X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עשרות אוהדי מכבי ת"א הגיעו לשדה התעופה כדי לעודד את הצהובים שממריאים למשחק נגד צסק"א אליהו: "לא כיף לחזור לשם" שארפ: "כמו לטוס לפיינל-פור"
▪  ▪  ▪
ספאחיה [צילום: AP]

"זה לא כיף לחזור למוסקבה אחרי מה שעברנו שם במשחק הראשון", כך אמר היום (רביעי) בצהריים ליאור אליהו, לפני ההמראה של מכבי ת"א למפגש המכריע נגד צסק"א.
המשחק הראשון של רבע-גמר היורוליג בין הצהובים לרוסים נגמר בתבוסה מוחצת של מכבי ת"א. המשחק השני, בנוקיה, היה אופרה אחרת לגמרי. מכבי ת"א חזרה לעצמה וכפתה משחק שלישי.
המנצחת תהיה בפיינל-פור - מכבי ת"א או אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה.
אליהו אמר: "זה לא כיף לחזור למוסקבה אחרי מה שעברנו שם במשחק הראשון אבל אחרי הניצחון שלנו בנוקיה אנחנו נוסעים עם יותר ביטחון ואמונה שאנחנו יכולים לעשות את זה".
על השאלה על מי יש יותר לחץ, מכבי או צסק"א, ענה אליהו: "אני חושב שהלחץ נמצא על צסק"א כי הם משחקים בבית שלהם ואנחנו בחוץ".
לשדה התעופה הגיעו עשרות אוהדי מכבי עם דגלים, צעיפים ושירים כדי לעודד את השחקנים לקראת הנסיעה.
ארגון האולטראס של מכבי הגיע עם מכתבים לשחקנים ולצוות המקצועי שבהם נכתב: "אנחנו מבקשים מכם רק דבר אחד - מלחמה. לא אכפת לנו שתפסידו אבל אנחנו רוצים שכל אחד ואחד מכם יילחם בשביל הסמל".
המאמן נבן ספאחיה, אמר על ההגעה של האוהדים: "בחיים שלי לא הרגשתי תמיכה כזו מאוהדים, למרות התקופות הקשות שהיו לנו העונה, הם תמיד תמכו בי ובקבוצה. בעיקר בשבילם, אני רוצה שנגיע לפיינל-פור כי מגיע להם פיינל-פור".
לגבי העובדה שלא רק כדורסל ישפיע על המשחק מחר אלא גם המון מלחמה והקרבה, אמר המאמן: "המשחק מחר הוא הרבה מעבר לרק כדורסל. יהיה בו הכל ובעיקר נשמה. אנחנו לא נוכל לחזור על הטעויות שעשינו במשחק הראשון במוסקבה. אני מקווה שלמדנו מהן".
ספאחיה הוסיף בציניות: "אם אנחנו לא נהיה מוכנים עכשיו, אני כבר לא יודע מתי נהיה".
הקפטן, דריק שארפ, אמר לפני ההמראה: "אני מרגיש כאילו שאנחנו נוסעים ממש לפיינל-פור ולא למשחק העלייה לפיינל-פור. כל האוהדים נותנים לנו הרגשה כאילו כבר עלינו. האמנתי לאורך כל העונה שאנחנו נהיה רחוקים משחק אחד מהגעה לפיינל-פור".
לאחר שהאוהדים צעקו לעברו: "תגיד משהו בעברית", נענה הרכז: "אני לא כל-כך יודע מה להגיד חוץ מ'מכבי מלחמה!".
היו"ר, שמעון מזרחי: "אנחנו לא נוסעים שאננים. בשנים האחרונות מקומנו תמיד היה בפיינל-פור ואני מקווה שנצליח לעשות את זה. חבל שאין לנו את יתרון הביתיות, אם המשחק הקובע היה בנוקיה, זה היה עוזר לנו מאוד כי ראיתם איזה משחק הצגנו בנוקיה מול צסק"א, שיחקנו הגנה מצוינת ועצרנו אותם".
לגבי בעיית הקצאת הכרטיסים על-ידי צסק"א, אמר מזרחי: "אנחנו עדיין בשיחות איתם בנושא הכרטיסים. ישנם יהודים מאירופה וגם עובדי שגרירויות שמעוניינים להגיע למשחק. אנחנו מנסים להשיג כמות גדולה יותר של כרטיסים כדי שהם יוכלו להיכנס".

תאריך:  11/04/2007   |   עודכן:  11/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נבן ספאחיה: לאוהדים שלנו מגיע פיינל-פור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
תושב נהריה בן 37 אכל יותר מידי מופלטות בחגיגות המימונה    לאחר החגיגות, חזר הביתה, החל להרגיש לא טוב ולפתע איבד את ההכרה ונפל    ד"ר איזנמן: "כל שנה יש לנו לפחות מקרה אחד דומה. מופלטות צריך לאכול במינון נכון ובאיטיות" [צילום: פלאש 90]
יפעת גדות
האם דבש הוא מזון האסור לתינוקות? ואם כן מדוע?
אלעזר לוין
העיסקה - בשותפות עם חברת יזמות אמריקנית    הקרקע הייתה של נמרוד טבי, שהעביר אותה ל"גליל" תמורת מניות השליטה    מו"מ לרכישת 67 דונם לבניית קניון ומרכז מסחרי בבלגרד ומגרש בבודפשט
מתי טוכפלד
שרת החוץ לראש המועצה לביטחון לאומי של רוסיה: הדרך ליציבות בתוך לבנון ובאזור כולו עוברת דרך יישום מלא והדוק של אמברגו הנשק על חיזבאללה
עידן יוסף
דוח מערכת ניטור הרעש בנתב"ג קובע כי 44.5% מכלל החריגות לשנת 2006 בוצעו על-ידי חברת אל על    במקום השני נמצא חיל האוויר הישראלי עם 38.9% מכלל החריגות    אחוז החריגות הכללי בממוצע חודשי הסתכם ב-1.3%, כמו בשנת 2005
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il