X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א נחתה ברוסיה לקראת המשחק מול אלופת אירופה ביום שלישי בשלב ההצלבה וויצ'יץ': "אנחנו רוצים לשמח את המדינה" אליהו: "המטרה: לנצח"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

כשהיא מגיעה מעמדת האנדרדוג, נחתה הערב (א') מכבי ת"א למפגש נגד צסק"א מוסקבה בקרב על המקום בפיינל-פור.
הצהובים מגיעים למשחק נגד הרוסים, שייערך בשעה 19:15 (שעון ישראל) - עוד לפני צאת החג, לאחר שני הפסדי ליגה רצופים, צמודים ומעצבנים (בעיקר את נבן ספאחיה).
במכבי מדברים על כך שהם מודעים לעובדה שצסק"א היא הקבוצה הטובה ביותר אך בונים על הניסיון של דריק שארפ, ניקולה וויצ'יץ' וטל בורשטיין, כבסיס לאפשרות להפתיע.
מכבי תחגוג את ליל הסדר במוסקבה ולקראת מוצאי החג תשחק את המשחק הראשון בסדרה של הטוב מ-3. ביום חמישי ייערך משחק הגומלין בהיכל "נוקיה".
ליאור אליהו אמר עם ההמראה: "התכוננו טוב ואני מקווה שאנחנו נפתיע את כולם. אפשר לבוא אפילו אחרי 2 הפסדים ולתת משחק טוב שם. המטרה שלנו היא לנצח. יש לנו כלים התקפיים ואני מקווה שזה יעבוד נגדם. צסק"א כביכול פייבוריטים, אבל הם משחקים בבית כך שאני לא חושב שיש עליהם לחץ".
ניקולה וויצ'יץ' הוסיף: "צסק"א הקבוצה הכי טובה כרגע באירופה ואנחנו רוצים מאוד לשמח את המדינה, אבל זה יהיה קשה".
דריק שארפ אמר: "זה כדורסל, אין פה פייבוריטית ואין אנדרדוג. כל משחק הוא חדש וכל משחק הוא אחר. זה לא משנה שאנחנו באים אחרי הפסד. אנחנו יכולים להפסיד 2 ולנצח 10. אין ספק שיש להם קבוצה טובה, אבל יש לנו סיכוי. בשביל זה אנחנו מתאמנים. אנחנו מקצוענים".
לשאלה אם מכבי תנצח, האם זה יהיה ההישג הכי גדול של מכבי, ענה הקפטן: "אני לא חושב ככה. זאת פשוט תהיה עוד מטרה שהשגנו. אנחנו נצטרך לשחק הגנה טובה. כל השחקנים יצטרכו להכניס את זה לראש, לבוא עם בטחון ולשחק גאים. זה תלוי רק בנו".
טל בורשטיין אמר: "אנחנו לא נוסעים סתם כדי לעשות ליל סדר כי בא לנו לנסוע למוסקבה. צריך להפסיק לדבר כל הזמן על מי פייבוריטים ומי לא. זה כדורסל וזה ספורט. כל קבוצה יכולה לנצח ובגלל זה אנחנו נוסעים לשם. צריך לעשות הרבה דברים בשביל לעבור אותם ובעיקר כמה שפחות טעויות גם בהגנה וגם בהתקפה.
"אנחנו מתכוננים כמו לפני כל משחק. כמובן שלפני מעמד כזה כולם מגיעים יותר מפוקסים. צריך את כולם, לא אחד ולא שניים ולא שלושה שחקנים. צריך את כל ה-5 על המגרש ואת כל השחקנים שעל הספסל. צסק"א זאת קבוצה עם הרבה נסיון וצריך לתת משחק טוב בשביל לנצח אותם".
המאמן נבן ספאחיה, הוסיף: "אנחנו מוכנים, קשה לנבא מה יהיה. אני יודע להגיד שאנחנו מוכנים. אנחנו נוסעים במצב רוח טוב, היו לנו משחקים קשים אבל אני שמח מהתבגרות השחקנים שלי". על צסק"א אמר הקרואטי: "הם חזקים. צסק"א ופנאתינאיקוס הן הקבוצות הכי טובות ביורוליג.
"ידענו את זה עוד לפני שהתחילה העונה. הכנו הרבה דברים למשחק הזה. נצטרך לשים לב להרבה פרטים קטנים. אם נעשה את זה, יש לנו צ'אנס. אני כל הזמן אומר שבמשחק ובמיוחד בדקות האחרונות, הכי חשוב לשמור שהמשחק יהיה צמוד ולא יברח.
"הרבה מונח בידיים של השחקנים המנוסים. כמובן שלא אאשים אף אחד מהם אם הם יעשו טעויות, אבל זה טבעי שצריך את השחקנים המנוסים".
על מסינה, מאמן צסק"א, אמר ספאחיה: הוא אחד המאמנים הטובים באירופה אם לא הכי טוב. עברנו עונה קשה ובעיקר השבוע האחרון היה קשה, אבל אני עדיין מאמין. אנחנו חייבים להיות חזקים ולהלחם בשבילנו ובשביל האוהדים ולשחק הכי טוב שאנחנו יכולים".

תאריך:  02/04/2007   |   עודכן:  02/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בורשטיין: אנחנו לא נוסעים רק בשביל ליל הסדר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יופ ציוני
משחק מצוין בבלומפילד: שער של שלומי ארבייטמן בדקה התשיעית הספיק כדי לקטוע את רצף 20 המשחקים ללא הפסד של מכבי ת"א, שמרוחקת 7 נקודות מהמובילה
מוטי אקסמיט
המשטרה הכריזה על כוננות דרגה ג' - אחת לפני מצב חירום, עקב עשרות התרעות לפיגועים    המשטרה מתגברת כוחות במקומות הומי קהל
עידן יוסף
מדובר בעלייה של 125 שקלים    השכר לשעה - 19.95 שקלים    השכר היומי - 148.41 שקלים לעובדים שישה ימים בשבוע, 171.24 שקלים לעובדים חמישה ימים בשבוע
עידן יוסף
סקר בנושא הרגלי הצפייה בטלוויזיה בחג הפסח מעלה כי הרוב המכריע צופה עם המשפחה המצומצמצת    רוב הישראלים צופים בטלוויזיה בחול המועד יותר מאשר בימי חול
מוטי בסוק
נסרדישי משמש כמשנה למנהל הרשות    יכהן עד אשר ימצא מחליף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il