X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אמר עו"ד אורי סלונים שייצג בעבר נחקרים בפני ועדות בייסקי, כהן ושמגר סלונים אמר את הדברים במפגש של ארגון בוגרי הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב סלונים טען עוד כי יש לתקן את הליקויים במקום לערוף ראשים
▪  ▪  ▪

ארגון בוגרי הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב ע"ש רקנאטי פתח (ב', 25.9.06) את עונת המפגשים לשנת תשס"ז המכונה "קפה ברקנאטי". במסגרת המפגשים בוגרי הפקולטה פוגשים באנשי כלכלה ועסקים מובילים במשק הישראלי. מול הבוגרים הרצה אמש עו"ד אורי סלונים מותיקי מקצוע עריכת הדין, המתמחה כיום בחקירת מחדלים וניהול סיכונים בארגונים גדולים.
בפתח הרצאתו בנושא ניהול סיכונים בעסקים, הדגיש סלונים, כי אחד הדברים אשר מפתיעים אותו תמיד בחקירת מחדלים בארגונים גדולים הוא שהמנהלים וראשי הארגון לא מודעים לרמת האחריות שלהם מול הסמכות שניתנה להם. "הנטייה הראשונית של רבים מהם להגיד 'דאגתי שיהיו נהלים ברורים'. במקרים כאלו מתגלים בדרך כלל המון נהלי עבודה, אבל מתברר שאיש לא טורח ליישם אותם וברוב המקרים מדובר בטלאי על טלאי שרובם ככולם נועדו לכסת'ח", אמר סלונים.
סלונים שבעצמו שימש כפרקליט חברות ואישים שהופיעו והוזהרו על-ידי הוועדות, בייסקי - לחקירת פרשת הבנקאים, כהן - לחקר פרשת סברה ושתילה, ושמגר - שבדקה את רצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, נשאל גם על נושא ועדות החקירה הממלכתיות ואמר שאינו מתלהב מועדות חקירה ממלכתיות כי מניסיונו, ועדות שכאלו מתמקדות בדרך-כלל בעניינים אישיים ולא ברמה הארגונית.
"אני חושב שחייבים למנות ועדה לא תלויה, כי יש בי חשש ששוב הכול ייבדק אך ורק במונחים משפטיים ולא ענייניים. ברגע שאנשים יתחילו לחשוש מאזהרות אישיות יתחיל להישפך רפש לכל כיוון ונישאר באותו מקום שהיינו ערב הוועדה. במקרה כזה לא נלמד כלום ולא נשתפר כלל. אין זו מטרתה של ועדת חקירה", אמר סלונים.
עו"ד סלונים אמר עוד: "אני מאוד מקווה שוועדת וינוגרד תקצוב לעצמה את זמן החקירה לכמה חודשים בלבד ושתרד מהעניין הזה של אזהרות אישיות". עוד הוסיף עורך הדין ואמר, כי "בשנים האחרונות ועדות החקירה במקום לבדוק למה הענבים באושים הורגות את שומר הכרם".

תאריך:  26/09/2006   |   עודכן:  26/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
רשת בלוקבסטר כבר הכינה את עצמה לקראת יום כיפור ומעריכה שביום זה יושכרו כ- 320 אלף סרטים    סרטים חדשים יהיה ניתן להשכיר החל ממוצאי שבת ועד ליום ב' במוצאי החג
רונן ליבוביץ
"בשלושת השבועות האחרונים סיכלנו 10 פיגועי התאבדות"    ח"כ שטייניץ: "ההופעה של שר הביטחון היתה חצי מתנצלת. אפשר היה להרגיש במבוכה"
מתן פריידין
מפרק הקבוצה דורש את הסכום מדירקטורים בקבוצה ומחברת הפניקס שביטחה אותם    המפרק טוען בתביעתו כי הדירקטורים הם שאחראים לקריסתה של קבוצת מתוק
שלומי דיאז
האישה תושבת תל אביב התלוננה בעבר נגד דמות הקשורה ל"פרשת החניונים"    המטען התפוצץ וגרם נזק כבד לרכב    המשטרה בודקת גם כיווני חקירה נוספים
הילה רפופורט
קלינטון ל"פוקס ניוז": בוש נכשל בלכידת בן-לאדן; אני לפחות השארתי תוכנית פעולה    רייס בתגובה: קלינטון לא השאיר תוכנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il