X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכדורגל בארץ הפך להיות כה עלוב, כה דוחה עד אשר אתה לא מבין למה משלמים לשחקני הכדורגל בכלל שכר, הם צריכים לשלם לנו כדי שנגיע למגרשי הכדורגל בכלל
▪  ▪  ▪
משחק כדורגל בארץ. רמה ירודה

כמי שעוקב במשך שנים רבות אחרי המתרחש בספורט הישראלי מגיע למסקנה שיש לשנות את סדרי חלוקת עוגת הכספים בספורט במדינת ישראל.
אנו רואים תהליך שנמשך זה שלושה עשורים שהכדורגל הישראלי הולך מדחי אל דחי. כמי שפעם בעברו עדיין הגיע למגרשי הספורט לצפות במשחקי הכדורגל מדיר את רגליו , את אוזניו ואת כל התעניינותו בכדורגל במדינת ישראל. נכון עדיין יש קבוצות כדורגל שמנסות לתת את המיטב אבל הן ספורות.השכר בהן גבוהה והתמורה לאוהדים לא ממש בשמיים. תאמינו לי אם כולם יחליטו ביחד להוריד את השכר בחצי לא יקרה דבר, גם כך כולם ישחקו ויבקשו לשחק, הרי גם כך ההיצע גדול והתמורה לא בדיוק תמורה.
אם בעבר האזנתי לתוכנית שירים ושערים אני כיום לא רק שלא מאזין לכל תוכנית העוסקת בכדורגל ,זה ממש מגעיל אותי. כמי שפעם עקב אחרי קבוצה זאת או אחרת אני נמנע כיום מלפתוח את העיתון בעמודי הספורט הדנים בכדורגל, חבל לבזבז את הזמן.
הכדורגל בארץ הפך להיות כה עלוב, כה דוחה עד אשר אתה לא מבין למה משלמים לשחקני הכדורגל בכלל שכר, הם צריכים לשלם לנו כדי שנגיע למגרשי הכדורגל בכלל. מרבית המשחקים ברמה ירודה ביותר. המשחק מתנהל במרבית המקרים כאשר חלק מהשחקנים לא יודעים מה הם בדיוק עושים על מגרש הכדורגל.
יש לציין שחלק מהשחקנים עדין מנסים לשחק ככדורגל על המגרש אבל לצערי רובם של שחקני הכדורגל פשוט לא יודעים מה הם עושים על המגרש.
הישגי הכדורגל הישראלי בתחרויות הבין לאומיות שואפים לאפס אם בכלל. התקציבים הזורמים לקבוצות הכדורגל לאור הישגיהם הדלים פשוט פוגעים בכול ענפי הספורט במדינת ישראל.
העת לשנות את סדרי העדיפות בספורט הישראלי
על המדינה, העיריות והגופים הממנים להפנות את החלק העיקרי של התקציבים לענפים אחרים שבהם אנו רואים הישגים בין לאומיים, כגון לענף הג'ודו, ששחקניו הביאו לנו מדליות באולימפיאדה וכן באליפויות העולם ובאליפויות בין לאומיות אחרות. לענף ההתעמלות שאף הוא משתלב ברמה העולמית. לענף השייט שמעניק כבוד רב למדינה בכול התחרויות העולמיות. לענף השחייה שעם עידוד קטן יכול להגיע להישגים בין לאומיים, ועוד ענפים רבים.
כל ענפי הספורט הללו שהזכרתי וכאלו שלא הזכרתי רק עם יתנו להם תמיכה כספית יוכלו להביא כבוד רב למדינה ולא רק בושת פנים בהתנהלותם בישראל ובמשחקים הבין לאומיים השונים.
אני קורא כאן לשרת הספורט הגברת לימור לבנת, לראשי העיריות ולכל הממנים השונים את ענפי הספורט להפסיק לממן את הבושה הישראלית הזאת שלא הצליחה מאז אליפות העולם - המונדיאל במקסיקו 1970 להגיע לכל הישג משמעותי ולו אחד. כן היו עוד שני הישגים עלובים שגם הם לא חזרו על עצמם כמו הגעה לאולימפיאדה בשנים 1968, 1976 ומאז גם לאולימפיאדה לא העפילו עד כדי כך הענף כושל.
יש להפסיק להעביר את הכספים הרבים שזורמים לענף צולע זה, לברווז חסר רגלים זה את התמיכה לענפים אחרים שיתנו כבוד למדינה, לספונסרים, לתורמים רק ייתן גאווה לספורט הישראלי, יתרום להישגיות גבוהה יותר ,להישגים טובים יותר לספורטאים רק אם יהיה שם מספיק כסף. דיי לזריקת הכספים הזאת לענף שמזמן לא רק שלא מצליח לתת תמורה לתקציבי הענק הללו אלה אף מבייש את הצופים שעדיין אוהדיו.

תאריך:  22/09/2013   |   עודכן:  22/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חלוקה חדשה וצודקת בספורט הישראלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
הרצח המזעזע של החייל תומר חזן, השם יקום דמו, בידי שוהה בלתי חוקי - נידאל עמאר שהתיידד עמו, תוך כדי עבודתם במסעדה מעלה שוב את הצורך הדחוף בתשובה לכל פגעי המחבלים: יש לחוקק חוק דין מוות למחבלים רוצחים ועוזריהם. רק כך ימנעו מקרי חטיפה ורצח
מתי דוד
עורך הארץ איבד את ההבנה של הצו ההיסטורי של לקחי זיכרון השואה להבטחת עתידנו. מקומם הדבר שעורך עיתון ישראלי יהודי סבור שהעיסוק בזיכרון השואה מפריע כביכול לסיכויים להגיע לשלום.
אהרון שחר
מסורת ישראל החדשה הכוללת שחרור רוצחים הפכה את חיי היהודים בארצם לבדיחה לא כל כך מצחיקה
חיים שטנגר
מן הראוי היה כי בג"ץ ייתן נימוקים בפסק-דינו, שבו קבע כי יש להדיח את ראשי-העיר של הערים, נצרת עילית ורמת-השרון מתפקידם כראשי-ערים. הן ראשי-ערים מודחים אלה והן ציבור המצביעים בכוח, זכאים לדעת - קודם הטלת הפתק לקלפי - מה היו נימוקיו של בג"ץ להשעייתם
אברהם שרון
עוד ימים הרבה ננסה להבין איך קורה שאב רוצח את ילדיו    נקרא חוות דעת של אנשי מקצוע, נשאל איפה הייתה הרווחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il