X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בחרו נכון. מה מתאים לכם? לעיתים אין צורך בהמצאת הגלגל. תוכלו למצוא מגוון של אפשרויות להקמת עסק בשיטת הזכיינות, שתאפשר לכם יציבות כלכלית ושימוש במוניטין הרשת כולה לטובתכם
▪  ▪  ▪
פתיחת עסק. הדרך לעצמאות וחופש פעולה [צילום: איגוד לשכות המסחר]

פתיחת עסק עצמאי היא דבר מאתגר ומורכב, אך עם זאת לא קשה לביצוע. ליזמים ולחולמים שביננו פתיחת עסק עצמאי היא הדרך לעצמאות כלכלית והשגת חופש פעולה בעולם העבודה. לעיתים, פתיחת עסק עצמאי נובעת ממשבר תעסוקתי אליו נקלע אדם לאחר פיטורין ממקום העבודה או בשל פרישה מוקדמת בחייו.
יחד עם המשבר באה ההזדמנות והסיכוי. רו"ח אורי בארי, יו"ר ועד מחוז תל אביב בלשכת רואי החשבון ובעל משרד רואי חשבון בתל אביב המלווה בעלי עסקים שונים, חברות, ארגונים, זכיינים ויזמים מספק לקראת יום העסקים הקטנים מספר תובנות שיסייעו לפתוח עסק ללא סיכון.
  • חשוב לבחור איזה עסק פותחים. בחירה נבונה תבטיח הצלחה. חשוב לפתוח עסק בתחום שיש לך ידע בו ומתוך משאבים וכישורים אישיים שיש בידיך כיזם. חשוב להשתמש בידע אישי - מקצועי, זהו אחד המנופים המרכזיים להקמתו של העסק.
  • גם לעסק קטן חשוב להכין תוכנית עסקית מקיפה הכוללת את המוצרים, קהלי היעד, תוכנית פעולה מוגדרת.
  • חשוב לאפשר מימון לכל הקמת עסק, כאשר מלבד המימון לצרכי העסק, יאושר מימון גם ליועץ מלווה שיסייע לבית העסק להתנהל בתקופה הראשונה לקיומו - עד שנה, כדי להבטיח יציבות כלכלית. חשוב שיועץ ילווה את המיזם החדש כבר מיומו הראשון על בסיס חודשי כדי להעצים את היזם בתחומים אחרים שאינם בבסיס הידע שלו.
  • חשוב לבחור איש מקצוע מתחום הפיננסים שילווה אותך לאורך כל הדרך. כך כל החלטה תתורגם למשאבים ובסופו של דבר תאפשר את שרידות העסק. אנשי מקצוע מתחום הפיננסים מצויים בתוכניות מימון ממשלתיות, קרנות, הסכמים וכו' שיאפשרו גיוס משאבים נכון ואפקטיבי.
  • חשוב להקפיד להקצות משאבים כבר מהיום הראשון לנושא השיווק והמכירות. אין תחום שלא נעשית בו פעילות שיווקית. ראו בפרסום ושיווק העסק השקעה ולא הוצאה, כך תוכלו למנף את הפעילות כבר מתחילתה. היום הודות לעולם האינטרנט ניתן לפרסם בעלויות מגוונות שיכולות להתאים לכל כיס. שקלו עבודה באפיקים "זולים" יותר מפרסום בהם יחסי ציבור ופרסום ברשתות חברתיות. באפיקים אלו עלות ההשקעה הכלכלית תיפרס על תקופה ארוכה יותר.
  • מיקום בית העסק. אין דבר חשוב ממיקום. הימצאות בנקודה אסטרטגית מרכזית עשויה לתרום מאד, אך עם זאת לעיתים בחירת מיקום בפריפריה תהיה עדיפה היות ששם תוכלו למקסם את הפוטנציאל הסביבתי ואיתו גם את הרווחים.
  • בחרו נכון. מה מתאים לכם? לעיתים אין צורך בהמצאת הגלגל. תוכלו למצוא מגוון של אפשרויות להקמת עסק בשיטת הזכיינות, שתאפשר לכם יציבות כלכלית ושימוש במוניטין הרשת כולה לטובתכם.

תאריך:  26/01/2015   |   עודכן:  26/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גיוס משאבים / Mashabim
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אודי בורג
השיטה פשוט לא נכונה, ולאף אחד במפלגות הקיימות אין באמת רצון לשנות את השיטה. גם לא לנתניהו שיצא עכשיו בקמפיין שהוא ישנה את השיטה. לכולם נוחה הנצחת השיטה הקיימת
איתן קלינסקי
איילת שקד, שמודה כי לא קראה את ספריו של יגאל סרנה, חולקת על התבטאות פוליטית שלו בתגובה לאירועים בגבול הצפון, ועקב כך היא מבקשת לשלול ממנו פרס ספרותי יוקרתי, שניתן לו על יצירותיו
עמי דור-און
הכוונות הטובות מובילות את נתניהו ישירות אל שערי הגהינום, והמעשה שנועד להועיל, מתגלה בסופו של דבר כהרה אסון שעלול לגרום לישראל נזק בלתי הפיך ביחסיה עם ארה"ב
אברהם פכטר
נתניהו הוזמן לארה"ב ע"י מנהיג הרוב הרפובליקאי של שני בתי הקונגרס - הזמנה מכובדת ובעלת משקל פוליטי רב. הרפובליקאים עוקצים בכך את אובמה ורומזים לנתניהו על תמיכה בישראל, כפי שעשו גם בעבר. התקשורת והשמאל בישראל משתוללים מכעס ושוכחים כי בשנת 1996, שמעון פרס, ראש ממשלה, לפני בחירות, נסע לוושינגטון ונפגש עם הנשיא קלינטון, ידיד מפלגת העבודה
עמוס גלבוע
כהנחת עבודה ישראל צריכה לפעול כאילו אירן, וחיזבאללה עושה דברה, יגיבו כמשוגעים בכל מגוון היכולות שבידם על חיסול אנשיהם בצפון רמת הגולן. אבל, במישור ההערכתי מסקנתי היא שאירן תעדיף כנראה בשלב הנוכחי לגלות איפוק בשל שיקולים אסטרטגיים. היא תעביר את נושא הנקמה למגרה של "לטיפול מחר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il