X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עפ"י סקר שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה מתקדמים המכללה האקדמית יהודה ושומרון המובילה באחוז הכותרות השליליות בתחום השירות לסטודנטים מוביל הטכניון
▪  ▪  ▪

אוניברסיטת ת"א מובילה במספר האזכורים בכותרות העיתונים, עם 83 כותרות וכותרות משנה. כך עולה מסקר שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה מתקדמים מתחילת 2006.
מהסקר עולה, כי האוניברסיטה מובילה במספר הכותרות החיוביות בהקשר לאירועי תרבות וכנסים אקדמיים שנערכו בה, מחקרים שפרסמו מומחיה, מובילה בבוגרים שעברו את ההסמכה של בחינת לשכת עו"ד ועוד. האוניברסיטה אוזכרה גם במספר כותרות שליליות: בחירות אלימות לראשות אגודת הסטודנטים, בעיות ביחסי עבודה עם הסגל ועוד.
במקום השני בכותרות ממוקמת הנציגה הירושלמית - האקדמיה לאומנויות ועיצוב "בצלאל" עם 61 כותרות שרובן בהקשרים חיוביים: בצלאל חוגגת 100 שנה להיווסדה בתערוכת עיצוב חדשה ובהוצאה לאור של ספר, השקת כתב עת מקוון, תערוכות רבות של המוסד שעשו כותרות וכמובן התחרות על עיצוב הקמפוס החדש.
במקום השלישי ממוקם הטכניון, עם 60 כותרות שעסקו בעיקר במחקרים של מומחיו הרבים, תערוכות, גידול במעונות הסטודנטים שלו, מכון לימודים מבוקש בקרב סטודנטים על-פי מחקר שנעשה, שת"פ עם חברות מסחריות בפיתוח מוצרים ועוד.
את מקומות אמצע הטבלה תופסות יתר האוניברסיטאות הגדולות. במקום הרביעי ממוקמת האוניברסיטה העברית בירושלים, במקום החמישי אוניברסיטת בן-גוריון, את המקום השישי תופסת אוניברסיטת חיפה, במקום השביעי אוניברסיטת בר-אילן ובמקום השמיני האוניברסיטה הפתוחה.
את הטבלה סוגרת המכללה האקדמית יהודה ושומרון המובילה באחוז הכותרות השליליות.
במקום השני בתחומי הסיקור של הגופים להשכלה גבוהה נמצא תחום השירות שהם נותנים ללקוח, קרי הסטודנט: מסלולי לימודים, קורסים וחוגים אטרקטיביים, תנאים במעונות, העדפות לסטודנטים מהפריפריה ועוד. בתחום זה מוביל בכותרות הטכניון, בין היתר בשל העובדה שבזמן המלחמה פתח את שעריו.
במקום השלישי ממוקם תחום המידע המקצועי. תחום זה הוא יוקרתי עבור המוסדות להשכלה גבוה, שכן הוא מכיל מידע מקצועי שמפרסם סגל המחקר הבכיר, מה שממצב את המוסד כגוף מוביל ובר סמכא. בתחום זה מצטיינת בכותרות אונ' ת"א.
עיתון הארץ הוא העיתון המוביל במספר האזכורים בכותרות של הגופים להשכלה גבוהה ואילו ידיעות אחרונות הוא העיתון הממעט להזכירן.
המובילה בהצואות על פרסום - המכללה למינהל
מבדיקה שביצעה מערכת "יפעת בקרת פרסום" עולה כי בתחום הפרסום, תמונת המצב בנוגע לעשירייה המובילה שונה בתכלית. במקום הראשון ממוקמת המכללה למינהל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כמיליון דולר מתחילת השנה.
המכללה שבכותרות הגיעה רק למקום השמיני פרסמה באמצעות יהושע TBWA קמפיין מושקע המציג את בוגריה המפורסמים. במקום השני, בצמוד למכללה למינהל, ממוקמת אוניברסיטת ת"א עם פרסום כנסים רבים ותוכנית ה- MBA מנהלים של רקאנטי.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "ככלל, פרסומות המכללות "קריאטיביות" ומוכרות יותר מפרסומות האוניברסיטאות, נתון הנובע ככל הנראה מעניין של ביקוש והיצע. בהמשך לכך ניתן לציין את העובדה כי החמישייה השנייה בטבלת המובילות בפרסום כלל לא מופיעה בעשירייה שעשתה את הכותרות, כך שניתן להסיק כי המובילות בפרסום הן לאו דווקא המובילות בסיקור בעיתונות הכתובה".

תאריך:  08/10/2006   |   עודכן:  08/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוניברסיטת ת"א מובילה במספר האיזכורים בעיתונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתן פריידין
החברה הכלכלית קריית שמונה הגישה לביה"מ המחוזי בת"א תביעה לפסק הדין הצהרתי שיקבע כי רכישת חממת מיט"ב בידי חברת ביומדיקס בוצעה בניגוד לחוק
הדר פרבר
הקבוצות גינו את הפגיעה הדנית באיסלאם בתקופת חודש הרמדאן    קובלים על התנהגות פוגענית והשפלה של האיסלאם
ניר יהב
ראש אגף שיקום נכים במשרד הביטחון: "מדובר במסלול הכרה אוטומטי ואין כל צורך בהוצאת כספים מיותרת על ייצוג משפטי"    עד כה הוכרו 450 פצועים כנכי צה"ל
יואב יצחק
בקשתה של עמותת אומ"ץ הוגשה בעקבות הפרסום לפיו עומדת עו"ד קליין לפרוש מהרשות להגבלים עסקיים ולהצטרף בתפקיד סגנית ראש המחלקה המשפטית בקבוצת פז
ערן גבאי
חברת פרטנר החליטה לנתק את קשריה עם חברת התקשורת ברק, מקבוצת אי.די.בי, ולרכוש את שירותי הנדידה (העברת שיחות סלולריות לחו"ל) של חברת קווי זהב    אובדן הכנסות של 40 מ' ש' בשנה לברק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il