X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אילן בכר, ששוחרר מקבוצת הכח רמת-גן, עשוי לחתום בקבוצת לידס מהליגה השניה באנגליה
▪  ▪  ▪
[צילום: הדמיית מחשב]

שחקן הכדורגל הישראלי אילן בכר ששוחרר לפני שבועות אחדים מהכח עמידר ר"ג, אמור לחתום ביומיים הקרובים בקבוצת הכדורגל האנגלית לידס יונייטד שמשחקת העונה כקבוצת תחתית בליגה השניה באנגליה. בראיון בלעדי ל-Nfc אמר אילן בכר: "הגעתי למועדון ברמה גבוהה, אני מקווה להוכיח את עצמי ולסגור חוזה בקבוצה האנגלית לפחות עד לסוף העונה".
"זה פשוט חוויה להתאמן ולשחק לצידם של שחקנים אנגלים ידועי שם כמו תורה אנדרפלו הנורבגי ששיחק בצ'לסי ושחקנים נוספים", סיפר. "הגעתי ללידס רק אתמול, מקום שנמצא בצפון אנגליה. עדיין לא הספקתי לראות הרבה, הקבוצה נמצאת במצב לא נוח אבל יש להם תוכניות וכוונות רציניות להשקיע כדי להישאר בליגה ואני מקווה שאוכל לחתום כאן ולעזור להם להגשים את תוכניותיהם", הוסיף.
בכר, העושה באנגליה בשבועיים האחרונים ועובר מבחנים במספר קבוצות אנגליות, עשוי להצטרף ללידס יונייטד עד לסוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת. הבוקר התאמן אילן בכר באימון הבוקר של הקבוצה, וביומיים הקרובים יבחן שוב במספר אימונים אצל מנג'ר לידס, דניס ווייז, שאמור להחליט האם להחתימו על החוזה בפגישה שיערוך המנג'ר עם בכר וסוכנו באנגליה, גארי וויליאמס. הקשר עם לידס יונייטד נעשה באמצעות הסוכן הישראלי עידן כסיף בשיתוף עם גלעד קצב, סוכנו של בכר.
במידה ויחתם הסכם בין הצדדים תהיה לבכר, המחזיק בדרכון צרפתי, קדנציה שלישית באירופה, אחרי ששיחק בעבר בראסינג סנטאנדר הספרדית שם פתח את הקריירה הספורטיבית שלו באירופה לצידו של יוסי בניון. לפני שתי עונות ישב על הספסל בקבוצה הפורטגזית, בראגה.
בכר בן ה-31 החל את הקריירה שלו בהפועל רמת גן לפני שעבר למכבי הרצליה. בנוסף שיחק בבית"ר ירושלים, הפועל תל אביב בעונתה המוצלחת באירופה, מ.ס. אשדוד אליה הגיע מבראגה ולפני שבועיים שוחרר מהכח עמידר רמת גן, בעקבות "פרשת הבילויים" לכאורה שנתנה סיבה טובה לבעלי הקבוצה.
לפני שבוע וחצי יצא אילן בכר לאנגליה כדי להיבחן בקבוצה הלונדונית קווינס פארק ריינג'רס, מליגת המשנה באנגליה, על-פי הזמנתם ולאחר שסוכנו גלעד קצב המייצג את בכר סגר את פרטי הזמנתו של בכר לאנגליה כבר ביום שלמחרת שיחרורו מקבוצת הכח עמידר רמת-גן. מאמן הקבוצה האנגלית לידס יונייטד החליט ללכת על בכר לאחר שראה קלטות שלו.
לידס יונייטד זקוקה לחיזוק בהגנה. הקבוצה מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלת הצ'מפיונשיפ (הליגה האנגלית השניה) עם 24 נקודות בלבד. רק לפני חמש שנים הצליחה הקבוצה להגיע עד למשחק חצי גמר ליגת האלופות, אך בשנים האחרונות סבלו בקבוצה מפשיטת רגל שפגעה בקבוצה.

תאריך:  27/01/2007   |   עודכן:  27/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אילן בכר: "מקווה לחתום על חוזה בלידס"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי אקסמיט
נהג בדואי ניסה להימלט ממתנדבי משטרת התנועה בבאר-שבע שהורו לו לעצור    הנהג הנמלט התנגש בשתי מכוניות פרטיות, נהרג ומותו נקבע במקום    שמונה מנוסעי המכוניות שנפגעו נפצעו באורח קל
TheMarker
השלים עלייה שבועית של כ-4% לקראת קיצוץ תפוקת אופ"ק בשבוע הבא
הילה רפופורט
רוברט בוהאנון, ד"ר לביולוגיה מולקולארית, פיתח טכניקה להחדרת קפאין לסופגניה, מבלי שזו תכיל את הטעם המר של הקפאין    מנהל מגעים עם "דאנקן דונאטס" ו"סטארבאקס" לשיווק הרעיון
הילה רפופורט
ה"וושינגטון פוסט" מדווח, כי הנשיא בוש הורה לביון האמריקני, לפעול בחשאי נגד מקורות המימון של החיזבאללה    זאת, כחלק מהמאבק בהתפשטות ההשפעה האירנית במזה"ת
הילה רפופורט
קלייב גודמן, עיתונאי בצהובון הבריטי "News of the World", צוטט לטלפונים בבית המלוכה    נדון לארבעה חודשי מאסר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il