X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את אורה שיינרמן, לשעבר בעלת מכון ההכנה לבגרות "שחר" בשורת עבירות לפי פקודת פשיטת רגל עונשה של שיינרמן: חצי שנת מאסר שתרוצה בעבודות שירות ו-50 אלף שקלים
▪  ▪  ▪

בית משפט המחוזי בתל אביב הרשיע (ה', 21.9.06) את אורה שיינרמן, לשעבר בעלת מכון "שחר" להכנה לבגרויות ופסיכומטרי. שיינרמן הורשעה בשורה של עבירות על-פי פקודת פשיטת הרגל. במסגרת הסדר טיעון, שנחתם בין הפרקליטות ובין עו"ד של שיינרמן נקבע כי עונשה של שיינרמן יהיה חצי שנה מאסר בפועל, אשר ירוצו בעבודות שירות.
עד שנת 2002 נחשב סיפורה של שיינרמן לסיפור סינדלרה מודרנית. שיינרמן שהחלה את הקריירה שלה כמורה למתמטיקה בתיכון ברמת השרון, הפכה מהר לבעלת אימפריה משגשגת של רשת מכוני הכנה לבגרות ולפסיכומטרי בשם "מכון שחר".
מאוחר יותר עברה שיינרמן לתחום הגנים הפרטיים והקימה את רשת "גן וגם" שהציעה לילדי הגן מסגרת העשרה הכוללת לימודי אנגלית, מתמטיקה ומחשבים. בשיאה גלגלה האימפריה של שיינרמן כ-30 מיליון שקלים בשנה.
ואולם, הקריסה הגיעה מהר מאוד ועמה גם החשדות הפליליים. שיינרמן, כך התברר מאוחר יותר, צפתה את הנפילה הקרבה ובאה ונקטה בשורה של צעדים שנועדו להשאיר בידיה כספים לעת מצוא וזאת בניגוד לפקודת פשיטת רגל.
לפי כתב האישום שהוגש נגד שיינרמן ביוני השנה, עברה ה"סינדרלה" לשעבר שורת עבירות, חלקן על-פי פקודת פשיטת הרגל, במהלך התקופה בה היה צו כינוס נכסים נגדה בתוקף.
בכתב האישום נטען, כי ביוני 2003 (כחצי שנה לאחר שהוכרזה כפושטת רגל) הוקם הקדש למען שיינרמן כאשר על-שמו נפתח חשבון בנק והופקדו בו 575 אלף שקל שמקורם בחברי שותפות שהוקמה בהשתתפותה.
כתב האישום טען עוד, כי הנאשמת קיבלה כספים שהועברו לחשבון ההקדש, תוך שהיא אינה מגלה לכונס הרשמי את עובדת הקמתו של ההקדש לטובתה, ולא מסרה כי היא משתמשת בכספים אלו לצרכיה הפרטיים ולכיסוי חובותיה. בין היתר, נטען, היא שילמה בדרך זו חובות, תשלומים לרשויות המס ושכר טירחה לעורכי דינה.
עוד נטען, כי שיינרמן, שהיתה בין מקימי חברת "לולי ניהול מכללות", מכרה את מניותיה בחברה תמורת 394 אלף שקל במרס 2002, ועברה בכך עבירות שונות של העלמת נכסים לפני בקשה של פשיטת רגל, בכוונה להונות את נושיה.
עקב מצבה הבריאותי של שיינרמן והעובדה שהיא הודתה בעובדות שייחס לה כתב האישום ומנעה בכך את הצורך בניהול משפט ארוך ומתי, הגיעה עמה הפרקליטות להסדר טיעון לפיו היא תרצה עונש של חצי שנת מאסר בפועל שירוצה בעבודות שירות. כמו כן, תשלם שיינרמן קנס בסך 50 אלף שקלים. כעת כאמור אישר בית המשפט המחוזי בת"א את הסדר הטיעון במלואו.

תאריך:  21/09/2006   |   עודכן:  21/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהלת מכון "שחר" לשעבר - לעבודות שירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
בראיון לערוצי הטלוויזיה לרגל ראש השנה אמר: "לא ויתרנו על החטופים"    "היו ליקויים בהתנהלות הצבא. החלטותי היו נכונות"
אריאל שמידברג
בית המשפט בירדן גזר עונשי מוות על שיבעה בני אדם הנאשמים בתכנון הפיגוע המשולש במלונות ברבת עמון בנובמבר האחרון    בפיגועים נהרגו 60 בני אדם
אריאל שמידברג
כ-12,000 חסידי ברסלב ואוהדי רבי נחמן כבר שרים ורוקדים ברחובות אומן שבאוקראינה    אלפי יהודים נוספים צפויים להגיע למקום עד מחר
אריאל שמידברג
שגריר ארה"ב מגלה כי מדינתו מוכנה לספק טכנולוגיה למצרים אם זו תחליט לפתח תוכנית גרעינית למטרות שלום    בנו של הנשיא מובארק: למטרות שלום בלבד
אריאל שמידברג
מועצת קבוצות הפוטבול התיכוניות במדינת איובה, החליטה לשנות את מועד קיומם של מספר משחקי פוטבול שתוכננו להתקיים בראש השנה    "זה נחמד מאוד שאפשר לעשות גם וגם", אמר בן פולר, שחקן יהודי, שיצליח גם להשתתף במשחק וגם להתפלל בבית הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il