X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסטודנטים מוחים נגד ועדת שוחט לרפורמה בהשכלה הגבוהה דורשים הצבת 3 נציגי סטודנטים בוועדה ומינוי שופט (בדימ.) במקום אברהם שוחט
▪  ▪  ▪
[צילום: עומר שיקלר]

בצהריים ישביתו הסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות את הלימודים למשך כשעה, במחאה על ועדת שוחט לרפורמה בהשכלה הגבוהה. אל מחאת הסטודנטים מצטרפים גם הסגל הבכיר והזוטר באוניברסיטאות.
הסטודנטים מוחים על הקמת הוועדה העוסקת בעתיד ההשכלה הגבוהה, ובה אין כלל נציגות לסטודנטים. לאור זאת, הודיעו הסטודנטים על הקמת מטה מאבק, ודורשים בין היתר מינוי שופט (בדימ.) שיעמוד בראשות הוועדה לבחינת מצב ההשכלה הגבוהה, במקומו של שר האוצר לשעבר, אברהם (בייגה) שוחט והצבת שלושה נציגי סטודנטים אשר יהיו בעלי זכות הצבעה בוועדה.
בהודעה שפרסמה התאחדות הסטודנטים נכתב: "התאחדות הסטודנטים הארצית מצרה על כך, ששרת החינוך נפלה קורבן לשלטון הקומבינות ושמירת הכיסאות. אותה שרת חינוך שנכנסה למשרד עם קיצוץ של כארבעה מיליארד ש"ח ולא נלחמה טרם ההסכמים הקואליציוניים וכניסתה לממשלה. האם זו אותה שרת חינוך שקראה למפלגת העבודה לפני פחות משנתיים שלא להיכנס לממשלה אם המלצות ועדת וינוגרד לא ייושמו", לשון ההודעה.
יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איתי שונשיין, אמר בתגובה: "התאחדות הסטודנטים הארצית הקימה מטה מאבק כנגד מסקנות הוועדה שאינה מוכנה מראש להמשיך בהפחתת שכר הלימוד, והדבר בא כנגד כלל ציבור הסטודנטים בישראל. אין לי ספק כי מדובר במערכה קשה וחסרת פשרות אשר תסבול לא אחת מדה- לגיטימציה של משרד החינוך והאוצר, אך אני סמוך ובטוח כי מאבקנו הצודק ואחדותנו יסייעו לנו בהשגת המטרה החשובה".
יו"ר ארגון הסטודנטים, איתי ברדה: "המאבק על דמותה ועתידה של מדינת ישראל מתחיל היום. ההשכלה הגבוהה בעלת חשיבות עליונה וקריטית למדינתנו, על כן, לא מקובלת גישתם של נבחרי הציבור בכל הקשור לנושא, מצב בו קמות ועדות חדשות לבקרים כשאין הממשלה מיישמת את מסקנותיהן גובל בזלזול וחוסר יציבות משווע. אני קורא לשרת החינוך להתעשת וליישר קו עם דרישותינו האלמנטאריות – קיום הבטחות העבר. היום מתחיל צעד הזהרתי המבשר על העתיד הצפוי באם לא יכובדו דרישותינו".

תאריך:  21/11/2006   |   עודכן:  21/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בצהריים: שביתה בת שעה בכל הקמפוסים בארץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האוניברסיטאות שוחות בכסף
הגולם קם על יוצרו  |  21/11/06 10:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
חיילת תבעה את חברת פלאפון לאחר שמסלול חינם לשני יעדים נבחרים לא מומש    פלאפון: "הלקוחה אשמה משום שלא מסרה את מספרי היעדים הנבחרים"
איריס פרחי
הבטיח להשכיר דירה וחזר בו    התובע נותר לדבריו ללא קורת גג ונגרמה לו עוגמת נפש    סביליה: "מעולם לא נחתם הסכם ביני לבין התובע להשכרת הדירה"
ענבל אביב
יעקב יעקובוב, תושב שדרות, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע אנושות מירי קסאם לעבר שדרות בבוקר    נפצע כשאחת הרקטות נפלה בשטחו של מפעל "עוף קור" בעיר
הדר פרבר
בדוח תחת הכותרת "מעבר לכל פרופורציה - אזרחים משלמים את מחיר המלחמה", מאשים הארגון הבינ"ל את ישראל בהפרת החוק הבינלאומי וקורא לחקירות עצמאיות ולחקירה של האו"ם    לא מצא עדויות לשימוש חיזבאללה באזרחים כמגנים אנושיים
הדר פרבר
לא ידוע אם ירה בעצמו או פוצץ חומרי נפץ שהיו עמו    הכוחות המיוחדים שהגיעו למקום הקיפו את בית הספר ופינו אותו לפני שמצאו את היורה ללא רוח חיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il