X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
יש להבין שאין כסף קל, שנופל סתם כך מן השמיים ואף אחד לא מתעשר מזה שפתאום נופלים כספים מן העצים היכולת לעשות כסף קל ובלי הון התחלתי אולי קיימת, אך בטח ובטח לא תתקיים ללא עבודה קשה
▪  ▪  ▪
אין כסף קל [צילום: פלאש 90]

בניגוד למקובל לחשוב, לא כל סוג של שיווק שותפים אפשרי ללא השקעה כספית כלשהי. תחום השיווק הסלולרי הוא דוגמה מובהקת לכך. על-מנת להרוויח בשיווק סלולרי, יש להשקיע סכומי כסף על-מנת לקצור רווחים ואף גבוהים מאוד באופן יחסי.
יתרה מזאת, לא רק שעלינו להשקיע כספים, אלא קיים סיכוי לא קטן להפסד כזה או אחר בזמן למידת השווקים והרצת העסק. הדבר אף נכון ביתר שאת, אם אנחנו מתכננים לעסוק אך ורק בנישה זו של שיווק שותפים. מסיבה זו, ואם ברצוננו להתגבר על בעיה מובנית זו, עלינו להימנע מלשים את כל הביצים בסל אחד ולפנות למגוון ערוצים של שיווק השותפים, כך שנוכל מצד אחד להתקדם לאט ובסכומים קטנים בשיווק סלולרי ומצד שני ליצור תזרימי מזומנים מהערוצים האחרים שהתחום מציע.
לכן, בין אם נבחר להתמקד בשיווק סלולרי או לא, עלינו לאזן זאת, בטח ובטח בתחילה, על-ידי פעילות שיווקית במגוון הערוצים העומדים לפנינו. כאשר נתחיל להרוויח מערוצים נוספים אלו, נוכל להשקיע את הכסף בהדרגה בשיווק הסלולר וזאת מבלי להסתכן באיבוד של הון עצמי רב. למעשה, אופן פעולה מעין זה של הימנעות מזריקת הביצים לסל אחד, מהווה בו-זמנית גם סוג של ניהול סיכונים והוא נכון במגוון רחב של תחומי פעילות ולא רק בתחום שיווק השותפים, סלולרי ואחר, בלבד.
אחד מיתרונותיו הבולטים של האינטרנט, לא רק בנישת שיווק השותפים, אלא בתחום השיווק המקוון באינטרנט בכלל, הוא בשבירתה של שרשרת המזון השיווקית המסורתית, כפי שהיינו עדים לה עד היום. וכך, בעוד בעולם השיווק הישן בכלל ובעולם העסקי בפרט, הכוחנות והכוח היווו בשר מבשרו ואבן יסוד בהתנהלות העסקית היומיומית, בעידן הדמוקרטי של הרשת פינה הכוח את מקומו לאינטליגנציה, לחוכמה, ליצירתיות, לחדשנות, ליכולת אלתור, למוטיבציה ועוד.
ואם כך, היכולת כיום למנף תוכן לדוגמה באופן מתוחכם ברשתות חברתיות במקום להלך אימים או להשתמש במניפולציות תקשורתיות כאלה ואחרות, הולך ומשתלט על המרקם והמימד השיווקי של הרשת והופך כל חנון ודג רקק לכריש תקשורתי ושיווקי בתחום יחסי הציבור. תחום זה של השימוש המתוחכם במדיה המקוונת, פותח גם מגוון ערוצים נוספים לשימוש חינמי באמצעי טכנולוגיים משוכללים, שלא נופלים באיכותים מאלו הנמצאים בתשלום בשירותם של תאגידים וחברות גדולות.
ככל שגדל קורפוס הידע וארגז הטכנולוגיות של איש שיווק השותפים הממוצע, כך גדלה לא רק יכולתו השיווקית ויכולותיו בתחום יחסי הציבור, אלא גם יכולתו לתרום לרשותו מגוון כלים, המאפשרים לו לקיים פעילות עסקית ענפה ממחשבו הביתי וללא עלות כספית כלשהי. השילוב המקצועי, המתוחכם, הנכון והמאוזן בין כל התחומים הללו, יוצר בסופו של דבר מנוף ומקפצה עסקית אדירה לאנשי שיווק השותפים ומתורגם בסופו של דבר לתזרים מזומנים רב.
אחד התחומים הפחות מוכרים בעולם השיווק, הן בגלל חוסר מיומנות מקצועית של העוסקים בו, והן בגלל חוסר ידע בתחומים רלוונטיים משיקים, למשל בתחום המשפטי, הוא נושא נישת שיווק השותפים על בסיס דיוור מקוון. כוונתנו כאן אינה שתחום זה אינו מוכר בכלל או שרק מעטים שמעו עליו, אלא מעטים הם בעלי היכולת לבנות מאגרי דיוור גדולים (של הרבה מעל לכמה אלפי מיילים בודדים) ללא עלות כספית ובאופן חוקי ולהשתמש בהם בצורה שאינה עוברת על החוק ובמסגרת חוק הספאם.
בהתבסס על חוק ספאם זה (עמידה בדרישות ותנאי החוק) ובהסתמך על יכולות טכניות ואחרות, ניתן לעשות שימוש מעין זה בבניית מאגרי דיוור גדולים במיוחד ושיווק של אפילקציות סלולריות רבות ברחבי העולם. כאשר אנו עושים זאת נכון, באופן חוקי ובצורה מיומנת, אנו לא רק חוסכים מאיתנו הסתבכויות מיותרות עם החוק, אלא מסוגלים בעלות מינימלית ואף ללא עלות כלשהי להרוויח סכומי כסף משמעותיים ואז להשקיעם, כפי שכתבנו בפסקה הראשונה בשיווק הסלולרי המסורתי ואז להרוויח סכומי כסף גדלים והולכים.
לסיכום:
היכולת לעשות כסף ללא כסף בתחום שיווק השותפים, בין אם זהו עולם השיווק הסלולרי או שיווק השותפים המסורתי יותר, מצריכה המון חשיבה מחוץ לקופסה. ברבים מן המקרים יכולת זו היא גם רב או בין תחומית במהותה. משמעותו שבניגוד לעבור עלינו לשלוט במספר תחומים בו-זמנית ולא רק בתחום עיסוק אחד ויחיד. היכולת לעשות כסף ללא כסף, מצריכה גם מידה לא מבוטלת של יכולת לימוד עצמאית אוטודידקטית, אך למען האמת גם זה לבד אינו מספיק, ובשלב כזה או אחר יש גם הכרח כלשהו לארגן את הידע ולהשלימו בצורה מסודרת למעט אותם בודדים המסגלים ללמוד הכל לבד באופן עצמאי.
פעילות במסגרת מעין זו מצריכה גם אישיות הרמונית המסוגלת לאזן באופן נכון בין הצרכים השונים כפי שתיארנו כאן, ואם אין הדבר בנמצא באופן טבעי על אדם הבא לפעול באופן שכזה להיות מודע ולהכין את עצמו בעבודה אישית לסוג כזה של קריירה עסקית או מקצועית.
בכל אופן, הדבר החשוב ביותר הוא להבין שאין כסף, שנופל סתם כך מן השמיים ואף אחד לא מתעשר מזה שפתאום נופלים כספים מן העצים. היכולת לעשות כסף בלי כסף אולי קיימת, אך בטח ובטח לא תתקיים ללא עבודה קשה. לאחר שנשקיע את זו בפרק זמן מסוים בתחילת הדרך, נוכל לקצור את הפירות בעתיד, לקבל תזרים מזומנים נדיב ובאופן קל ושוטף. אך גם אז עדיין נצטרך לעבוד בשביל להמשיך אותו.

הכותב הינו מייסד ומנהל משותף במכללת ש"ש
תאריך:  14/01/2014   |   עודכן:  14/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך לעשות כסף כשצריכים כסף
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
שטויות
אהרון שחר  |  14/01/14 15:18
2
בהחלט כך
אלחנן  |  16/01/14 09:59
3
כתבה מדהימה
אביקו  |  26/01/14 12:44
4
בקרתי באתר של כותב המאמר
הרצל  |  16/02/14 09:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חניתה צרפתי
הסכימי לשחרר את היאחזויותייך הישנות, רפאי את עברך, קבלי את עצמך כפי שאת    כשאת מתחברת אל ליבך, את נמצאת ברטט של אהבה, קבלה והערכה, ומה שתרגישי, זה מה שתשדרי ותקבלי
ראובן לייב
מאז פתיחתה, לפני כשנה, מוכיחה מסעדת "מנציני", מהרצליה פיתוח, שניתן להגיע לשלמות קולינרית גם בפרק-זמן כה קצר שחלף, והכל תודות לאשף המטבח, הרי סינג, שניחן בכישרון-יצירה בלעדי
איתמר לוין
ענת דבי, מבית המשפט בהרצליה, מנהלת דיונים ביעילות רבה ומפגינה תפיסה מהירה ויכולת הכרעה משובחת. חבל שהיא מאחרת ב-40 דקות, ללא כל הסבר וללא התנצלות לצדדים שהמתינו לה
ראובן לייב
ספר שיריו החדש של טובי סופר "עם כל הכבוד לגשם", שיראה אור בשבוע הבא, עוסק בפחדינו ובגעגועינו    בשלוש השנים האחרונות הצליחו שיריו הצנועים לקצור תהילה ולחלחל ללב הקוראים והמאזינים    שלושה שירים חדשים מהספר - מתפרסמים כאן לראשונה
יואל גוז'נסקי, ארז שטרים
2013 הייתה השנה האלימה ביותר בעירק מאז 2008    תזכורת, כי המלחמה על עירק רחוקה מלהסתיים    ההתפרצות האלימה האחרונה במחוז אנבאר קשורה לפינוי מאהל מחאה סוני ולמעצר של חבר פרלמנט סוני על-ידי כוחות הביטחון, אשר במהלכו נהרגו אחיו וחמישה משומרי ראשו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il