של עצמה! ואני לא בטוחה שזאת הגדרה למציאות מומצאת.
האמת שאני חוששת שלמזלך ובמציאות שלך, אינך מסוגל להבין אותי. כי הטפשות היא שמעניקה לעיתים את שמחת החיים, אחרת לא היית נהנה כל כך "מהטניס"...
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
| |
|
חמודתי כותבים 'ארועים מכוננים' ולא 'ארועים מחוננים 'כמו שכתבת. ד"ש ממני התלמיד המוגבל שלך.לא סיכמנו על מחיר כמה עולה אצלך שיעור בעברית לתלמיד מוגבל שכמותי? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
| |
|
לכן עדיף בעיני "מחונן" מלשון חנינה: ארוע אישי שרק את חובה בתהליך הטעינה של תבונתך ומוחלת עליו, אלא שהוא נותר חרוט באישיותך. אלא שאני צופה שאינך מסוגל לקבל פרשנות או דבר שלא קיבל אישור רשמי של מועצה מוסמכת כל שהיא. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
| |
|
אהובתי לא התכוונתי להעליב אלא שההסבר שלך מביש יותר מהטעות עצמה. עצתי לך לעולם לעולם אל תחזרי על צמד המילים: "אתה צודק". זה פשוט לא מאפיין את אישיותך הלוחמנית והבלתי שוגה.מה ? מה עשיתי שמגיע לי כל האושר הזה? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
| |
|
במקום חווה אבל מאחר ולא קפצת לא אסביר. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
| |
|
הטוענות שאת בכלל גבר- אנא גלי לנו האמת!!! ,אל תשלי את הצנחן!! לגבי הלעג האירני -שאנו פוחדים-זה הכל בגללך , הם קוראים את כל דברי הלעג שלך על ביבי -שרק מדבר ופוחד לפעול!! פועה מה את עושה את הורסת את ההרתעה הישראלית ומגלה סודות לאוייב!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
| |
|
לטענתך: "עליו לפנות מעל כל בימה בעולם ולהצהיר כי אנו איננו חפצי מלחמה". אם פרס יגיד דבר אידיוטי ושקרי כזה, הוא יעשה צחוק מעצמו. מעולם לא סבלתי את פרס, אבל נראה לי אידיוטי לדרוש ממנו לבייש את עצמו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה רוצה |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
השאלה אם נשיא מהימין היה אומר בימי אוסלו העליזים שצריך להפסיק מיד ! האם גם אז היית אומרת שזכותו להשמיע דעתו ?? חוץ מזה שהסיבה האמיתית של פרס היא חששו לאבד נשיאותו-עד שסוף סוף זכה לכבוד זה עם בלונדניות שסובבות אותו כל היום -ביבי יכול לקלקל הכל חלילה!!! (פועה נא לקרוא תשובתי בעניין רצח רבין ופשע מלחמת יום הכיפורים על ידי דיין הנבל - כולם מוזמנים לא להחמיץ ,במאמרו של נרי"אני בכיתי עכשיו אתם") |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
רוצה מאוד לשמוע הפעם את תגובתה למה שכתבתי,אם היא מספיק הגונה! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
קצת פחות מליצות ומשלים אם אין מה לענות לא חייבים, אני אוהבת אספקלריה מאירה ולא רמז וחידות!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
| |
"מי שתכנן את רצח רבין זה אותו גורם שהגה ותכנן את הרס גוש קטיף- הכל בכדי לגרום לשנאה ומלחמת אחים ולהרוס את הישוב היהודי בארץ"- אנחנו כבר יודעים היום שעמיר לא פעל ולא רצח לבד, אלא בברכת הימין המתועב. זה הימין שבכה בדמעות תנין על "הגירוש" שאינו אלא סילוק גוף גר ופולש.
"מחדל מלחמת יום הכפורים-קנוניה שאיפשרה למצרים להרוג את חיילי צה"ל- על ידי דיין"- מלחמת יום הכיפורים קנוניה? של דיין? אבוי לבושה. גם פה אנחנו יודעים כבר שנים שברור שאין מדובר בקנוניה, אלא במחדל נורא של גולדה מאיר, שסרבה להצעת השלום של סאדאת,תמורת נסיגה מכל סיני, עוד לפני המלחמה, וגרמה באיוולתה ובעקשנותה לפשע יום הכיפורים. אלוהים ואדם לא יסלחו על כך למפלצת הזו. ודיין? הוא בכלל ניסה לשכנע אותה בכל כוחו להסכים להצעת סאדאת, אבל המפלצת בעטה בו בתחת וגילגלה אותו מכל המדרגות.
יקירתי איריס, אלוהים סולח על טיפשות, אבל הודעה כזו, עם כל כך הרבה פירכות (ויש עוד הרבה), היא כבר רשעות. על זה הוא לא סולח כל כך בקלות. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את נשמה טובה. |
|
|
|
|
|
| |
|
תהיה נשמה טובה ותכתוב גם מה שאני כתבתי שם ?!,כי לי ממש אין כח- אני לא מבינה איך אתה מספיק ,גם להיות נושא כליה של דונה פועה וגם לענות תגובה לכל המגיבים ??!! מעניין מי אתה?? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
לא , תשאר בבקשה ידידה של פועה-היא זקוקה מאוד למשהו שיושיע אותה מהצנחן!!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
| |
|
ארכיזבל והצנחן נהנים להתפלש בסחי השוביניסטי הזה? שיהיה להם לבריאות. לארכיזבל יש דוקטורט במכירת אוכל מקולקל ומגעיל על גבי תמונות של בחורות ערומות. אני לא במשחק הזה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס יקרה, תרפי. |
|
|
|
|
|
| |
|
סנצ'ו פנצ'ו שלך בלבל אותי ,חשבת שזאת את שהגבת שם דונה פועה! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
|
|
| |
|
אותו הסגנון ואותן שגיאות הכתיב שלא לדבר על אותו היגיון רופס... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
| |
|
פוע'לה יקירתי שגיאות כתיב? וואוו זה חדש לי.אפשר לקבל שיעורים פרטיים אצלך? אפשר לקבל משהו טוב ממך באופן כללי ? מילה טובה ?
יחס חם ? פה ושם ? יכול להיות שנכנסתי למחלקת ה"רעים" אצלך ?
יש משהו שאני יכול לתקן כדי שהאהבה בינינו לא תעלם לה? אם אגיד שלוש פעמים "ביבי פויה" זה ישווה בעינייך לזר פרחי אודם? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
| |
חוץ מהערבוב בשמוש בין "הו" ל"או"...
וחוץ תשתמש בשפה בשפה "שמאלנית" כי עדר השוטים כאן עוד עלול להפגע מזה ולהתחיל לנאץ אותך בטעות. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
| |
|
אני לא יודעת על איזה שגיאות כתיב את מדברת אבל לא עדיף שגיאות כתיב-ולהיות מובנת ,מאשר לכתוב בלשון מליצית וגבוהה ולהיות לא מובנת וסתם מברברת??? לדעתי רק הצנחן מבין מה את טוענת - אבל זה רק בגלל אהבתו אלייך שלא נגמרת!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
|
7 |
|
| |
|
אם איני טועה, במילון אבן שושן או בחוק, מוגדר שמעשה של מסירת שטחי של ארץ ישראל תוך כדי מגעים אסורים עם סוכן זר, וכל זאת כתמורה לקניית שלטון, ביצע מעשה בגידה.
אשמח אם האזרח החופשי עדיין, המחזיק בתפקיד נשיא, שמעון פרס יסתור רעיון פרוע זה ויסביר לנו מה באמת קרה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבי כהן |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
רק חבל שאתם כאלה שיילוקים שגונבים את כל הכסף.חותכי ליטרת הבשר.הכירו אתכם בעולם וטיפלו בכם יפה. אשר לנו,הרי תמיד אתם קוראים לנו כובשים וקלגסים.לקלגסים כידוע יש נעליים מסומרות.
אזכיר לך את השיר:
These boots are made for walking,and that's just what they'll do
one of these days these boots are gonna walk all over you.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הטובים |
|
|
|
|
|
| |
|
זה שכל סטיה מדעתו נחשבת לבגידה, אתה בהחלט ראוי להיקרא קלגס. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא מכיר אותך. |
|
|
|
8 |
 |
בחייכם |
|
יהוידע | 19/08/12 15:56 |
|
| |
תנו לו מנוחה, אפשרו לו ולו פעם אחת בחייו להבחר לתפקיד כלשהו מכוחו שלו ולא מוותור של אחרים. לא מגיע לו אבל שינסה. אולי הוא יגיע לבסוף למסקנה משלו שהוא אינו ראוי.
הוד מעלת כבוד הנשיא מר שמעון פרס, ירום הודו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהוידע |
|
|
|
9 |
|
| |
|