X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
פצצות תאורה מעל רצועת עזה [צילום: פלאש 90]
בשדות התות
עיתונאים קוראים לפשעי מלחמה ישראל היום בתפקיד המעודד חופש הביטוי נפגע

מסיבות הומניטריות
"ביטול תקיפות חיל האוויר גורם לפגיעה בחיילים", מצוטט הבוקר בשער מעריב דיווח שנמסר אתמול בחדשות ערוץ 2. בפנים העיתון מדווח כי "טייסים בחיל האוויר הביעו כעס על כך שמסיבות הומניטריות הם נאלצים לבטל שיעור גבוה מהתקיפות נגד יעדי טרור ברצועת עזה, מה שמסכן את לוחמי צה"ל". לפי הדיווח המצוטט במעריב, לטענת הטייסים "כובלים את ידיהם".
עוד בשער מעריב, תמצית מטורו של בן כספית, שכותב בטור המלא כך: "אתה שומע על טייסי חיל האוויר שמתמרמרים שהאילוצים המשפטיים מאלצים אותם פעמים רבות לוותר על סיוע מהאוויר ללוחמים על הקרקע, כדי לא לפגוע בחפים מפשע. אתה יודע שהיועצים המשפטיים של הפרקליטות הצבאית בקושי מאשרים יעדים עכשיו, כי מישהו שם (כנראה הפצ"ר) לא רוצה לקבל אחריות. ואחרי כל זה, אנחנו חוטפים בכל העולם על הברוטליות שלנו, על האכזריות, על ההרג חסר הפרופורציות של חפים מפשע. ואחרי כל זה, אתה אומר לעצמך, קיבינימט, שיקימו אלף ועדות גולדסטון, שישללו מכולנו את האפשרות לטוס לחופשה בחו"ל, שיקפצו לנו, כל זה ביחד לא שווה חיים של לוחם אחד של צה"ל. אחד. [...] למה שלא יקום, נניח, ראש הממשלה, ויצהיר שעד הודעה חדשה, בכל פעם שנשקפת סכנה לחיילים בשטח מכיוון בית או מוסד כלשהו או מבנה אחר בעזה, הוא פשוט יופל על הקרקע?".
למה לא? זו שאלה שאפשר לצפות לה מטוקבקיסט מתלהם, שדמו רתח ושיבש את שיקול דעתו, לא מפרשן בכיר ומנוסה ככספית. ובכל זאת, דווקא הפרשן הבכיר הוא ששואל ועורכי מעריב מפנים למאמר מעמוד השער של העיתון. למה לא להפיל כל בניין עזתי שממנו נשקפת סכנה לחיילים? הנה תשובה אפשרית: מפני שההשלכות אינן רק ביטול האפשרות של אזרחי ישראל לטוס לחופשה בחו"ל אלא גם הגדלת הסיכוי להעמדתם לדין של ראש הממשלה, הרמטכ"ל ועוד שלל בכירים בממשלה ובצבא בבית-הדין הבינלאומי בהאג בגין פשעי מלחמה. כנראה שהם מעדיפים להימנע מכך. ניתן לחשוב גם על תשובות נוספות.
טובה צימוקי מדווחת הבוקר בידיעות אחרונות כי מאז המבצע מתנהל מתחילתו עם ייעוץ משפטי צמוד. היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, המשנה רז נזרי והפרקליט הצבאי הראשי אלוף דני עפרוני משתתפים בכל דיוני הקבינט, היא מדווחת. "תפקידם הוא להתריע בפני השרים על החלטות שעלולות לחשוף את ישראל לתביעות על פשעי מלחמה". לפי צימוקי, "בצה"ל מלווים היועצים המשפטיים החלטות מבצעיות שנמצאות 'בתחום האפור'", וזאת על-מנת לוודא כי נעשים המאמצים הראויים להימנע מפגיעה בחפים מפשע. "לדברי מקור משפטי בכיר", נכתב בידיעה, "ההתנהלות הזאת מבוססת על ניסיון קודם, שמלמד שההסתייעות בייעוץ המשפטי הובילה בעבר לכך שרוב התלונות שהוגשו נגד ישראל באירופה נדחו כבר בשלבים מקדמיים".
לא כל המתבטאים בתקשורת הישראלית מוכנים לקבל על עצמם את הדין הבינלאומי, כפי שמפרשים אותו בצה"ל ובממשלה. עורך "בשבע", עמנואל שילה, לדגומה, ממליץ להפיל את שלטון חמאס ולנקות את רצועת עזה מאמצעי לחימה. "כדי שזה ייעשה במחיר נפגעים נמוך יחסית", הוא כותב, "מותר וחובה להפסיק לחוס על חיי אזרחי האויב ולשלוח את חיל האוויר לעשות את רוב העבודה".
שילה זוכה לגיבוי בהמשך השבועון מהרב אליעזר מלמד, שכותב כך: "העמדה המוסרית הנכונה היא שבעת מלחמה פוגעים באויב יחד עם האזרחים שצמודים אליו. מלחמה לא נוצרת על-ידי אנשים יחידים. הכוח לצבור נשק, לרכז צבא ולתפוס שלטון מחייב התגייסות ציבורית רחבה. לכן הציבור שהעלה את החמאס לשלטון ברוב עצום נושא באחריות מלאה למעשיו, ובפרט שהם כל כך שמחים על כל הרוג או חטוף מקרב חיילינו".
רק בהארץ מדווח כי לפי נתוני משרד הבריאות הפלשתיני, מתוך 695 הרוגי המבצע ברצועה עד כה, נמנו 166 ילדים, 67 נשים ו-37 זקנים. גדעון לוי, שהפך לסמל הבוגדנות של התקשורת השמאלנית במבצע הנוכחי, מצטט במדור הדעות של העיתון כמה גילויי שמחה על מותם של ילדים פלשתינים, כפי שפורסמו בתגובה לידיעה של אתר "וואלה" על הרג ארבעת הילדים בחוף הים של עזה בשבוע שעבר:
שני מויאל: 'מעניין לי את העכוז שילדים ערבושים נהרגו, חבל שלא נהרגו עוד. כל הכבוד לצה"ל'; סתיו סבאג: 'האמת, תמונות משמחות. מרוב שזה משמח אותי כל כך, בא לי לצפות בזה שוב ושוב'; שרון אבישי: 'רק ארבעה? באסה. ציפינו ליותר'; דניאלה תורג'מן: 'תענוג. צריך להרוג את כל הילדים'; חיה חתנוביץ: 'אין תמונות יפות יותר מילדים ערבים מתים'; אורנה פרץ: 'למה רק ארבעה?'; רחל כהן: 'אני לא בעד שילדים בעזה ימותו. אני בעד שכולם יישרפו'; תמי משען: 'שימותו כמה שיותר ילדים'"
"האו"ם מקים ועדה שתחקור אם ישראל ביצעה פשעי מלחמה בעזה", נכתב בפתח הכותרת הראשית של הארץ. "נוסח ההחלטה [...] היה חריף וחד-צדדי לחלוטין", מדווח ברק רביד בפנים העיתון. "ההחלטה גינתה במילים קשות את הפעילות הצבאית של ישראל בעזה והתייחסה אך ורק לפשעי מלחמה שבוצעו לכאורה על-ידי ישראל ולא כללה כמעט כל אזכור לחמאס, לירי הרקטות מעזה או לצורך לחקור ביצוע פשעי מלחמה לכאורה מהצד הפלשתיני".
בדיווח של ידיעות אחרונות מובלטת תגובתה של שרת המשפטים ציפי לבני שאמרה: "בשתי מילים - חפשו אותי!". בישראל היום מצטטים את ראש הממשלה ("פארסה") ושר האוצר ("החלטה צבועה ומכוערת") ומצרפים טור מאת הפרשן המשפטי פרופ' אביעד הכהן תחת הכותרת "האו"ם נשאר אותו דבר: או"ם-שמום". בהארץ, לעומת זאת, מביע אייל גרוס דעה שונה, שתומצתה באתר האינטרנט בכותרת "הכשל וההטיה במועצת זכויות האדם אינם תירוץ להפרת דיני המלחמה".

תפקידו של עיתון

אתמול קיים מו"ל הארץ עמוס שוקן שיחה מקוונת עם גולשים. הגולש יוסי כהן הפנה אליו את השאלה הבאה: "מבלי להיכנס למחלוקות פוליטיות, מדוע אינכם פועלים בדומה לכלי תקשורת אחרים ויוצאים במבצע התרמה לטובת החיילים בשטח? ידיעות אחרונות, ישראל היום ועיתונים אחרים משתפים פעולה עם רשתות השיווק ודואגים לאספקה של מוצרים לחיילים בעוטף עזה. אין לי ספק שכל משחת שיניים, דיאודורנט ובגדים תחתונים יכולים לסייע לכוחות המילואים והסדירניקים". שוקן השיב: "זה לא התפקיד של עיתון כפי שאנו מבינים אותו".
הכותרת הראשית של ישראל היום הבוקר היא "ישראל היפה". לצידה מודפס איור של דגל מדינת ישראל מתנופף ברוח. העיתון הנפוץ בישראל החליט להקדיש את הכותרת החשובה ביותר של בוקר זה לעידוד המורל. כך תופסים בישראל היום את תפקידם בזמן מלחמה (גם בזמן מלחמה). לא לפקפק, חס וחלילה לא לבקר, אלא פשוט לתמוך ולעודד.
בכפולה הפותחת של ישראל היום מתפרסם מאמר מאת בועז ביסמוט תחת הכותרת "ארץ ישראל היפה והחזקה". "עם ישראל אינו טיפש ואינו תמים", כותב ביסמוט, "חמאס לא הבחין כי המראה החיצוני שלנו אולי השתנה אבל הדנ"א שלנו נותר זהה. חמאס גם שכח כי במאני טיים אנחנו הכי גדולים". אתמול כתב ביסמוט דברים דומים: "חמאס לא לקח בחשבון שמהעבר השני של הגבול יש נוסחה ישראלית מוצלחת שנוסדה כבר ב־1948 והפכה בכל כמה שנים לשילוב מנצח: צבא ועורף שמתמזגים להם יחדיו והופכים לאגרוף פלדה עוצמתי מבחוץ ורך מאוד מבפנים".
בעומק ישראל היום מוקדשת כפולת עמודים להתגייסותם של ישראלים נוספים למען המורל הלאומי. תחת הכותרת "ישראל מחבקת את צה"ל" מדווחים כתבי העיתון כי "בימים האחרונים מרימה את ראשה ישראל היפה. אלפים פוקדים את הלוויותיהם של חיילים, מגיעים לבקר את הפצועים בבתי החולים ותורמים מכספם ומזמנם. על-אף האבידות הרבות מנסה העורף, בין אזעקה לאזעקה, לשמור על מורל גבוה ולחזק את חיילי צה"ל" ("החיילים מבקשים סיגריות, לא חטיפים", נכתב מעל דיווח מאת רותי לוי ב"דה מרקר").

ובינתיים, ביהדות

גם העיתון החרדי "הפלס" אינו נרתם למאמץ המלחמתי, לפחות לא למאמץ כפי שרואים אותו יהודים שאינם חרדים. ידיעה בלתי חתומה מופיעה הבוקר בעיתון תחת הכותרת "מחאה נגד יוזמות מוזרות המבקשות לחדור למוסדות התורה". לפי הידיעה, "גורמים דתיים-לאומיים" ניסו להדיח תלמידי ישיבות לטוות ציציות בצבע חאקי עבור חיילי צה"ל. "עצם הניסיון של אורחים בלתי קרואים להחדיר רעיון כזה בהיכלי התורה מלמד עד אנה מגיעים ניסיונותיהם היצירתיים של גורמים מן החוץ ליצור רושם כאילו בני התורה צריכים 'לקיים שוויון בנטל'", נכתב בידיעה.
הידיעה מסתיימת בציטוט גורמים עלומים מ"היכלי התורה" שהדגישו כי "בני התורה המקיימים את העולם כולו יודעים את חובתם תמיד וביתר עוז בעת כזאת, לעסוק בעמל התורה בלבד".

הישג הסברתי

הישג מבצעי ובעיקר הסברתי: צה"ל זיהה ותיעד ירי מתוך מבנה של ביה"ח ואפא בעזה", נכתב בכותרת משנה לידיעה בכפולה השנייה של ישראל היום. הכתבת הצבאית של העיתון, לילך שובל, מדווחת כך "בצה"ל ציינו כי תקיפת בית החולים התבצעה לאחר ימים ארוכים שבהם נורתה אש לעבר כוחות צה"ל ממתחם בית החולים, בין בניינים ועל-ידי מחבלי חמאס. בין השאר, נורו אש מנשק קל וטילי נ"ט לעבר הכוחות".
תיבה נפרדת בכפולת העמודים נושאת את הכותרת "יורים ומתלוננים". התצלום המרכזי בה מציג "ירי לעבר כוחות צה"ל מתוך בית החולים". "לא פחות מההישג מבצעי", כותבת שובל, "הפגיעה במבנה של בית החולים ואפא עשויה להפוך להישג הסברתי. כמה שעות לאחר תקיפת המבנה, הפיץ דובר צה"ל סרטון ובו אפשר לראות כיצד מבצעים אנשי חמאס ירי מתוך בית החולים. בסרטון נראים גם פיצוצי משנה שליוו את הפגיעה במבנה - עדות לכך שאוחסנו בו אמצעי לחימה".
התמונה העולה מתיאור זה, אם כן, היא של ארגון טרור המשתמש באחד המתקנים האזרחיים המובהקים ביותר, בית-חולים, כדי להתקיף ממנו את כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל.
בהארץ מציגים עמירה הס וג'קי חורי סיפור שונה. כבר במשפט הפתיחה של הידיעה מצוין כי בית החולים ואפא, בית החולים השיקומי היחיד ברצועת עזה, "ריק מחולים ומצוותים רפואיים מאז ה-17 ביולי". לפי הדיווח, החולים שאושפזו בו התפנו ממנו בעקבות הפגזות חוזרות ונשנות של "טילי אזהרה". מנהל בית החולים, בסמאן אל-עאשי, מסביר בידיעה כי לו ולצוותו אין גישה למקום בימים האחרונים, מאחר שהאזור הפך לשטח אש. במילים אחרות, כשאנשי חמאס ירו על לוחמי צה"ל מתוך בית החולים הוא כבר חדל לשמש כבית חולים והיה, בפועל, מבנה נטוש, כמו רבים אחרים באזורי הקרבות.
המידע כי בית החולים היה למעשה נטוש מתפרסם גם בישראל היום, אולם רק מי שיקרא בקפידה את העיתון יגלה זאת. מידע אחר כלל לא מתפרסם בתקשורת הישראלית. הבלוגר עידן לנדו, שעקב בדקדקנות אחר תקיפות נגד בית החולים בימים האחרונים, איתר בין היתר תגובה שנתן דובר צה"ל לפני כמה ימים לאתר האינטרנט מונדווייס. לפי תגובה זו, בצה"ל קבעו כי שיגורי רקטות נעשו ממרחק של 100 מטרים מבית החולים וכי בבית החולים עצמו לא היה מצבור של כלי נשק טרם נטישתו. אם כך הדבר עולה השאלה: מדוע לפעול לנטישתו של בית החולים השיקומי היחיד ברצועה?

חופש הביטוי

רועי גולדנברג ואלה לוי-וינרב חתומים ב"גלובס" על כתבה הבוחנת את המחיר שמשלמים חלק מאזרחי המדינה בגין הבעת דעתם. כמה עובדים שילמו במקום עבודתם לאחר שפרסמו גילויי שמחה על מות חיילים. "ראש עיריית לוד טעה בכך שפיטר את העובדת הערבית-ישראלית בשל התבטאותה בפייסבוק, וכך גם מעסיקים אחרים שמפטרים עובדים עקב פוסטים פוגעניים", מצוטטת ד"ר טלי קריצמן-אמיר, מרצה לדיני עבודה. "כללי השוויון בעבודה אוסרים על אפליה של עובדים בגין השקפה פוליטית, ואוסרים פיטורים בגלל השקפתו הפוליטית של עובד. האינטרס שלנו כחברה הוא שאנשים - ועובדים - יביעו את דעתם באופן חופשי ללא חשש מפיטורין".
ירדן סקופ וחיים לוינסון מדווחים בהארץ כי אוניברסיטת בר-אילן אישרה לשלושים סטונדים להחליף קורס לאחר שהמרצה, ד"ר אורי וייס, התבטא בפייסבוק בגנות פעולות צה"ל בעזה. בין היתר כתב וייס: ""זו ממשלה של מלחמות, פשעי מלחמה, רדיפת פליטים, פגיעה במוסדות הדמוקרטים ופגיעה בעניים". ופרסם שיר פרי עטו: "עַל כַּמָּה רְגָלִים פְּגַז צַהַ"ל עוֹמֵד?/ עַל שְׁתֵּי רַגְלָיו שֶׁל עִיסָא/ וְעַל אַרְבַּע רַגְלֵי אֶחָיו הַמֵּתִים/ וְהִיא שֶׁעָמְדָה וְהִיא שֶׁעָמְדָה/ בִּשְׂדוֹת הַתּוּת".
סקופ ולוינסון מדגישים בידיעה כי גם לפי הסטודנטים ד"ר וייס אינו מביע את דעותיו הפוליטיות בשיעור, אולם כפי שהסביר אחד מהם: "המרצה, בזמנו הפרטי, טוען שצה"ל מושתת על רצח ילדים. זו פגיעה בערך שמשותף לכולנו". מהאוניברסיטה נמסר להארץ: "כשם שלמרצה מותר להחזיק בדעותיו הפרטיות, כך שמורה לתלמידים הזכות לבחור אצל מי ילמדו".
במעריב מבהירה קרני אלדד כי לאורנה בנאי מותר להחזיק בדעותיה, אולם לציבור יש הזכות להחרים אותה ואת המוצרים שהיא מפרסמת. מלבד זאת קוראת אלדד לכליאת גדעון לוי בגין קריאה לסירוב פקודה ולהעמדתם לדין של מפגיני שמאל המכנים את שר הביטחון או ראש הממשלה "רוצח", וזאת משום שעברו על סעיף "העלבת עובד ציבור".
במוסף "שישבת" של ישראל היום מבליטים דיאגנוזה שמספקת הפסיכולוגית ורדה רזיאל-ז'קונט. "התנגדות המפורסמים למבצע היא חולנית", מצוטטת רזיאל-ז'קונט בכותרת ראיון שערך עמה יובל אברמוביץ'.

ובינתיים, בעורף

בשער "כלכליסט" מדווח גולן חזני כי מנכ"לית קבוצת מגדל, ענת לוין, תעזוב את תפקידה ועשויה להתמנות לתפקיד המפקחת על הבנקים. את מקומה צפוי למלא המפקח על הביטוח לשעבר עודד שריג. כל עמוד השער במוסף "השוק" של "כלכליסט" מוקדש לחילופי התפקידים. אף מילת ביקורת על המעבר השוטף מעמדת רגולטור לעמדת ניהול לעמדת רגולטור.
נמרוד בוסו מדווח בעומק "דה מרקר" כי ועדת הפנים והגנת הסביבה אישרה אתמול את גוף תכנון הבנייה שיזם יאיר לפיד, הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים, וזאת בלי הכנסת סעיף שיחייב את המדינה לייעד 5% מדירות שיתוכננו לדיור ציבורי. יו"ר הוועדה, ח"כ מירי רגב, אמרה כך: "הלוואי שיכולתי לתת יותר לדיור הציבורי. שר האוצר הבטיח לי ואני אומרת לפרוטוקול שכשיסתיים מבצע צוק איתן הוא יישב אתנו ויראה מה אפשר לתת עוד. צריך להגיד תודה על מה שהשגנו".
באתר "העוקץ" התפרסם אתמול דיווח מנקודת המבט של תומכי הדיור הציבורי. לפי הכותבת, יהודית אילני, "לשינוי של מפלגת יש עתיד הוגשו הסתייגויות רבות, ולא רק על-ידי חברי האופוזיציה אלא גם מתוך הקואליציה. לכן החליטה יו"ר הוועדה רגב, לקיים דיון הסתייגויות אחת בלבד על-מנת להביא את החוק כבר היום להצבעה בכנסת. היא גם החליטה שהיא תיתן את זכות הדיבור לחברי כנסת בלבד. לכל חבר כנסת? לא, גם זה לא, רק לחברי כנסת שנרשמו מראש לדבר. אמרה והוסיפה: 'כאן הדמוקרטיה הסתיימה'.
"אנחנו נרשמנו מראש לדיון והגשנו גם בקשות מסודרות לקבל את זכות הדיבור במהלכו. הכנו את עצמנו היטב להגיד את עיקרי הדברים תוך זמן מאוד קצר, כי לא מקבלים יותר מ-2 דקות במצב רגיל. אך המצב איננו רגיל אצל ח"כ רגב. אצלה אין דמוקרטיה. אפילו לח"כ 'שלא נרשם מראש' היא לא נתנה את זכות הדיבור. עוד הוסיפה, שהתייעצה עם היועץ המשפטי ושמותר לה להתנהל כך, 'ושהיא עושה את זה בגלל מצב החרום'. מצב החרום? בדיוק. בשל המצב הביטחוני, כך היא מקווה, איש לא ישים לב איך יעבירו עוד חוק שטוב רק עבור הקבלנים וחברות הנדל"ן".

ענייני תקשורת

בועז ביסמוט מדווח כי שליח העיתון הצרפתי 'אואסט פראנס", ראדג'ה אבו גאבה, אמר אתמול ל"ליברסיון" כי לפני ימים אחדים זומן על-ידי אנשי חמאס לבית החולים שיפא, שם נדרש לרוקן את כיסיו ועבר חקירה. לפי עדותו, נחקר על קשריו עם רמאללה ונאמר לו להפסיק לעבוד ולעזוב את עזה.
בפתח מוסף "24 שעות" מפנים לקוראים את השאלה "האם אתם תומכים בהצעה להוריד את ערוץ אל-ג'זירה מהטלוויזיה בישראל". בין יתר הטיעונים בעד כותב יקיר אלקריב: "גם במצרים פועלים השלטונות לצמצום שידורי אל-ג'זירה, בטענה שהרשת חותרת בעקביות תחת משטרו של הנשיא הנבחר סיסי".
ב"דה מרקר" מדווח נטי טוקר על האפשרות שחוק השידור הציבורי החדש לא יעבור בקרוב. "נראה כי נתניהו, בחסות המלחמה בדרום, מצא את הדרך להתחמק ממימוש המהלך ההיסטורי", הוא כותב. בהמשך מדווח טוקר כי שר התקשורת גלעד ארדן זועם ומאיים להסית את הציבור בישראל למרד אגרה, שיגרום לרשות השידור לקרוס ולעובדיה לאבד את עבודתם בתנאים גרועים בהרבה מאלה שמוצעים להם כעת.
במוסף "ממון" מדווח רז שכניק כי יגאל רביד הגיש תביעה בסך חצי מיליון שקל נגד רשות השידור ומשה נסטלבאום בטענה כי הוטרד מינית וסבל מאפליה.
במדור הרכילות של "גלובס" כותב לי-אור אברבך על מנכ"ל רשות השנייה, שי באב"ד, שהתגייס למילואים בעקבות צו 8. בתשובה לשאלה "מה אתה חושב על השידור החדשותי בימים אלה?" משיב באב"ד: "יש ביקורת על חוסר איזון, אבל אני לא במצב לבקר כרגע. ממה שראיתי, יש לא מעט נציגים מהימין ומהשמאל. זה עדיין לא הזמן להפקת לקחים, זה הזמן להתאחד סביב העם והצבא ולחזק את המורל ואת החיילים".

תאריך:  24/07/2014   |   עודכן:  24/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בשדות התות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
טמטום אסטרטגי עם אבדות מיותרות
ראיס-פוטין-טיל400  |  24/07/14 14:17
2
הכותב עובד ב"עין השביעית"
אחד ועוד אחד  |  25/07/14 12:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
זכות הציבור לדעת שעיתון הארץ איבד את הדעת. הארץ הפך לחריג מחוץ לקונצנזוס הלאומי, הציוני והביטחוני. עורכי העיתון זקוקים לשינוי כיוון ולריפוי תודעתי ועריכתי, כדי למנוע התרסקות כלכלית, בדידות ציבורית ושקיעה מקצועית
עמוס אריכא
קרי חייב להפסיק בחישה חפוזה בקדרה רותחת ולצאת מכאן עם מסר חד וברור לבית הלבן שאסור להמשיך ולהפקיר מיליון וחצי פלשתינים "בלתי מעורבים", בהם משתמש החמאס באכזריות מזעזעת כקו ההגנה והביצורים שלו
אלי אלון
העיתונאי הוותיק אלתר וולנר, מלווה את העיתונות הישראלית במשך שנות דור מאז שנות ה-40 ושימש בשורה של תפקידים בכירים בעיתונות הישראלית ומוסדותיה    שמו וסיפור חייו ופעליו לא מוכר לציבור הרחב    הינה סיפור חייו
שולמית קיסרי
אנו עכשיו, מדברים ומקשיבים רק לקולות מלחמה, לקיום, לחיים ולמוות. בימים "כתיקונם", זה שנים אחדות שכל התוכן המקיף אותנו, במדיה, איזו שלא תהיה, נוגע אך ורק לישראלים וליהודים, למה שמתרחש בארץ ולחיים המצומצמים של 7 מיליון תושבי ישראל - ממדים של עיר קטנה בארה"ב
עו"ד חיים שטנגר
בעוד שממשלת-ישראל רואה בחמאס, לכל היותר, כנופיית מחבלים, שיש לחסל - ראש וראשונה - מנהרות הטרור שלה, הרי אנשי החמאס רואים עצמם, כמי שהינם בדרך להקמת יישות פלשתינית מדינית. הם מבססים הקמת המדינה הפלשתינית הקיימת בעזה, כדי לחבור לפלשתינים בגדה המערבית
רשימות נוספות
למה אפשר לצפות מעיתונאי  /  אורן פרסיקו
ללא כוונה להקניט  /  אורן פרסיקו
חטאים קדומים  /  אורן פרסיקו
טלה-ג'ורנליזם  /  רפי מן
"לא בטוחה מה יכולה להיות הסיבה"  /  אורן פרסיקו
הרוסים באים  /  אורן פרסיקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il