X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מה מסתירים מורי שיווק השותפים, כיצד מנהלים קמפיין ממוקד ואיך מתגברים על המלחמה שפייסבוק הכריזה על המשווקים!
▪  ▪  ▪
לא פוגע [צילום: AP]

סוד ידוע הוא שמזה זמן מה מנהלת פייסבוק מלחמה לא מוצהרת כנגד השיווק ברשת - גם אם אינו אגרסיבי, מידתי, אינו פוגע במשתמשים ולא מוגזם. מדיניות זו כמובן אינה פוגעת בגופים ובמשווקים הגדולים, שכן אלו מסוגלים לשלם כל סכום שהרשת דורשת כמובן, גם אם הוא מופרח בעליל, בעוד הפגיעה הקשה הינה במשווקים הקטנים כמו אלו העובדים בשיווק שותפים, בתחום יחסי הציבור באינטרנט, בשיווק גרילה ועוד. אם זאת קיימים מספר כלים בהם ניתן להשתמש ובגדול להתגבר על פגיעה זו. כל הכלים הללו נלמדים במכללת ש"ש, האקדמיה לשיווק שותפים, ובמאמר זה נציע כשירות לקורא כמה מן הכלים הללו לשימוש חינמי.
כלי מספר 1: תיוג החברים בפייסבוק
כאשר מתייגים חברים בפייסבוק, חשוב להקפיד על המינון והכמות. המינון הטוב ביותר הוא פעם בשבוע, והכמות רצוי שתעמוד על בין שלושים לחמישים חברים. יש להקפיד כאמור על תיוג של לא יותר מפעם בשבוע. לרוב תיוג תכוף יותר יגרור חסימה של פייסבוק לזמן מסוים. היתרונות הם תפוצה מהירה לכמות לקוחות גדולה. החסרונות הם אי-היכולת לתייג כמויות גדולות בכל יום. עם זאת, ניתן למזער את הנזק הזה תוך היעזרות בשיווק גרילה, יצירת באזז ברשת, שימוש יעיל בכתיבה ועריכת תכנים נכונה ועוד.
כלי מספר 2: שימוש בתגובות של פייסבוק
ניתן להגיב הן בתגובות רגילות כמו גם בקבוצות ופורומים אך תוך הימנעות מתגובות שרשרת, שעלולות להביא את פייסבוק לחסימת אפשרות זו לפרק זמן מסוים. גם כאן יש להיעזר בטכניקות של שיווק גרילה ושימוש מקורי בתכנים ועוד. חשוב לא להעלות תגובות סתם ובאופן אוטומטי תוך שימוש בטכניקות המוזכרות למעלה כמו גם בהתאמת החומרים למדיום הספציפי. במילים אחרות, עלינו לדעת מה להעלות, איך להעלות, איפה להעלות באיזה תדירות ואת זה לעשות בצורה מתוחכמת ומקורית.
כלי מספר 3: פתיחת אירוע בפייסבוק
דף אירוע הוא הזדמנות מצוינת להסב את תשומת הלב של החברים כמו גם להגיע לקהל יעד חדש. היתרון המרכזי הוא צירוף חברים תחילה אל דף האירוע ולאחר מכן כחברים שלכם כמו גם להיות בקשר יום יומי עם אנשים אלו. צעד זה נחוץ, מאחר שאחת מאותם שיטות "ההתעמרות" של פייסבוק באנשים היא לחסום את אופציית צירוף החברים, אגב לא רק למשווקים אלא בכלל.
כלי מספר 4: עבודה עם רידיירקטים
אחת הבעיות היותר קשות, שבה עלולים להיתקל משווקים רבים, מנוסים כמתחילים, בשיווק סלולרי או בשיווק מסורתי, משווקי גרילה או משווקים באינטרנט בכלל, הוא חסימה אוטומטית, שמבצעת פייסבוק ללינקים של אתרים מסוימים. עבור המשווק מהווה הדבר כאמור מטרד לא קטן וזו אינה אלא אחת מיני גישות קטנוניות ונקמניות רבות של פייסבוק במשווקים הקטנים על-מנת לנסות ולגרום למשווקים הקטנים, בין אם מדובר כאמור במשווקי גרילה או שיווק שותפים, לשלם ולהעשיר את קופת החברה עוד יותר. אחד הפיתרונות החינמיים להתגבר על בעיה זו, גם אם זה לא מתקן את מלוא הנזק (אך רובו), הוא השימוש ברידיירקטים מאחר שזה "ממסך את הלינק המקור מן האתר החסום".
השימוש בפן הטכני של טכניקה זו אינו מספיק כמובן, אך עם יצירתיות ושילובן של טכניקות שיווק גרילה, ניתן הן להעביר את המסר באופן הטוב ביותר, לעשות קידום תכנים איכותי ולהביא את הלקוח במינימום של סרבול ומגושמות טכנית ושיווקית אל ליעד הרצוי מבחינתנו. במובן זה רצוי לבחור כאשר אתם שוקלים ללמוד את התחום באופן יסודי, עליכם להביא בחשבון ולבדוק שהגורם המלמד יידע לתת הן את הרקע הטכני, הן את ההעשרה ברמת שיווק הגרילה ואת תכני המעטפת כך שתגיעו לתוצאות הטובות ביותר מבחינתכם.
אחת המכללות הנותנות הכשרה מקיפה מעין זו היא מכללת ש"ש האקדמיה לשיווק שותפים, שבה תרכשו את הידע הטכני הבסיסי הרלוונטי, את הידע המקצועי בתחום שיווק השותפים וכמובן את כל שאר המרכבים ההכרחיים המשלימים את עולם שיווק השותפים והשיווק המקוון באינטרנט. כמו-כן, ניתן לקבל מדריך לסודות העבודה בפייסבוק בעלות סמלית בלבד מן המכללה - גם ללא הירשמות לאחד הקורסים. מעבר למדריכים מסוג זה בעלויות סמליות, ניתן לקבל במכללה הן מגוון של קורסים מקיפים בתחום שיווק השותפים כמו השתלמויות בנושאים ספציפיים בכלל - הן למשווקים מנוסים, הן למשווקים מתחילים, הן בתחום שיווק השותפים אך גם כאלו שעוסקים בשיווק רגיל ורוצים להעשיר את הידע שלהם בטכניקות מקוריות וייחודיות.

תאריך:  09/07/2014   |   עודכן:  09/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
הפסד משפטי נוסף להנהלת one, הפעם בבית-הדין הארצי לעבודה, מביא ככל הנראה לסופו את המאבק הראשוני של ההנהלה בעובדים, וקובע את מעמדו של ארגון העיתונאים כגוף היציג
צילה שיר-אל
תקופת נסיגה והתיישרות כוכב ידועה תמיד כתקופה סוערת ועמוסה ואכן אנו חווים תקופה זו כסערה ביטחונית, מדינית ואישית. רק מהחודש הבא ניתן יהיה לסכם את התקופה האחרונה ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדנו כולנו בחודשים האחרונים
סימה ארבלי, בתיה אלימלך
בזמן חופשה, ישנם שינויים רבים, ביניהם זמני האכילה וסדר הארוחות שלנו, וכן סוג האוכל שאנו אוכלים    הדבר משתנה בצורה משמעותית במיוחד אם החופשה כרוכה בנסיעה או בטיסה ארוכה, היכולות להוביל לשינויים בלתי רצוניים בערכי הסוכר
ד"ר נמרוד פרידמן
גידול משמעותי של 90% בטיפולים אסתטיים על-ידי מכשור לייזר ואנרגיית אור בשנה החולפת    הכתבה הבאה מציגה פרוצדורות לא פולשניות למראה צעיר
נעמה בן-דוד-טרבלסי
רק דבר אחד אנחנו לא מתכננים, זה איך להתנהל עם הפיתויים של הארוחות במסעדות וכיצד נשמור על המשקל ובעיקר על הבריאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il