X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדרכו של כל ספין גם זה הנוכחי מסיט את הויכוח הציבורי מן המהות אל השוליים המהות היא שעל השולחן מונחת עדיין הסכמת החרפה הכפולה של נתניהו לשחרר רוצחים אזרחי ישראל
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. "יש לך הזדמנות" [צילום: פלאש 90]

לכבוד יום עצמאותנו-כביכול ה-66 מעניק לנו ראש ממשלתנו מתנה בדמות "חוק יסוד – הלאום היהודי". אנחנו, הציבור השפוי המכונה בתקשורת הלא-שפויה "ימין קיצוני", אמורים ליפול על צווארו בתודה על שהוא מסיק את המסקנות הנכונות מיריקת האויב בפרצופו-פרצופנו, ולו באמצעות חוק שהוא במהותו הצהרתי בלבד. כשניסיתי ליפול על הצוואר הזה אומנם נפלתי אבל על הרצפה, מפני שהצוואר היה אפוף-עטוף בקילוגרמים רבים של ניירת מצהיבה ומעופשת שאי-אפשר להיה אחוז בה.
יחד איתי נפל לרצפה חוק אזרחות שהתכוון להשית על צרכני זכויות ערביים אובססיביים חובות בהתאם. נפל גם חוק שבא למנוע מהאיחוד האירופי את קעקוע הלאום היהודי באמצעות הקוויזלינגים היהודיים שלו - "הקרן לישראל חדשה" וזרועות התמנון שלה. ועוד נפלה החלטה שהתקבלה בעקבות יריקה קודמת בפרצוף שמעל הצוואר - החלטה לבנות את E1. על כל אלה נפל ברעם מחריש אוזניים "חוק יסוד- הלאום היהודי" האמיתי, האופרטיבי - דוח אדמונד לוי.
טרם התפזר הבל פיו של הספינולוג וכבר קפצה העוגן השמאלני שמינה לעצמו לגבות את האתנן: היא הודיעה שתתקע את ההצעה בדרך לחקיקה. כך עשה ראש ממשלתנו שוב את מה שהוא כה מיטיב לעשות: WIN-WIN של ספין ימני עם תוצאה שמאלנית, כדי לאחז את עיני הטמבלים מימין מצד אחד, ומצד שני להתחנף ביעילות אל החכמים שמשמאל.
העיתוי איננו מקרי. כדרכו של כל ספין גם זה הנוכחי מסיט את הוויכוח הציבורי מן המהות אל השוליים. המהות היא שעל השולחן מונחת עדיין הסכמת החרפה הכפולה של נתניהו לשחרר רוצחים שהם גם אזרחי ישראל. עצם ההסכמה, אפילו אם בסופו של דבר לא תצא אל הפועל, מקעקעת את היות ישראל מדינת הלאום היהודי: היא מקבלת את טענת האויב לפיה מדובר באסירים פוליטיים שעשו מה שעשו למטרה ראוייה. זו שערורייה מוסרית ומדינית כשלעצמה, אבל כשמדובר באזרחים ישראלים מדובר במתן לגיטימציה משפטית ופוליטית–בינלאומית לגייס חמישי רצחני המתבסס על 22% מהאוכלוסייה.
הספין התורן
כך, במקום להחיל את ריבונות הלאום היהודי על ארצו בהסתמך על החלטות ועידת סן רמו, כתב המנדט ואמנת האו"מ (כפי שהוכרו גם בדוח לוי) עושה נתניהו את האיפכא-מסתברא: חותר תחת הריבונות הזו אפילו בגבולות שבהם מוכן האויב להכיר דה-פקטו, כדי שממחר יוכל לעשות מבפנים מה שבינתיים איננו מסוגל לעשות מבחוץ: לקעקע גם את הגבולות הללו.
כדי שנשכח את כל זה מפריח לנו נתניהו לכבוד יום עצמאותנו - כביכול בלון הליום כחול-לבן שעד מוצאי החג יקרה לו אחת משתיים: או שיתפוצץ על הקרקע בפרצופנו או שימריא אל שמי הלאום הכחולים-לבנים גם הם ויעלם מן העין. במקרה הטוב נגלה אותו על צווארו של נתניהו בעוד שנה, כשננסה, שוב לשווא, ליפול עליו בעטיו של הספין התורן.
אדוני ראש הממשלה: חודשים אחדים אחרי כניסתך לכהונתך הראשונה המציא לך ערפאת הזדמנות פז (יום הקרב שיזם בעניין מנהרת הכותל, בו נהרגו 19 חיילים) לעשות את מה שכה היטבת להטיף לו כאופוזיציונר - לבטל את הסכמי אוסלו. במקום לבטלם אצת רצת לוושינגטון ללחוץ את ידו של הרוצח, וביחד הנשמתם אותם הנשמה מלאכותית המקיימת אותם כצמח נוטף רעל-כניעות עד עצם היום הזה.
בימים אלה ממציא לך יורשו את הזדמנות חייך-חיינו להיכנס להיסטוריה כ"צ'רצ'יל של היהודים" באמצעות חוק דקלרטיבי ראוי, גירסא דינקותא: חוק יסוד "קיר הברזל" שיכלול גם את עיקרי דוח לוי ואת מסקנותיו. וכן, כדאי שבדברי ההסבר לחוק תמנה אחד לאחד את האסונות שהמיטה על הלאום היהודי הדווי שרשרת הסכמי הכניעה שראשיתה באוסלו, אחריתה (בינתיים) בשחרור ערבים ישראלים רוצחים וסופה-מי ישורנו.
חוק כזה, אדוני, יציב אותך כ"מודה ועוזב-ירוחם" על תרומתך הנוראה להסכמי הכניעה הללו. זו המתנה לה ראויים יהודי ישראל ליום עצמאותם האמיתית הראשון, זה שטרם בא לעולם. אם נגזר עלינו להמתין עוד שנה- לו יהי כן, ובלבד שבוא –תבוא העצמאות.

תאריך:  04/05/2014   |   עודכן:  04/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אדמונד לוי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא חזן
לצערי, ישנם כאלו שנפגשתי איתם ורצו שאמכור להם חלומות    משקיעים שרצו לשמוע "סיפור" אחר, מתוק יותר, עם מעט סיכונים ותשואות פנומנליות שהרי אני בעל מקצוע – יועץ השקעות
דפנה כצנלסון בנק
כשהייתי קטנה היינו שולחים להם חבילות שי ומכתבי הוקרה בתמורה לנכונות שלהם להקריב זמן לטובת הגנת האזרחים ולסכן חיים. כעת כשהכרה והוקרה זו כלפי המשרתים הולכת ונשחקת יש צורך דחוף לחזור ולהוקיר דווקא בזמנים טרופים אלו
משה קופרברג
גם הם יהודים...? תגידו חברים אין "חילול קודש" גדול מזה? הבן יוצא להגן על משפחתו ועמו ואלה מכריזים שהבן נפטר...?
רביבה בן זאב
מפתיעה ומקוממת העובדה שבמשך השנים נשכחה הצהרת 'סאן רימו' ונזנחה על-ידי היהודים למרות תקפותה כמסמך חוקי בינלאומי
חן ברכה
בימים בהם עוד ועוד שרים, ראשי ממשלה, ואפילו נשיא, נכנסים לכלא בזה אחר זה, עלינו להבין שעם ישראל הוא עם חזק עם ממשלה חלשה    עלינו להישאר מאוחדים אחד למען השני ולא למען המנהיג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il