X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחקר של חברת המדפסות Konica Minolta: צבעים משפיעים באופן קריטי על תפוקות העובדים כ-85% מהעובדים בסביבת עבודה בצבע צהוב חשו אנרגטיים וחיוביים יותר
▪  ▪  ▪

עכשיו זה רשמי: לצבעים הדומיננטיים במשרד יש השפעה פסיכולוגית ממשית על העובד, תחושותיו ותפוקותיו במשרד. כך עולה מסקר שנעשה ע"י חברת Konica Minolta הבינלאומית, העוסקת במתן פתרונות הדפסה לעסקים, המיוצגת בישראל בלעדית ע"י גטר-טק.
הצבע הכחול מוביל בהשפעתו השלילית על העובדים יחסית לכל שאר הצבעים: 72% מהמשתתפים העידו כי הוא משפיע לרעה על מצב רוחם ועל יחסם לסביבה. עוד התגלה כי 64% מהעובדים בסביבה שהצבע הכחול בה דומיננטי חשו בחוסר איזון בין העבודה לחיים הפרטיים, 51% לא היו שבעי רצון מהשכר וההטבות שניתנו להם ו-40% חששו מפיטורין ולא הרגישו בטוחים בעבודה.
הצבע הצהוב התגלה לעומת זאת כבעל ההשפעה החיובית ביותר מבין כל הצבעים: כ-72% מהעובדים בסביבה זו העידו על מצב רוח חיובי יותר ו-85% דיווחו שהרגישו יותר אנרגטיים וממוקדים ומרוצים מהאיזון בין חייהם הפרטיים לעבודה.
אדום, הידוע כצבע התשוקה, נמצא כבעל ההשפעה החיובית הגדולה ביותר על היחסים בין העובדים: 65% מהמשתתפים העידו על יחסים חיוביים יותר עם חבריהם בסביבת צבע זה. 58% דיווחו על מוטיבציה גדולה שהחדירו בהם חברים לעבודה, 43% ע"י המנהלים ו-30% ע"י משובים. הם אף המליצו על צבע זה כטוב ביותר לעבודה קבוצתית.
הצבע השחור עודד נטיות לקשיחות ומאצ'ואיזם בקרב רבים מהעובדים. בסביבת עבודה זו המוטיבציה בעבודה מונעת בעיקר על-ידי תגמול כספי: כ-40% יותר מאשר בסביבות של צבעים אחרים.
הצבע האפור התגלה כבעל ההשפעה השלילית ביותר על תפוקות העבודה ו-52% מהמשתתפים טענו כי הם הכי פחות יעילים בסביבת עבודה זו שמתוארת על ידם כמשעממת וחסרת השראה.
שי טנא, מנכ"ל חברת גטר טק, נציגת Konica Minolta בישראל: "הסקר מספק הוכחה להשפעה הגדולה של צבעים על תחושות העובדים והתפוקות שלהם בסביבת העבודה. אומנם יש גורמים רבים נוספים שמשפיעים על איכות העבודה, אך אין להתעלם כיום מחשיבות הצבע במארג הכולל של גורמי היעילות העסקית. טנא הוסיף כי, ידוע שתשומת הלב בסביבה העסקית למסמכים צבעוניים הינה גבוהה מאוד ועל כן השפעתם רבה. Konica Minolta מציעה ליין שלם של מוצרי הדפסה בצבע מהמתקדמים בעולם.
המחקר התבצע ע"י פסיכולוגיים מקצועיים מחברת Pearn Kandola במשך שישה שבועות רצופים. בכל שבוע נצבעה סביבת העבודה של משתתפי המחקר בצבע שונה ותגובות המשתתפים נצפו ותועדו. בתום ששת השבועות נבדקו ההשפעות של ששה הצבעים: צהוב, אדום, כחול, ירוק, אפור ושחור.

תחקיר פיסיאון - מפתח מוכח להצלחה מהירה במחשוב
חברת גטר נוסדה בשנת 1955 והחל מ-1995 החלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, תחת השם "ישראקולור". ישראקולור הינה למעשה חברת אחזקות המחזיקה בקבוצת חברות: גטר טק, גטר ביו-מד, גטר גרפיקס וגטר פוטו. קבוצת ישראקולור משרתת למעלה מ-3,000 לקוחות מוסדיים בישראל ומאות אלפי לקוחות פרטיים. [קישור]
תאריך:  01/04/2007   |   עודכן:  01/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צבעים משפיעים על תפוקות העובדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
הבעיה העיקרית במחשב נייד, כך יגיד לך כל משתמש, הוא המקלדת הקומפקטית, שנדמית כאילו נבנתה עבור שימושם של גמדים    עד שגמדים יבצעו עבורנו את העבודה, מגיע פתרון חדש לבעיית המקלדת מחברת NAVIsis
יהונתן דחוח-הלוי
הזרוע הצבאית של תנועת הפתח מאיימת לבצע פיגועים נגד אינטרסים ישראלים ויהודיים בחו"ל אם ממשלת ישראל לא תמנע את כוונת "יהודים קיצוניים" להיכנס למסגד אל-אקצה במהלך חג הפסח    בהודעה שפרסמה נקראו פעילי הזרוע הצבאית להמשיך בשיגור רקטות הקסאם ולבצע "פיגועי איכות נגד ישראל"
מערכת PCאון
למרות שייתכן שקיים מנוע חיפוש המכיל פתרון לבעיית הספאם, הרי שלפי המומחים מ-MIT סביר להניח כי החברה בעלת הפתרון הייחודי תשמור אותו לעצמה מאחר ופתרון זה מהווה יתרון תחרותי משמעותי כרגע
הילה רפופורט
ציין כי ישראל, הפלשתינים והמתווך המצרי פועלים כדי להביא לחתימה על עסקת חילופי שבויים    קנצלרית גרמניה קראה ברמאללה לפלשתינים לשחרר את שליט
אלינוער הוד
לכל מי שמסתמך על כישורי הבישול שלו בליל הסדר, הנה כמה מתכונים שיגרמו אפילו לדודה מוורשה ללקק את האצבעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il