X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יום שידורים לבוב ספוג, סדר שומרוני עם סופי צדקה, סרטי אימה והסלבס הכי סקסיים כל השידורים המיוחדים בטלוויזיה בחג הפסח שאסור לכם לפספס
▪  ▪  ▪
הביוגרפיה של אנה ניקול סמית" [צילום: עכבר העיר]
"בוב ספוג"

יום ראשון 1.4
רצועת בוקר; ספיישל לחג הפסח
החל מהיום ב-7:45 ובכל בוקר במהלך חופשת הפסח ישדר ערוץ ניקלודיאון רצועה שתימשך עד 14:00 ותכלול את מיטב הסדרות והתוכניות האהובות על צופי הערוץ, ביניהן "היי ארנולד", "טרוליות" ו"אוואטאר".
מחר (שני) ב-15:15 ישדר הערוץ ספיישל מיוחד לפסח, שיצולם בשמורת הטבע נאות קדומים. מנחי הערוץ יארחו את העיתונאי קובי אריאלי, שיסביר על מנהגי החג ומשמעותו, סופי צדקה תספר על ליל הסדר בבית הוריה השומרונים, והדיאטנית דנה רזניק תנפק המלצות כיצד להתמודד עם ארוחות החג. וזה לא כל מה שמתכנן הערוץ לחג: ביום חמישי, החל מ-6:30 ועד חצות, יוקדש יום השידורים לבובספוג, עם פרקים מכל העונות, מדובבים (בבוקר) ומתורגמים (בערב).
יום שני 2.4
פסח בערוצי הסרטים של yes
מי שלא טעם מספיק סרטים עם המשפחה שלו, יוכל לקבל מנה נוספת בערוצי הסרטים של yes.
מהיום (שני) ועד שבת 7.4 ישדר ערוץ yes1 החל מ-18:30 סרטים שעניינם משפחות. היום ב-22:00, למשל, ישודר הסרט "איפה אתם בחג?" עם טים אלן וג'יימי לי קרטיס.
גם ערוץ yes3 מצטרף לחגיגה, עם סרטי משפחות מרחבי העולם שישודרו היום ומחר. yes2, לעומתם, קורא לחג בשמו - סרט אימה.
החל מליל הסדר ובמשך 13 ימים (כולל יום שישי ה-13) ישודרו בכל ערב מ-22:00 סרטי אימה, וההיילייטס יהיו הקרנת בכורה לסרט "קינג קונג" (מחר ב-22:00), המיני-סדרה המדוברת "החדר האבוד" (ה' עד שבת ב-22:00) והעונה השניה של הסדרה "Masters of Horror".
בנוסף תשודר גם סדרת האימה "Six Films to Keep You Awake", סדרה ספרדית של שישה סרטי אימה שבוימו על-ידי מיטב הבמאים הספרדים.
גם הילדים לא יקופחו ויזכו לשבוע "מספרים לסרטים" ביסבבה. בכל יום מ-9:00 ישודרו עיבודים לספרים אהובים, למשל גרסה טלוויזיונית בארבעה חלקים ל"הסיפור שאינו נגמר" (ג' עד ו' ב-9:00).
הדרמות האהובות ביותר
ערוץ הולמרק יביא במהלך החג את הדרמות האהובות ביותר ששודרו בערוץ, ביניהן "סאלי המינגס: סקנדל אמריקני" - דרמה בשני חלקים על היחסים בין הנשיא תומס ג'פרסון לפילגשו (היום ומחר ב-23:00), ו"מסעות גוליבר" (שני החלקים ישודרו מחר וברביעי ב-9:00).
יום שלישי 3.4
חודש פסח אקשן בערוץ HOT אקשן
כמדי שנה, ערוץ HOT אקשן מכריז על חודש פסח אקשן. הפעם החודש יכלול סרטים כמו "קינג קונג" (היום ב-22:00) ו"סרניטי" (ו' 20.4 באותה שעה).
MGM עושה סדר לטוב ולרע
ערוץ MGM מארגן ספיישל פסח חמוד, שיכלול שני סרטי אימה בכל ערב, שבהם אחד איכותי והשני - אפעס - לא ממש. היום, למשל, תוכלו לראות בגזרת האיכות את הסרט "מישהו מביט בך" ב-22:00, וב-24:00 את הסרט בעל השם המזמין "שואת הרובוטים".
מכת בכורות - פסח קולנוע ישראלי
מהיום ועד שבת ישדר ערוץ yes ישראלי ב-22:00 סרטים ישראלים משובחים, חלקם בהקרנת בכורה טלוויזיונית. החגיגה תיפתח היום בסרטה המצויין של ג'ולי שלז "מוכרחים להיות שמח". הסרט הצליח לקטוף פרסים בארץ ובעולם, רובם בזכות כוכבת הסרט סיגלית פוקס, שזכתה בפרס וולג'ין לשחקנית הטובה ביותר.
יום רביעי 4.4
פסח בערוץ ביוגרפיה
ערוץ ביוגרפיה יציין את החג ב"אגדות הגדולות של זמננו". החל מהיום ועד שני (9.4) ישודרו מדי יום הביוגרפיות של האנשים שהצליחו להשאיר בנו את חותמם - החל משחקנים וספורטאים ועד פוליטיקאים, כשאלו עדיין היו מעוררי השראה. היום ב-13:00, למשל, תוכלו ללמוד על סיפור חייה המעוות של אנה ניקול סמית.
יום חמישי 5.4
הכי סקסי
ערוץ !E אירגן לכבוד החג מרתונים של מיטב תוכניות הערוץ, שישודרו בכל יום החל מ-13:00. היום תוכלו לראות את פרקי הסדרה "הכי סקסי", שכל פרק בה יוקדש לאמנים הכי סקסיים בתחומם - כוכבי קולנוע, כוכבי רוק, סופרמודלס וגם המאהבים הלטיניים.

תאריך:  01/04/2007   |   עודכן:  01/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיפור חייה המעוות של אנה ניקול סמית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דוד-מרגלית
בית הדין הארצי דחה בקשה של התאחדות התעשיינים להורות על הפסקת השביתה במשרדי הממשלה    המדינה, מעסיקת השובתים, לא ביקשה צו ואין ההתאחדות יכולה להיכנס לנעליה
גלית יצחק
כך הודיעה נוברטיס ישראל    ההודעה התקבלה בעקבות ניתוח רטרוספקטיבי של נתונים קליניים בארה"ב בקרב חולים שטופלו בתרופה זו, אשר הציגו חוסר איזון באירועים קרדיו-וסקולריים
עידן יוסף
פרסום ראשון: הנהלת הרשות השנייה בודקת חשד ולפיו הפרה התוכנית ארץ נהדרת את כללי הרשות השנייה והכניסה לפיהם של השחקנים מותגים פרסומיים לומר
חיים ביאור
עילת הסכסוך שהביא לשביתה היא החלטת משרד האוצר להוציא למכרז את שירותי הבנקאות הניתנים לעובדי המדינה
עידן יוסף
השופטים דחו עתירה בנושא בטענה כי אין מקום להתערבות בהחלטת מפקד המחוז וכי הסכנה הנובעת מהתלקחות האלימות שם אינה בגדר סכנה מקומית בלבד והיא עלולה להוביל להתלקחות שאופיה יסכן את הביטחון גם מחוץ לגבולות המדינה והאזור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il