תחום הקוסמטיקה הוא אחד מהתחומים המבוקשים ביותר בשיווק שותפים, כאשר הסרת שיער בלייזר הוא מהנישות האקטיביות ביותר של הקוסמטיקה בתחום שיווק השותפים.
התחום מבוקש עד כדי כך, שהתשלום עבור ליד יכול להגיע לבין 80 עד 100 ש"ח. בנוסף לכף, מילות המפתח הקשורות לתחומים אלו מבוקשות גם הם, כך שמשווקים ונותני השירות מוכנים לשלם סכומים גבוהים מאוד באמצעות תשלום ממומן בגוגל, בתחום זה. ואם כך, נשאלת השאלה כיצד או מדוע בכל זאת, עדיין שווה לנו כאנשי שיווק שותפים להיכנס לתחום כה בעייתי? שאלה נוספת, שעלולה לעלות כאן, היא מדוע עדיף שיווק שותפים על פני שיווק מסורתי יותר, וזאת מאותה סיבה, שמנינו כרגע למעלה, היינו האטרקטיביות הגדולה של התחום והביקוש המטורף למילות מפתח הקשורות לשיווק שותפים ולהסרת שיער בלייזר.
ראשית התשובה טמונה בעצם כבר בתוך השאלה, אך לא במובן או במשמעות הקונבנציונלית. הכוונה שלי כאן היא ששיווק שותפים מתאים לענף הקוסמטיקה ולנישת הסרת השיער בלייזר לא דווקא כי הוא פותר בעיה מסוימת, אלא מכיוון שהוא עושה שימוש בפופולריות ובאטרקטיביות של הנישה תוך שהוא מסוגל לייצר יתרון יחסי, בצורת הטמעת טקטיקות של שיווק גרילה ומודיעין תחרותי כחלק מן העבודה השוטפת שלו.
ואם כך, שימוש יעיל ונכון בטקטיקות ייחודיות של שיווק גרילה, שימוש מקצועי ביכולות המודיעין התחרותי כמו גם מינוף תוכן אפקטיבי ברשתות החברתיות, מסוגל להניב בסופו תוצאות טובות בהרבה מהשיווק המסורתי, תוך שאנו מסוגלים לקדם את התכנים של תוכניות השותפים במהירות שיא של יותר משבוע וחצי-שבועיים לדפים ולמקומות הראשונים בגוגל. עבודה נכונה מעין זו, תניב לנו מאות ואולי אלפי שקלים ביום מעצם יצירת טרפיק מטורף לתוכן, שבשיטות ייחודיות קודם במהירות הבזק בשיווק אורגני חסכוני לדפים הראשונים של גוגל ובעלות כמעט מזערית.
זאת ועוד דווקא מכיוון שהתחום כה מבוקש, השיווק המסורתי בו מצריך השקעה כספית גדולה. מעבר למה שאמרתי כבר למעלה, אחד מיתרונותיו של שיווק השותפים הוא באפשרויות הרבות אותם הוא מעמיד למשווק בבחינת היכולת לעשות כסף כמעט יש מעין ובהכנסה נוספת פסיבית מהבית.
לרוב, אם נפנה לתחום הקונבנציונלי נגיע בשלב כלשהו לחומה גבוהה בדמות הון התחלתי רב, אותה כמעט ולא נוכל לצלוח ללא אותו הון התחלתי והשקעה מטורפת של זמן. ייחודו של שיווק השותפים טמון בכך שהוא מאפשר לכולם להיכנס לתחום אטרקטיבי ומבוקש ולא רק לקומץ חברות שיווק ענק, שיכולות להשקיע כמות גדולה של כסף.
מבחינה זאת, עלינו גם לזכור, שתחום שיווק השותפים ייחודי גם בעובדה, שהתוצאות והביצועים בו אינם נופלים מאלו של שיווק מסורתי באינטרנט. למעשה מסיבות רבות, שיווק שותפים מסורתי, כמו גם שיווק בסלולר, משיגים את אותן התוצאות ורוב אף תוצאות טובות יותר.
משווק טוב
ככל שהמשווק טוב יותר, ואיכויותיו גבוהות מאלו של הממוצע, כך גם עולה רמת הביצועים. מכיוון שמשווקים בתחום שיווק השותפים מחזיקים לרוב גם באיכויות וגם בכלים איכותיים בהרבה מהשיווק המסורתי, כך נראות גם התוצאות בשטח. מסיבה זו השילוב של שיווק שותפים המתמקד בתחום כה מבוקש ואטרקטיבי כקוסמטיקה והסרת שיער בלייזר מתאים דווקא למשווקים מסוג זה.
הביקוש הרב והאטרקטיביות הגדולה הופכים לכן למשווק תוכניות השותפים בעצם ממחסום כניסה לשוק ליתרון יחסי ובכך ייחודיותו.
מסיבה זו תחום זה מתאים מאוד גם לאלו מביננו ששיווק שותפים אינו מהווה את תחום פרנסתם העיקרי, אלא אותם המשווקים הרואים בכך סוג של הכנסה נוספת מהבית המבוססת של רעיון השיווק באינטרנט. בין אם אנחנו חושבים איך לעשות עוד קצת כסף בשביל לשרוד את החודש, בין אם אנחנו זקוקים לעבודה נוספת, אך מוגבלים מבחינת שעות העבודה במסגרת המקצוע העיקרי ולכן מחפשים תחום עיסוק מתאים לעבודה מהבית - שיווק שותפים, קוסמטיקה והסרת שיער הינן נישות מצוינות לנו.
קיימות מספר חברות גדולות בענף הקוסמטיקה ובמיוחד בתחום הסרת השיער בלייזר וכולן עובדות אם אתרי וחברות שיווק השותפים הגדולות כגון קליקאון וויסל. בין היתר ניתן למנות חברות כגון קאר לייזר, אמריקן לייזר, אסתטיקה ועוד.
חברות הקוסמטיקה הללו נהנות מפופולריות רבה לא מצד המשווקים, אלא גם חברות שיווק השותפים כמו ממוניטין רב מצד הלקוחות.
מבין שלושת אלו חברה איכותית היא אמריקן לייזר, שהלידים שלה נמוכים מאחר שכמות הלקוחות וההמרות שלה גדולה ביותר. ללא שום קשר גם חברת קאר לייזר ואסתטיקה לא נופלות בהרבה משירותיה של אמריקן לייזר וגם הם מחזיקות במוניטין רב, דבר שמתבטא כאמור ביחס הלידים וההמרות. זאת ועוד, כל החברות הללו נהנות מפידפק מעולה, השירותים שלהן מצוינים והם מומלצות ביותר למשווק מאחר שהן נהנות גם משם טוב אצל הלקוחות. בשורה התחתונה, אנו ממליצים על שירותיהן של חברות אלו ועבור המשווק בסלולר או בתוכניות השותפים המסורתיות הן מהוות תרנגולת המטילה ביצי זהב.