X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הילד המשותף הראשון של שטראוס ועלית - מעדן החלב של המותג פרה - יורד מהמדפים
▪  ▪  ▪

הילד המשותף הראשון של שטראוס ועלית - מעדן פרה - נכשל ויורד מהמדפים - כך נודע ל-TheMarker. מעדן החלב שהושק תחת המותג המיתולוגי של שוקולד פרה לא הצליח לצמוח בשוק המעדנים מאז השקתו במאי 2004.
בכך כשל ניסיונה של הנהלת שטראוס-עלית להחדיר לראשונה את המותג פרה - מותג ותיק של עלית - לתוך המקררים של שטראוס. במסיבת עיתונאים שנערכה לפני כשנתיים אמר מנכ"ל שטראוס-עלית גיורא בר דעה כי החברה תשקיע כמיליון דולר בהשקת המותג, באמצעות קמפיין תחת הסיסמה "יש פרה במקרר". "המוצר החדש ישלב בין אחד המותגים החזקים של עלית לכושר הייצור של שטראוס בתחום המעדנים", אמר אז בר דעה.
המציאות טרפה את הקלפים למנכ"ל. כבר בחודשים הראשונים התברר שההשקעה לא נשאה פרי. סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, מסרה בתגובה כי "החלטנו להתמקד ולתמוך במעדן דני שטראוס, שצמח בשנה האחרונה בכ-50%. ההשקעה הצנועה במותג מעדנים ותיק ועוצמתי כדני, החזירה את עצמה במהירות תוך הפגנת צמיחה מרשימה של המותג, ולכן אנו מפסיקים לייצר את מעדן פרה". לדבריה, הפעילות לביסוסו של מותג הפרה בתחום החדש הניבה פירות, אך היתה כרוכה בהשקעה רבה ומתמשכת.
כניסתה של הפרה למקררי רשתות השיווק פגעה במותג חזק וותיק אחר של שטראוס - מילקי. ככל שהפרה עלתה בנתחי השוק שלה, כך הלכו וירדו אלו של מילקי. בתאגיד שטראוס-עלית קיוו שהפרה תגדל על חשבון קרלו של תנובה, אך בפועל זה לא קרה. כך מצאה עצמה שטראוס בבעיה: מחד, המותג החזק ביותר שלה במקרר נפגע, מאידך, חששה החברה לפגוע במעדן פרה, שכן הפרה היא אחד המותגים הכי חזקים של הקונצרן, וכניסה מוצלחת שלה למקרר היתה משמשמת עדות למיזוג בריא ומוצלח בין שתי חברות שפעלו עד אז בנפרד.
בחברה החליטו להוריד את מחיר מעדן פרה, ולהמשיך לטפח את מילקי ביתר שאת. אך גם הורדת המחירים לא הוכיחה את עצמה, וכך גם מגוון הטעמים החדש: הצרכנים לא רכשו את המוצר, ונתח השוק של המותג היה מצומצם. כחצי שנה לאחר ההשקה אמר ל-TheMarker גדי לסין מי שהיה אז מנכ"ל שטראוס מחלבות: "אני מרוצה מהמעמד של הפרה במקרר. הפרה הוא מותג שפונה לכל המשפחה, ולכן חשוב שיהיה לנו אותו גם בתחום המעדנים".

תאריך:  18/09/2006   |   עודכן:  18/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעדן "פרה" נחל כישלון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עלית - תעשו שמן מנוע עם הפרה...
הלל המתבלבל  |  24/09/06 01:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
כך קורא יו"ר מרכז השלטון המקומי, עדי אלדר, בעקבות קיצוץ של 9% בתקציבי התרבות והספורט
אלעזר לוין
המפקח על הביטוח ידין ענתבי מונה את יתרונות הביטוח הקבוצתי: כיסוי רחב, הליך פשוט, פרמיה נמוכה    ענתבי: אנחנו נושכים את השפתיים
מחלקה ראשונה
לבייב נפגש עם צמרת הממשל הקזחי שהגיעה בטיסה מיוחדת לפגישת עבודה עמו
אלעזר לוין
המס המוגדל יכניס 850 מיליון ש"ח לשנה ויממן אשפוז סיעודי    שר הבריאות: מטרטרים את הקשישים
מתי טוכפלד
בכירי המפלגה התכנסו אתמול וקיימו דיון סוער בשאלת הכניסה לממשלה    יו"ר המפלגה, זבולון אורלב, אומר כי לדעתו יש להקים ממשלת שיקום, שבה יהיו חברות כל המפלגות הציוניות    ההערכה במפלגה היא כי המפד"ל לא תיכנס לקואליציה בהרכבה הנוכחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il