X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שתי גופות של גברים עם סימני אלימות עליהן נמצאו בדירה בעיר החשד המרכזי: רצח והתאבדות מוקדם יותר הודה אדם ברצח אשתו בדירתם בבת-ים בערב נמצאה גופת רעיית הנרצח
▪  ▪  ▪
[צילום: יוסי ימפל, מד"צ זק"א]
זירת הרצח בבת ים

התפתחות נוספת בחשד לרצח והתאבדות ברחובות: גופתה של נטליה שפירוב בת 25, אזרחית בעלת אזרחות זרה, נמצאה הערב (ב', 22.1.07) ברחוב ירמיהו 5 ברחובות. הגופה היא של אשת הגבר בן ה-36 שנמצא מת בדירה. הגופה היתה תלויה ועליה סימני אלימות קשים של פגיעת ראש.
מוקדם יותר, בדירה בעיר נמצאו שתי גופות של גברים, כשעליהן סימני אלימות. טרם ידועות נסיבות האירוע. בזירה נמצאים קצינים בכירים של משטרת רחובות. ניידת זיהוי פלילי הוזעקה למקום. המשטרה חושדת כי מדובר ברצח כפול או ברצח והתאבדות. המשטרה פרצה למקום אחרי שאחד מהם לא הגיע יומיים למקום עבודתו.
מהמשטרה נמסר כי מדובר בתושבי העיר. אחד מהם מוגדר כערירי והשני טרם זוהה. ככל הנראה הוא אינו בעל משפחה. מדובר באזרחים ישראלים. על אחת הגופות התגלו סימני אלימות קשים, אך כנראה שלא מדובר בסימני ירי. למשטרה ברור נכון לעכשיו כי מדובר ברצח והתאבדות כאשר אחד מהם רצח את חברו והתאבד לאחר מכן. הסברה היא שככל הנראה מדובר באדם שעבד כמאבטח באחת מחברות האבטחה ונשא עליו נשק מתוקף תפקידו. כיוון שלא הגיע מזה יומיים לעבודתו פנתה החברה למשטרה וטענה כי לאדם זה לא מתאים להיעדר מעבודתו ובעקבות מידע זה הגיעו השוטרים לכתובת משה הורביץ ברחובות ושם מצאו את גופות השניים.
עוד נמסר כי משהגיעו השוטרים לרחוב יום הכיפורים ברחובות, (אותו הרחוב שבו נפגע אנושות לפני כשבועיים, שוטר סיור של משטרת רחובות-אסולין שנפגע כאשר פורצי רכב תקפו אותו ופגעו בו אנושות בעזרת מברג שהחזיק אחד מהם- א.מ.), השוטרים נתקלו בדירה נעולה ומוגפת, דירה בקומה הראשונה בבניין בן ארבע קומות, המשטרה הזעיקה כבאים שבעזרת סולם גבהים, פרצו את סורג החלון.
בדירה נמצאו גופות של שני גברים, עובד חברת אבטחה בשם אריאל קמינר בן 63 רווק וגבר נוסף בשם רפאל רצאבי תושב רחובות נשוי בן 36. על הגופות נמצאו סימני אלימות וכן נמצא אקדח ליד גופת הצעיר בין שני הגברים. טרם ברור המניע למעשה, או הקשר בין השניים. ככל הנראה מדובר ברצח והתאבדות. לאחר מציאת הגופה השלישית מתחזקת במשטרה ההערכה כי מדובר במשולש רומנטי - שקמינר קיים יחסים עם הנרצחת, אשתו של רצאבי. ההערכה הראשונית מניחה כי רצאבי הגיע לדירתו של קמינר, לקח ממנו אקדח אותו החזיק ברישיון בתוקף תפקידו כמאבטח. קמינר ניסה להתנגד באמצעות שימוש בפטיש, רצאבי ירה בו למוות ואחר כך התאבד.
מוקדם יותר נעצר בחור בבת ים שהודה ברצח אישתו. סמוך לשעה 11:30 הגיע הבחור לתחנת משטרת בבת-ים וסיפר לחוקרים המופתעים כי רצח את אשתו. שוטרים יצאו למקום והזעיקו את מכבי האש ומד"א. בדירה נמצאה האישה מוטלת ללא רוח חיים. הגבר, בן 36, רצח את אשתו ככל הנראה בחניקה בעת שהשניים שהו בדירתם השוכנת ברחוב בלפור בבת-ים ונשאר ללון איתה.
צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה של האישה. למקום הוזעקה גם מעבדת זיהוי פלילי ניידת ובמקביל החלו לחקור את הבעל באשר למניעים שהובילו אותו לרצוח את אשתו.
בני הזוג עלו לפני מספר חודשים מחבר העמים. הבעל נושא תעודת זהות ישראלית ואילו על האישה לא נמצאו תעודות מזהות וככל הנראה נבדקת האפשרות כי היתה שוהה בלתי חוקית בישראל, שמה של האישה הותר לפירסום, מדובר בנטליה שפירוב בת 25 נתינה זרה. לבני הזוג לא היו ילדים. חוקרי המשטרה בודקים אם המניע לרצח הוא חשדו של הבעל כי אישתו בוגדת בו.
בבית משפט השלום בראשון לציון יובא (ג', 23.1.07) סמוך לשעה 11:30 על-ידי צח"מ מרחב איילון הבעל.

תאריך:  22/01/2007   |   עודכן:  23/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רחובות: נמצאה גופה שלישית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
"זילות חיי אדם" -ערך בן ימינו  ל"ת
הניה  |  22/01/07 17:41
2
המשטרה יכולה למנוע שינה מזדורוב
הוא יודה גם ברצח הזה  |  23/01/07 02:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
בדיון בוועדת חוץ וביטחון על ממצאי דוח מבקר המדינה בנושא הכשלים בהכשרת הקצונה הבכירה בצה"ל, הביעו חברי הכנסת את דאגתם מהכשרת הפיקוד הבכיר בצה"ל    סילבן שלום: "הדבר פוגע היום בהיערכות הנדרשת מול האויב"
אסף דוד-מרגלית
פרקליטות המדינה בתשובה לבג"צ מודה כי מבדיקה שנערכת בימים אלה עולה חשד לפלילים בנושא שימוש זר בכספים שהועברו למספר רשויות לצורך העסקת עובדים
אלעזר לוין
זכה במכרז של המינהל ויקנה מגרש ליד האוניברסיטה ב-110 מיליון שקל    יבנה 220 דירות של 5-3 חדרים ומרכז מסחרי של 2,800 מ"ר    הפרויקט הגדול ביותר שלו בירושלים    ישלם בעד המגרש פי 3 מהערכת השמאי
אלעזר לוין
18% מדווחים על ירידה בפעילות    72% מהקבלנים ישקיעו השנה בארץ    35% מהקבלנים ישקיעו בחו"ל
מתי טוכפלד
בלשכת ראש הממשלה אומרים כי "אולמרט מוצא את אשכנזי מועמד ראוי"    הערב ייפגשו ראש הממשלה ושר הביטחון לראשונה מאז הודעת התפטרותו של חלוץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il