X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחלוקת בין הפרקליטות והמשטרה בשאלה מי אחראי למחדל שבגינו נאלצה המשטרה לשחרר את החשודים ברצח הילדה לאה קטייב ודודתה שאירע לפני כשנה וחצי
▪  ▪  ▪

מכה למשטרה: לפני כשבועיים יצאו בימ"ר מרכז בכותרות גדולות ולפיהן בתום שנה וחצי נעצרו חשודים ברצח הילדה לאה קטייב בת ה-3 ודודתה נדיה גליבוב שחזרו מבר-מצווה משפחתית ונפלו קורבן לטעות בזיהוי במסגרת ניסיון חיסול בעולם התחתון.
הבוקר (ב', 25.9.06) שוחררו ארבעת החשודים ברצח חוסאם ג'רושי, חאתם מילאד, רעאד אבו לטייף ועמאר ג'רושי,זאת לאחר שהפרקליטות החליטה שלא להגיש כתבי אישום נגדם.
בפרקליטות מחוז מרכז טוענים, כי התעקשותה של המשטרה שלא לחשוף מקור שהיה עשוי לסייע בהרשעת החשודים, הובילה להחלטה שלא להגיש את כתבי האישום בפרשה. מנגד טוענים אנשי ימ"ר מרכז, כי חשיפת המקור תוביל לגל רציחות נוסף בעולם התחתון ולפיכך אין ביכולתם לעשות כן.
הפרשה החלה ב 31.5.05 עת חזרו בני משפחת קטייב משמחת בר המצווה של בן המשפחה, אמנון קטייב שהתקיימה באולם השמחות "לאונרדו" בלוד. ואולם, השמחה המשפחתית נמהלה מהר מאוד באירוע טראגי.
בעת נסיעתם של בני המשפחה, נצמד לרכבם רכב מסוג וולבו ממנו נורו לפתע מספר צרורות לעבר הרכב בו נסעו. כתוצאה מהירי נהרגו לאה קטייב בת ה-3 ודודתה נדיה גליבוב בת 42.
ההערכה הראשונית של המשטרה היתה אז והינה גם כעת כי השתיים נפלו קרבן ל"טעות בזיהוי" במסגרת ניסיון חיסול בעולם התחתון.
בתאריך 7.8.06 עצרה המשטרה את חאלד אבו נטילה, עבריין סמים ידוע שבו תלתה המשטרה תקוות רבות באשר לפיצוח הפרשה. עם אבו נטילה נחתם הסכם עד מדינה, במסגרתו הסכימה המדינה שלא להאשימו בפרשה זו ובפרשות סמים אחרות בהן הוא חשוד.
בעקבות חתימת ההסכם עם אבו נטילה והמידע שמסר לחוקריו נעצרו ב- 20.8.06 מספר חשודים, אשר נטען כי הם שרצחו את קטייב וגליבוב. בעקבות מעצרים אלו פורסמו הודעותיה של המשטרה בדבר פיענוח הרצח.
ואולם, אבו נטילה התגלה מאוחר יותר כלא אמין וזאת לאחר שחזר בו מעדותו מספר פעמים ובגרסתו התגלו סתירות.
עו"ד רמי שלבי, אשר ייצג תחילה את אבו נטילה, מספר ל-Nfc על מחדלים רבים של רשויות אכיפת החוק בפרשה. "המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של החשודים בטענה שישנה "התפתחות" בפרשה וזאת כאשר ההתפתחות האחרונה היתה לפני חודש וחצי כשנחתם הסכם עד מדינה עם אבו נטילה, הסכם שלא טרחו אפילו ליידע אותנו שנחתם".
שלבי, טוען כי הוא ועו"ד משה שרמן שייצג עמו את החשודים ידעו מלכתחילה, כי אין כל ממש בטענות נגד החשודים. "עו"ד שרמן אמר מתחילת הפרשה שכתב אישום יוגש בפרשה רק כאשר שערות יצמחו על כף ידו והוא לא אמר את זה מתוך התרברבות אלא מתוך היכרות שלנו עם הראיות והעובדות בפרשה", אומר שלבי.

תאריך:  25/09/2006   |   עודכן:  25/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוחררו החשודים ברצח הילדה לאה קטייב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד למשטרה ולפרקליטות
מזרחן  |  25/09/06 19:47
2
הפרויקט הבא של כב' השופט זיילר ? ל"ת
הסוס הטרויאני  |  25/09/06 23:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
האיחוד האירופי החל לשלם קצבאות סוציאליות ל-40,000 משפחות נזקקות ברשות הפלשתינית    העברת הכספים מתבצעת באמצעות מנגנון עוקף חמאס
רונן ליבוביץ
ח"כ סלומינסקי זועם על החברה להגנת הטבע שהחליטה לשתף פעולה עם 'טיב טעם'    חבר הכנסת אינו מבין מדוע החברה להגנת הטבע משתפת פעולה עם חברה הפוגעת ברגשות הציבור הדתי והמסורתי
ניר יהב
האגודה לזכויות האזרח פנתה לפני ראש השנה אל מפקדי צה"ל והמשטרה בגדה המערבית, בבקשה שיורו לאלתר על הסרת חסימות לבתי פלשתינים בשכונת תל-רומיידה שבחברון    האגודה מתריעה מפני אלימות שיטתית ומתמשכת מצד מתנחלים המתגוררים או שוהים בהתנחלות תל-רומיידה כלפי פלשתינים
יואב יצחק
אולמרט חשוד בקבלת שוחד בהיקף של מאות אלפי דולרים מחברת אלומות בירושלים    חקירתו נעשתה על-ידי צוות של משרד מבקר המדינה    המבקר יפרסם ממצאיו תוך שבועות
מתן פריידין
בית המשפט המחוזי בירושלים נתן תוקף של פסק דין לפשרה לפיה חברות ביטוח ישלמו להוריו של גאון מחשבים שנהרג בתאונת דרכים פיצוי בסך 2 מיליון שקלים    חישוב הפיצוי הסתמך על "הלכת השנים האבודות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il