X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מתי כולם יבינו כי במלחמה ישנם רק פצועים הקיצוניות בפיענוח הדברים יביא בהכרח להתלקחות יתר שגורמת לשריפה בזירה הפוליטית שעשנה חונק רבים!
▪  ▪  ▪
חנין זועבי. הסיקה כי החוטפים אינם טרוריסטים [צילום: פלאש 90]

החטופים ה-ב-י-ת-ה - האסירים הב-י-ת-ה - חנין זועבי הב-י-ת-ה.
כך או כך, נוסחת קסם אינה נוסחתה של חנין זועבי, אינה נוסחתו של ראש הממשלה ואינה נוסחתם של הפלשתינים. נוסחת הקסם המאזנת והמחזירה כל אדם למבצרו וביתו הינה נוסחת האדם הפשוט, המאוזן הניטראלי, ליתר דיוק, נוסחת ההורים הנפגעים.
מנסחים משפטי פוליטיקה, מבצעים פעולות צבאיות, במקביל, מנסחים תגובות חמאסיות ומבצעים פעולות כמוהן, והסובל הוא האזרחים הפשוטים, בני 16 שנים שעל לא עוול בכפם נותרו חטופים עד יום זה, ובן 15 תושב שטחים שמקבל כדור ומת מפצעיו, כאשר המחלוקת שנותרה אם נורה מכדור חיי או מכדור מ-ת!! מישהו אמור להתעורר לתחייה, מלחמה אינה שחור ולבן, מלא שטח אפור בה, שטח שאינו כחול או כתום, שאינו שחור או סגול, שאינו ירוק או אדום - אפור הוא אפור.
ח"כ חנין זועבי בחרה את הצבע הכתום, ממנו הסיקה כי החוטפים אינם טרוריסטים, אלא משיבי מלחמה, על-אף שתעודת זהות כחולה בכיסה ולא כתומה, מצד שני, קבע השופט בדימוס, כבוד השופט טירקל בראיון עם אחד מתחנות הרדיו כי עסקינן בדברים שנאמרו במיסגרת חופש הביטוי.
דברים אלה אינם מקובלים עליי כלל ועיקר, גם אם אלו כביכול דרים תחת קורת "חופש הביטוי", חופש הביטוי לחוד ורגשותיהם של אלו שבניהם אבדו להם לחוד, בני 16 או בני 15, נחטפים או נרצחים, בסופו של יום, כולנו תקווה כי לא נימנה עם האזרחים הפשוטים שעל לא עוול בכפם איבדו את - ילדיהם. כמו שמקומו של ליברמן ברוסיה, וזה כבר ציינתי במאמר קודם, כמו שמקומו של עזמי בשארה בדובאי כך גם מקומה של חנין זועבי - בעזה, מקום בו בחרה, גם אם הדמוקרטיה הישראלית אינה מתגוננת מספיק, אנוכי מתקומם על דרכם של איוולים.
נוכחתי בכנסת אני חלק ממנה, נוכחתי בבית כנסת אני חלק ממנו, נוכחתי במסגד אני מכבד את חוקיו וכלליו ואני חלק ממנו, לראות בנחטפים בני 16 או בנרצחים בני 15 כדרך להביע דעה פוליטית או דעה אישית, בה אקבל רייטינג - זו נקראת חוצפה פוליטית אנושית שאין כמותה.
מתי כולם יבינו כי במלחמה ישנם רק פצועים, אם בצורה של חטוף ואם בצורה של נפצע, אם בדמות עצור ואם בדמות אסיר, למרבה הצער, לא זועבי ולא ליברמן, מבינים כי הקיצוניות בפיענוח הדברים יביא בהכרח להתלקחות יתר שגורמת לשריפה בזירה הפוליטית שעשנה חונק רבים! לא זועבי ולא ליברמן יחזירו את החטופים וברור לכולנו כי לא הם שישחירו שלום עלי אדמה, מי שאכן יעשה זאת הם הוריהם של הנחטפים והוריו של הנרצח בן 15 מהשטחים.
בחרתי לא להעלות מאמר זה בתקופה בה גב' זובי כיכבה ולא בתקופה בה מתנגדיה כיכבו, בחרתי להעלות מאמר זה בנקודת הזמן בה לא נחטפים בני 16 חזרו לבתיהם ולא נרצח בן 15 קם לתחייה, מי שאמור לקום לתחייתו הוא רבין ז"ל שוחר השלום, התקווה ואהבת צלם אנוש. יצחק רבין לא נחטף, יצחק רבין נרצח - והמבין יבין !!
אולי הגיעה השעה שיתעוררו אלו שחושבים שפעולה צבאית - בכל הכוח - יכולה להחזיר את גלעד שליט הביתה, בזמן בו 24 שעות כבר עברו מאז החטיפה, ושלא תגיע השעה בה סופרים את הימים ולא השעות, השנים ולא החודשים, אדון נתניהו ואדון גנץ, תתעוררו, העם לא זקוק לעוד דמים ומעצרים העם זקוק לנחטפים, במה אחת להידברות ישנה - במת השלום!
הופכים את העם צמא לדמים, צמא למעצרים, צמא לנחטפים, כאשר בד-בבד, מנתקים אותם מהמים, כך דרכה של ממשלה חסרת אחריות וכך דרכם של פוליטקאים צמאי כותרות ורייטינג.
רחמו על בניכם, על בנותיכם על הוריכם, לא המלחמה זו שתרפא את פצעיכם, שלום ורק שלום הוא התרופה היחידה לפצע מדמם ולמחלות הקרובות להיות סופיות, יטענו כי אין שותף לשלום משני הצדדים, אלה רק טוענים, טעוני שנאה ואוהבי מלחמה, העם הפשוט יודע היטב הדעת כי לכל מטבע שני צדדים - תלוי מאיזה זווית מסתכלים על המטבע!
וסוף דבר, לכולנו כואב על כולם, לכם כואב על השלושה שאינם ולאחרים כואב על ה- 250 עצורים שאינם, הלא הגיעה השעה כי אשר אינם יהיו ישנם, גם בשני הצדדים? הלא הגיעה השעה כי לא זועבי ולא ליברמן יתוו לנו את אורחות חיינו? הלא הגיעה השעה בה הפוליטיקה תתנקה מלכלוכה?

תאריך:  22/06/2014   |   עודכן:  22/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כ-ו-ל-ם - הביתה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לא ראיתי התיחסות לשורש הסכסוך
ה.א  |  22/06/14 11:02
2
אז איך עושים שלום?
באום  |  22/06/14 12:50
3
כולם הביתה
תקווה בלב  |  22/06/14 16:24
4
אף אחד לא צריך את הטובות שלך
כתבה עלובה ומבישה  |  24/06/14 14:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חטיפת הנערים
ציפי לידר
בשולי הכותרות: הכל דמוגרפיה - הפריון החרדי מול הפריון הערבי    פרשת החטופים: יפה שתיקה לחכמים    ח"כ קלדרון – לא על המצה לבדה    פרופ' שכטמן אַ-פוליטי?    ולקינוח לקראת שבת: גינס בניחוח יהודי
איתמר לוין
להיות באותו מקצוע עם יונית לוי ורינה מצליח ושמעון שיפר וסימה קדמון ובן כספית ועוד כמה. אבל אולי הבעיה בכלל אצלי? אולי אני טועה בציפיותי לתקשורת הוגנת, עניינית ועובדתית?
איציק וולף
ראש הרשות הפלשתינית טוען כי אין כל הוכחה לכך שחמאס הוא שחטף את שלושת הנערים הישראלים    "איפה הראיה לכך?"    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם מזכ"ל האו"ם וטען בפניו כי בידי ישראל ראיות לאחריות חמאס לחטיפה
מרדכי קידר
בניגוד לפרשנויות ולהערכות, חמאס פוסע בעקבות חיזבאללה בלבנון: אוחז בפוליטיקה וגם מהטרור אינו מניח את ידו
עופר וולפסון
שר האוצר תיאר את מטרות המבצע: מציאת החוטפים ושחרור החטופים אך גם פגיעה אנושה בתשתיות החמאס בגדה ומיטוט הסכם האחדות בין פתח לחמאס    המבצע בחברון מתרחב; חיילים נוספים הוקפצו לאזור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il