X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאמן הלאומי רצה תיקו וקיבל תמוז פתח נפלא, האנגלים שלחו את לנון, אך שערים לא יצאו מהמפגש המרתק עכשיו, הראש כבר נמצא עם האסטונים ביום רביעי
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

קשטן מרוצה: 0:0 לישראל מול אנגליה החזקה. אחרי כל ההכנות, ההתרגשות והשביתות הדבר האמיתי הגיע - נבחרת ישראל אירחה הערב את מקבילתה האנגלית במסגרת טורניר המוקדמות של יורו 2008. כ-40,000 אוהדים ממלאים את האצטדיון הלאומי במפגש המרתק בין שתי הנבחרות.
ישראל נמצאת במקום החמישי של בית 5 עם 7 נקודות (מתוך 4 משחקים). דרור קשטן וחבורתו חייבים ניצחון (או לפחות תיקו מול האנגלים החזקים) כדי להשאיר את תמונת העליה פתוחה, לפחות עד המשחק מול האסטונים ביום רביעי.
עד כה, ישראל הספיקה לנצח את האסטונים בחוץ 0:1, לנצח את אנדורה 1:4 בניימיכן, לסיים בתיקו 1:1 מול הרוסים בחוץ ובטח כולם זוכרים את ההפסד הכואב 4:3 לקרואטים בר"ג.
גם מצבם של האנגלים בבית 5 לא מזהיר. סטיבן ג'רארד וחבריו נמצאים במקום השלישי עם 7 נקודות מתוך 4 משחקים. למרות ההרכב החזק של סטיב מקלארן, האנגלים מאכזבים עד כה בקמפיין.
זה אומנם התחיל עם 0:5 על אנדורה באנגליה ו-0:1 על מקדוניה בחוץ, אבל המשיך עם 0:0 מאכזב מול אותם מקדונים בבית. האכזבה נמשכה עם הפסד צורם 2:0 בקרואטיה. כך שהאנגלים בלחץ גדול, אפילו יותר מאיתנו.
כבר כשעה לפני המשחק ניתן היה להרגיש את האצטדיון רועד משאגות ה-"אל אל ישראל", "ישראל מלחמה" ועוד קריאות פטריוטיות. עם העליה לחימום בשעה 20:00 האצטדיון התרומם - השחקנים הישראלים זכו לקריאות עידוד רמות בעוד האנגלים לבוז אדיר.
שחקן העבר של הנבחרת, אייל ברקוביץ', קיבל לפני שריקת הפתיחה מגן מיוחד בטקס מרגש על פועלו לאורך השנים בנבחרת הלאומית. ברקוביץ' כמו ברקוביץ' הטריף את הקהל: "בואו נקרע אותם". גם איצ'ה מנחם, יו"ר ההתאחדות היוצא, זכה לגביע מיוחד על פועלו. נינט חתמה את ההכנות למפגש המרתק בשירת התקווה.
הרבה תמוז, קצת לנון - 0:0 במחצית
הכדור הראשון של ישראל נשלח קדימה לעבר טוטו תמוז, שהוכשל על-ידי פיל נוויל. השופט הנורבגי, טום הנינג, שרק מיד. הכדור החופשי של יוסי בניון הלך לידיו המושטות של פול רובינסון. האנגלים ניסו לצאת קדימה, אך טעות קריטית של ההגנה האנגלית ותמוז הפעיל מצא את עצמו מול רובינסון ההמום. לאכזבת הקהל, חלוץ בית"ר ירושלים שלח את הכדור מעל השער.
ישראל המשיכה ללחוץ - בדקה ה-7 אריק בנאדו שלח כדור לבניון. קפטן הנבחרת התחיל לדהור מקו מחצית המגרש ומסר פנימה לעמית בן-שושן, אך האחרון לא הצליח למצוא את תמוז בעומק ההגנה האנגלית. ישראל נראית מצוין. האנגלים יצאו קדימה בדקה ה-9 עם ארון לנון המהיר, אך סגירה טובה של יובל שפונגין קטעה את הדהירה של הקשר בן ה-19.
האנגלים התחילו ללחוץ את הישראלים מהדקה ה-12 - הוצאת חוץ ארוכה של נוויל גרמה לבלבול בהגנה הישראלית, אך עמית בן שושן השתלט על הכדור ויצא קדימה בטירוף. ג'יימי קארגר עצר את בן שושן בעבירה גסה, השופט מיד זיכה את האנגלי בכרטיס צהוב.
בדקה ה-18, ארון לנון לא ספר את שפונגין באגף שמאל ושלח מסירה מצוינת למרכז הרחבה. וויין רוני המצוין ניתר ונגח את הכדור לפינה הימנית של דודו אוואט. שוער לה קורוניה השתלט בקושי על הכדור. הלחץ גבר בדקה ה-21: ג'רארד מצא את למפארד בכדור עומק נפלא, אך אוואט שוב היה במקום כדי להציל את המולדת.
ישראל התאוששה מהמתקפה האנגלית - תמוז התקדם לעבר השער האנגלי ומ-15 מטר שלח פצצה, אך רובינסון היה במקום. תמוז לא נרגע, בדקה ה-28 החלוץ המצוין קיבל מסירה אדירה מבן שושן ושלח נגיחה שפספסה בסנטימטרים את השער האנגלי.
האנגלים שוב התעשתו והמומנטום שוב עבר לאורחים. לנון המשיך לעשות צרות, לנוכח שפונגין ההמום. בדקה ה-29 כדור טועה מההגנה הישראלית הגיע דווקא לג'רארד המסוכן. קשר ליברפול שלח טיל, שנהדף על-ידי ההגנה הישראלית.
עד למחצית, שתי הנבחרות הורידו את הרגל מהגז ונראה כי המשחק שקע באפרוריות. האנגלים התמסרו סמוך לקו האמצע ונראה כי המטרה שלהם היתה לרדת להפסקה בתיקו 0:0. וכך גם היה.
מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה כמו שהראשונה הסתיימה. שתי הנבחרות עברו לשחק זהיר, עם כדורים ארוכים בלי כתובת. הקהל דווקא הגיע רענן, אך השתתק ככל שהדקות נקפו והאפרוריות השתלטה על הדשא בר"ג. שעות של ההגנה הישראלית, השאירה את רוני חופשי בדקה ה-49, אך גרשון גלש מצוין.
בדקה ה-54 ישראל יצאה קדימה - תמוז העביר ימינה לבניון שדהר במרכז המגרש. הקפטן החזיר תמוז, אך האחרון הסתבך ואיבד את הכדור סמוך לשער האנגלי. מסתמן לחץ ישראלי. דקותיים מאוחר יותר, בניון הכניס כדור אדיר לבלילי ששחרר בעיטה אדירה, אך הכדור הלך מעל השער.
האנגלים התעוררו - בדקה ה-62 ג'רארד הרים כדור נפלא למרכז השער, למפארד הגיע מצוין ומהאוויר שחרר פצצה. אוואט כבר אמרנו? דקה מאוחר יותר, טל בן חיים ורוני שחזרו את הקרב בינהם מתחילת העונה, ופתחו בדחיפות הדדיות. השופט שלף מיד צהוב לשניהם.
האנגלים יצאו קדימה בכל הכוח - לנון הרים עוד כדור מדויק למרכז ולמפארד נגח מחוץ למסגרץ. 3 דקות מאוחר יותר, סטיבי ג'י הגביה וג'ונסון נגח סמוך לקורה, ישראל שוב ניצלה מפיגור. קשטן הגיב בחילוף - בן סהר נכנס לקול תשואות הקהל בדקה ה-69, פיני בלילי יצא.
בדקה ה-72 גם מקלארן ערך שינוי - מיקה ריצ'ארדס נכנס במקומו של פיל נוויל. קשטן הגיב עם חילוף משלו: אליניב ברדה נכנס על חשבונו של תמוז העייף.
בדקה ה-84 ג'רארד הגביה כדור מדויק למרכז הרחבה, רוני הוריד נפלא עם הראש לדפו. האחרון בעט מטווח אפס, אך אוואט שוב הציל את ישראל משער בטוח. בדקה ה-87 קשטן שלח למערכה את גל אלברמן במקום עמית בן-שושן.
הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין, שמעון גרשון, טל בן-חיים, יואב זיו, אריק בנאדו, וואליד באדיר, יוסי בניון, עמית בן-שושן, פיני בלילי, טוטו תמוז.
הרכב נבחרת אנגליה: פול רובינסון, ג'יימי קארגר, פיל נוויל, ג'ון טרי, ריו פרדיננד, סטיבן ג'רארד, אוון הארגריבס, פרנק למפארד, ארון לנון, וויין רוני ואנדרו ג'ונסון.

תאריך:  24/03/2007   |   עודכן:  24/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשחק הגורלי הסתיים 0:0
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
המשחק הגורלי?
אמנונן  |  25/03/07 16:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
פרשת המזוודה אירעה ב-1994    בשל כך, ובחלוף 10 שנים, קיימת התיישנות    משרד החוץ, וכן שר החוץ עצמו, קיבלו אז דיווח וסייעו להירשזון לטפל בפרשה
עידן יוסף
פדופיל לשעבר בחר במקצוע שיסייע לו לתקן את אשר עיוות וקיבל לכך גושפנקה הלכתית
הילה רפופורט
בשבוע שעבר קיבלה ממשלת ברזיל החלטה להשלים את בניית הכור, הצפוי להפוך לפעיל ב-2013    כבר כעת יש לברזיל שני כורים גרעיניים פעילים
הילה רפופורט
ברזילאית בת 52 נידונה ל-19 שנות מאסר לאחר שרצחה את בעלה ובישלה את גופתו    טוענת: פורצים רצחו את הבעל והכריחו אותי לבשל אותו כדי למנוע מהגופה להפיץ ריחות רעים
הילה רפופורט
העיתון הערבי "אל-ביאן" מצטט גורמים בכירים ברשות הפלשתינית, הטוענים כי בכיר במשרד החוץ האמריקני יתלווה לביקור מזכירת המדינה באזור, ויפגש בחשאי עם ראש הממשלה הפלשתיני איסמעיל הנייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il