X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לתושבי הרחוב נמאס מההצפות בחודשי החורף, וזועמים על הזנחת התשתיות מול השקעה של מיליון שקלים בפסלים ברחבי העיר. העיריה: עבודות קרצוף וריבוד כבר בימים הקרובים
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: AP]

בכל חורף סובלים תושבים ברחבי העיר נתניה מהצפות בעקבות גשמים. לתושבי רחוב אהרונוביץ' בשיכון ותיקים, מצב בלתי נסבל זה נמאס, והם יוצאים נגד ההזנחה הגוברת והמתמשכת לאורך השנים לטענתם, מצידה של העיריה. התושבים טוענים כי עיריית נתניה הבטיחה להם לשדרג את התשתיות ברחוב, מה שלמעשה לא קרה עד כה.
אחד מתושבי הרחוב, גדעון, טוען כי בעוד העיריה החליטה להשקיע מיליון שקלים מכספי הפיתוח עבוד הצבת 10 פסלים סביבתיים ברחבי העיר, טרם נראים באופק המשאבים הדרושים למציאת הפתרון לשיפוץ רחוב אהרונוביץ. "תמונה אחת שווה אלף מילים", התייחס לתמונות המתעדות את הרחוב ביום גשם, "שראש העיריה תבין שנמאס לנו מהמצב, שתשקיע באנשים ולא בפסלים. המצב ממש בלתי נסבל בחורף".
לפני כשנתיים פנו חברי ועד הרחוב, אבי אלוש ועודד לוי, לחבר המועצה אדיר בנימיני, וביקשו את עזרתו. בעקבות כך נודע כי עבור שיפוץ הרחוב הוקצה תב"ר (תקציב בלתי רגיל) כבר בשנת 1998, אולם הוא לא יצא אל פועל בשל ההשקעה המסיבית שיש להשקיע במקום.
במהלך ישיבת המועצה בחודש אוקטובר, התקבלה הבטחה ממנכ"ל המועצה דאז, יוסי לוי, שנושא שיפוץ הרחוב יועלה לסדר עדיפות גבוה, אולם מאז הספיק לוי להתחלף והנושא טרם טופל.
בנימיני אמר לפורטל "קקטוס": "יש לי תחושה שאם היה מדובר בכביש ראשי במרכז העיר או בתוך פרבר יוקרתי הכביש היה כבר מסודר מזמן". בנוגע להשוואה של גדעון להשקעה בפסלי, אמר בנימיני כי "כל מה שנותר לי הוא לצטט את החכם היווני דמוקריטוס שאמר כי 'ישנן נשים שניתן למשול אותן לפסלים - לבושן ומראן מפואר, אך לב אין להן'. בהחלט חומר למחשבה עבור תושבי רחוב אהרונוביץ'".
אבל ישנה בשורה טובה. מעיריית נתניה נמסר לפורטל "קקטוס" כי "העיריה מתכוונת לצאת לעבודות קרצוף וריבוד ברחוב כבר בימים הקרובים וכן לבצע שדרוג כולל ברחוב שח"ל ולהמשיך את העבודות בשפרינצק משח"ל לכיוון קיבוץ גלויות וויתקין. העיריה תמשיך להשקיע בשכונה בהתאם לתוכניות העבודה השנתיות שלה".
דובר העיריה קובי ברדה, מבקש להבהיר עם זאת, כי "הושקעו ומושקעים עשרות מיליוני שקלים בתשתיות השכונה כך שהטענות המושמעות בעניין אינן ראויות. בשנים האחרונות סללה העיריה רחובות מרכזיים בשכונה כמו שרה מלכין, מונטיפיורי וזמבה וביצעה עבודות קרצוף וריבוד ברחוב ארלוזורוב. עבודות נרחבות ביצעה העיריה גם ברחוב שפרינצק ובמקביל - שידרגה את הגן הציבורי בפינת הרחובות קפלן-שפרינצק והקימה גן משחקים חדש בפינת הרחובות שפרינצק- ויתקין. כמו כן שיפרה העיריה את דרכי הגישה אל השכונה וממנה, סללה את כביש דגניה לרבות הקמת קיר אקוסטי וכן את כביש הגישה מגשר האחדות ואת הכביש המחבר בין שני אזורי התעשיה של נתניה".

תאריך:  21/11/2006   |   עודכן:  23/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניה: תושבי רחוב אהרונוביץ' רטובים בחורף
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לתושבי הרחוב נימאס
אורן32  |  9/12/06 11:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
אלפי סטודנטים הפגינו בצהרים ברחבי הקמפוסים בארץ    בתל אביב הונפו עמודי תליה המסמלים את רצח ההשכלה הגבוהה    בבן-גוריון נשאו הסטודנטים ארונות קבורה המסלמים את קבורת ההשכלה הגבוהה בארץ    יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית: אם לא יענו דרישותינו נשבית את הלימודים ונשבש את שגרת החיים בישראל
יפעת גדות
חוקרים גילו כי פעולתם של תאי עצב במוחם של חולדות שהוזרק להם החומר הפעיל במריחואנה שובשה
הילה רפופורט
הצוללת, השייכת למערך ההגנה הימי של יפן, היתה במהלך סדרת אימונים, כשהתנגשה במיכלית
עידן יוסף
שירותי בריאות כללית קיימה יום בריאות ברמות א'    ראש ישיבת "עטרת ירושלים": בחורי ישיבות צריכים ללכת יותר ברגל במקום לנסוע, ולא להפריז באכילה בשבת    תלמיד ישיבה ממוצע עשוי להוסיף למשקלו כ-20 ק"ג מיותרים במהלך חוק לימודיו
מחלקה ראשונה
מטה המאבק של הסתדרות עובי המדינה התכנס בצהרים להחליט על המשך הצעדים    עובדי המדינה מוחים כוונת האוצר להעביר חשבונותיהם מבנק יהב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il