X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה ארה"ב הייתה עושה אם מקסיקו הייתה חופרת מינהרות תופת לכיוונה - מביאה תוך שעה דיוויזיות קטלניות ממיטב הארסנל שלה
▪  ▪  ▪
ברק אובמה. היה מתגעגע להירושימה?

בואו נגיד שמקסיקו, כמשל, כולה או חלקה חופרת מינהרות תופת לארה"ב. לחטוף אמריקנים מכל סיבה מקסיקנית טובה, שנראית בעיניה.
ואז מה עושה ארה"ב? מביאה תוך שעה דיוויזיות קטלניות ממיטב הארסנל שלה. ואם המקסיקנים כמשל, רק כמשל כמובן, מתחצפים ומצליחים להדליק טנקים ומסוקים אמריקנים בטילי כתף - מה ארה"ב עושה?
נכון. נכון מאד. מתגעגעת להירושימה. מטעמים הומאניים היא שולחת את תושבי מקסיקו, את כולם או חלקם לאיזה קיבינימט - ונותנת להם זמן מילוט קצוב ביותר.
ואם הם לא נמלטים או לא מצליחים להימלט? זהו. פשוט. פשוט מאד. מוציאים את הכלי ההוא שעשה עבודה טובה בהירושימה ומוחקים את מקסיקו. חזק, מהר ובאופן אלגנטי, כמו שאמר חיים בר-לב בששת הימים.
ואז מה קורה? כלום. כלומר "בצלם" האמריקני דורש לפרסם את שמות הילדים המקסיקנים ההרוגים והממשל האמריקני מתנגד ובולם תחילה. אבל גם הממשל מתעשת מהר. הוא מרשה ל"בצלם" האמריקני לפרסם מה שהוא רוצה.
כל מקסיקו על מינהרות התופת שלה מחוקה. עשינו לה טובה הומאניטרית. הממשל האמריקני חי בשלום ובטוב עכשיו. האירופים אומנם קצת כועסים ומגנים. בעיקר הצרפתים, שמפחדים פחד מוות, שהבורקות יחזרו לראשי הצרפתיות - ויקלקלו את טעם הקפה של פריז.
אבל האמריקנים מוכנים אפילו לשבת, מול כמה פרופסורים מוסריים במיוחד, בהאג ולהסביר: תראו, עם כל הצער על הקסטנייטות, שאין לנו דבר נגדם - לא הייתה ברירה. הם השתגעו, בנו לנו מינהרות תופת והדליקו לנו טנקים ומטוסים. ערפו לנו ראשי חיילים רבים, בטילי כתף פרימיטיביים. האומה האמריקנית מביעה את צערה על כל אשה, זקן וטף שנהרגו במלחמה הצודקת הזו, מאש אמריקנית.
ועכשיו תפסיקו לבלבל את המוח. אתם לא רואים שיש שלום עכשיו עם מקסיקו? הנה יש להם סיבה לשלום. פתרנו להם אותה, אחרי שהמומחים שלנו היו בעזה והבינו: חיילים יהודים לא מפקירים חיילים יהודים אחרים. אם נוהל שכן לא מספיק טוב, נעשה נוהל שכנה יעיל עם מקסיקו. אנחנו כבר לא נשכח את השכנה הזאת והיא פשוט לא תזכור. בלי מוח, אפשר רק לשכוח. מקסיקו עכשיו היא אחלה שכנה. הפנימה את ערכי החופש שלנו.
זה נכון שלאובמה אין סבא מוסלמי במקסיקו, ובכל זאת. גם אם היה לו, אנחנו מבטיחים לכם שהיינו נוקטים אותה שיטה בדיוק. חי נפשנו. בשם חיי וכבוד האומה האמריקנית. עשינו את העבודה כמו שצריך. אנחנו מוכנים להתראיין אפילו להארץ באנגלית.

תאריך:  02/08/2014   |   עודכן:  02/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלום עכשיו במקסיקו (אגדת מוסר אמריקנית)
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
באותה מידה יקויים תרחיש דומה
אם למשל, ספרד   |  2/08/14 11:46
2
לא שכנעת
דניאל24  |  4/08/14 19:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
משה חסדאי
המלחמה בעזה היא הרובד החיצוני של מלחמה הרבה יותר מסוכנת שמתרחשת במקביל: מלחמת תרבות פנימית בקרב העם היהודי בארץ ובעולם. זו מלחמה בין הכפירה לבין אמונה בקדוש ברוך הוא ותורת ישראל. זו מלחמה בין תקשורת כפרנית לבין העם היהודי. זו מלחמה בין אקדמיה כפרנית לבין העם היהודי. זו מלחמה בין כופרי אוסלו לבין העם היהודי. זו מלחמה בין הקרן לישראל החדשה לבין העם היהודי
עמוס אריכא
תוצאה ברורה של המערכה הנוכחית הנחתכת בידי עולם מבוהל וצבוע, באה לביטוי בהתפשטותו של צל כבד בצהרי-יום המחשיך שמש ומסיג לאחור את רעיון שתי המדינות. ובחלל עולמנו המאבד שיווי משקלו מרחפת שאלה מרה: איך יוצאים מזה?
רון בריימן
פוליטיקאים בכירים בקרבנו, שגרמו נזקים אדירים למדינת ישראל ולביטחונה, מסרבים להודות בשגיאותיהם, אינם מסיקים את המסקנות המתבקשות, ואינם עוזבים אותנו. נזקיהם נמשכים ומתעצמים
ישראל רוזנלבט
לא צריך לחפש יותר מה שקרוי אצלנו "תמונת נצחון". תמונות המוני המתאבלים על שון כרמלי ומקס שטיינברג הן הן תמונות הנצחון של מבצע "צוק איתן"- יולי 2014
עופר וולפסון
הקבינט דן באפשרויות להמשך המבצע אל תוך הלילה    נשיא ארה"ב קורא לחמאס לשחרר את החייל השבוי ללא תנאים ואומר כי יהיה קשה כעת לכונן הפסקת אש נוספת    אביו של השבוי: "בטוח שישראל תעשה כל שיכולתה להשיבו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il