X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שני צעירים התחזו לשוטרים וגנבו כסף ומכשירי פלאפון משלושה קטינים בני 13 ששוטטו להנאתם שני החשודים נכלאו והיום יובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר-שבע
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

שלושה קטינים בני 13 ששוטטו להנאתם, הופתעו כאשר נצטוו לעמוד בצד. אל השלושה ניגשו שני צעירים לבושים באזרחית, האחד אוחז בטלפון "מירס" והשני משחק להנאתו באזיקי ידיים.
הקטינים שאינם מורגלים במפגשים מעין אלה עם שוטרים, נעמדו ופעלו על-פי הנחיית "השוטרים", ה"שוטרים" חיפשו בכליהם, החרימו שני שטרות של 100 שקלים דמי פורים ואת שלושת מכשירי הטלפון הנייד שברשותם בטענה כי הם גנובים.
שני המתחזים המשיכו להתל בקטינים, כאשר אחד מהם מדבר במכשיר המירס עם מוקד המשטרה ומדווח, כי "עצרנו שלושה נערים שגנבו כסף ופלאפונים, מה עושים איתם?!" ביקש לדעת. כל אותה העת המשיך חברו לשחק עם האזיקים שבידיו, כשבעיניו מבט מאיים שכאילו אומר: "אני ממתין לכבול אתכם!". בתום השיחה פנה "השוטר המתחזה" לקטינים והוכיח אותם על מעשיהם לכאורה
"תתביישו לכם, אתם לא מתביישים לגנוב, ילדים כמוכם צריכים להיות מאחורי סורג ובריח", בתום התייעצות עם "המפקד", הודיעו המתחזים לשלושה הקטינים, כי הציוד הגנוב לכאורה מוחרם ועליהם להגיע ביחד עם הוריהם למשרדי הנוער ברח' בזל, "בינתיים נבדוק את הנושא ואם זה לא גנוב נחזיר לכם".
הקטינים הנסערים מהמפגש הלא סימפטי, ליוו במבטיהם את השוטרים המתחזים, לפתע, פתחו ה"שוטרים" במרוצה ונמלטו מהמקום. הדבר עורר את חשדם של הקטינים, אחד מהם מיהר לאחיו שהיה בקרבת מקום ובאמצעות מכשיר הטלפון שברשותו התקשר למוקד 100 של המשטרה. הקטינים סיפרו לשוטר במוקד את המפגש עם המתחזים שגנבו את רכושם.
מיד עם קבלת האירוע דווח לניידות בשטח תאור החשודים המתחזים לשוטרים. מקץ מספר דקות, דיווחו שוטרי סיור כי שניים העונים לתיאור אותרו ונעצרו, ברשותם נתפסו שטרות הכסף והטלפונים הסלולריים. בחקירתם הודו במיוחס להם, לטענתם עשו זאת למען השעשוע. שני החשודים בשנות העשרים לחייהם, מוכרים למשטרה.
בעבר הרחוק היו להם אי אלו מפגשים עם השוטרים, מפגשים שככל הנראה שימשו עבורם סדנא למשחק, בבואם להתחזות לשוטרים. במשטרה מייחסים לשניים אירועים נוספים בהם נגנב רכוש מקטינים באותה מתכונת. שני החשודים נכלאו והיום יובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר-שבע.

תאריך:  05/03/2007   |   עודכן:  05/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התחזו לשוטרים וגנבו כסף מקטינים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
אמר כי גורמים ובהם ה-CIA מנסים לרצוח אותו    כינה את ראש סוכנות המודיעין הלאומית האמריקנית, ג'ון נגרופונטה, "רוצח מקצועי"
רונן ליבוביץ
ראש מועצת הכפר הדרוזי בוקעתה, הנמצא ברמת הגולן, מבקש מחברי ועדת הכספים להכריז על כפרו כנמצא באזור עימות    ח"כ ברכה מתנגד: "בוקעתה הוא כפר סורי כבוש ברמת הגולן הכבושה"    ח"כ כץ בתגובה: "דרכו של ברכה היא לא המדד לדרך שבה מדינת ישראל צריכה לפעול"
עומר שיקלר
סוכני הנסיעות הודיעו כי יסרבו לשתף פעולה או לגבות את הקנסות    החברה דורשת לקנוס נוסעים במספר תחומים שונים    ההתאחדות: ראוי שהחברה תנהג בתום לב
הדר פרבר
המאמר של טאג'י מנובמבר בעיתון 'סנט' טען כי האיסלאם חנק אנשים, הרחיק אותם מהחופש, עיכב את ההתפתחות האנושית וכי הנביא מוחמד יצר בעיות עבוד מדינות מזרחיות
עידן יוסף
שאריות של חומרי הדברה מסוכנים נמצאו בפלפל הספרדי וגרמו לעלייה בביקוש לפלפל מישראל למרות מחירו הכפול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il