X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט העליון קבע כי על בית המשפט המחוזי בת"א להכריע בתביעה של חברת בזק בינלאומי נגד סלקום וברק בעבר קבע ביה"מ המחוזי כי על משרד התקשורת להכריע בפרשה
▪  ▪  ▪

בית המשפט העליון קבע (ג', 8.8.06) כי בית המשפט המחוזי בת"א יכריע בתביעה שהגישה בזק בינלאומי נגד סלקום וברק. בעבר קבע בית המשפט המחוזי, כי הוא אינו הפורום הנאות להכריע בסוגיה והעביר אותה לפתחו של משרד התקשורת, שהינו הרגולטור העוסק בתנאי הרישיון בתחום זה.
בזק בינלאומי טוענת כי סלקום הפרה את תנאי הרישיון שלה בכך שחתמה על הסכם הנותן תנאים מועדפים לחברת ברק, המתחרה בבזק בינלאומי בשוק השיחות הבינלאומיות וכעת יחזור הסכסוך לביה"מ המחוזי שידון בו מחדש.
בתביעה שהגישה בזק בינלאומי, באמצעות עוה"ד יוסי לוי, אייל בליזובסקי ואתי אפללו, טענה החברה כי חברת סלקום הפרה את תנאי הרישיון שקיבלה ממשרד התקשורת, האוסר עליה להפלות בין מפעיל בינלאומי אחד למשנהו, בכל הנוגע לאספקת שירותי שיחות בינלאומיות באמצעות חיוג מטלפונים סלולריים.
לטענת בזק בינלאומי, סלקום הפרה את הוראות הרישיון שניתן לה על-ידי משרד התקשורת, האוסר עליה להפלות בין מפעיל בינלאומי אחד למשנהו, בכל הנוגע לאספקת שירותי שיחות בינלאומיות באמצעות חיוג מטלפונים סלולריים.
לטענת התביעה, בניגוד לתנאי רישיון אלה, התקשרו סלקום וברק ביניהן בשיתוף פעולה, לפיו סלקום מוכרת למגזר העובדים הזרים כרטיס SIM, מסדרה הנושאת את השם "עובדים זרים", המאפשר שימוש בשירותיה (בשיטת Pre-Paid - המכונה אצל סלקום Talkman), בתעריפי זמן אוויר ייחודיים למתקשרים לחו"ל, באמצעות ברק בלבד. לאור האמור, ביקשה בזק בינלאומי מבית המשפט כי יורה לסלקום לאפשר גם ללקוחותיה ליהנות מתעריפי זמן האוויר אלה.
בזק בינלאומי טענה, כי בהתנהגותה שללה סלקום את הטבת זמן האוויר האמורה מלקוחות בזק בינלאומי העושים שימוש בשירותי סלקום ומנעה מהם את זכותם לבחור בה כמפעיל הבינלאומי באופן חופשי. "בכך התערבה סלקום באופן בלתי חוקי ובלתי הוגן בתחרות בתחום השיחות הבינלאומיות, בו פועלות ברק ובזק בינלאומי", נאמר בתביעה. עוד צוין בתביעה כי סלקום וברק הינן חברות קשורות בקשרי בעלויות ואחזקות ומשתייכות שתיהן לקבוצת החברות IDB, הנמצאת בבעלות איש העסקים נוחי דנקנר.
לקבלת הערעור והחזרת התיק לבית המשפט המחוזי, ישנה משמעות מעבר למקרה ספציפי זה, שכן בפסק הדין של בית המשפט העליון ישנה אמירה עקרונית ולפיה גם בית המשפט ולא רק הרגולטור יכול וצריך להכריע בסכסוכים שעניינם הפרת רישיון מפעיל ואשר מובאים בפניו.

תאריך:  09/08/2006   |   עודכן:  09/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביה"מ העליון: על המחוזי להכריע בפרשת בזק בינלאומי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
עם השמעת צופרי האזעקה, עצרה השיירה של קלנברגר בצד הדרך ונשיא ה- ICRC, עוזריו ועיתונאים שהצטרפו אליהם נכנסו למקלט ציבורי    אמר כי תושבי ביירות חיים חיי שגרה
ברוך לוי
חברת-הבת של תדיראן קשר קיבלה הזמנה בסך של כ- 15 מיליון דולר מצבא ארה"ב למחשבוני כף יד ולמחשבים נישאים מוקשחים
מחלקה ראשונה
אמש התקיימה חתונת הענק של 11 זוגות מהצפון ומקו העימות בט"ו באב, בהנחיית יעל בר זוהר ואומנים מהשורה הראשונה
אלעזר לוין
מואשמים בבנייה בלתי חוקית    החברה השהתה כיממה את הפרסום    לא דיווחה היכן הוגשה התביעה    איירפורט: בניין אחד אינו שלנו, אנחנו בוחנים את התביעה    מימון נתבע (עם אחרים) ב-500 מיליון שקל גם בפרשת קוי אשראי
אלעזר לוין
הרשי פרידמן קנה מדירום 40% מהפרויקט ב- 210 אלף דולר    פרידמן קנה גם מגרש ל- 150 דירות בשכונת גאולה, ב- 10.1 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il