X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תערוכה קבוצתית על הפער בין תוכניות הריאליטי למציאות, ספר חדש של יאיר גרבוז ויוסי בנאי, מיצבי ענק במגדל שלום ועוד תערוכות חדשות
▪  ▪  ▪
כשאמא שלי היתה מלכה, יאיר גרבוז יוסי בנאי [צילום: עכבר העיר]
דיוקנאות מהאלבום הפולני, סוניה גורפיין

מוזיאון ישראל בירושלים
באגף הנוער של המוזיאון נפתחה התערוכה "מים רבים" ובה עבודות של אמנים מקומיים ובינלאומיים העוסקות במים או משלבות אותם בעבודה. ביום שלישי ב-19:00 יתקיים שיח גלריה עם אוצרת התערוכה חגית אלון.
בית גבריאל (לחוף הכנרת)
בשבת ייפתחו שלוש תערוכת צילום בסדרה "מקום צילום 2" שאוצרת עליזה אורבך. מרלי שמיר מציגה תצלומי מדבר, יהודית גואטה מציגה עבודות מסדרות שונות שהמשותף לכולן הוא ההתרחקות מן המקור וטל שוחט מציגה תצלומים מבוימים שנעים בין טבע דומם לצילום פנטסטי או חברתי.
גלריה מיוחס (בן אביגדור 20 תל אביב)
מחר תיפתח התערוכה הקבוצתית "ריאליטי" שעוסקת בפער שבין המציאות לבין תוכניות המציאות. בתערוכה משתתפים 70 אמנים ובהם שי עיד אלוני, ענן צוקרמן, דרור דאום, בועז אהרונוביץ', שוני ריבנאי, הילה בן ארי ונוער ומתנדבים מעמותת על"ם. אוצרת: מעין שלף.
הגלריה במכללת אורנים
תערוכה של תמרה מסל תיפתח ביום שלישי ובה עבודות מהשנים 1992-2006. "בתצלומיה של מסל סתירות גלויות וסמויות החיות בשלום זו עם זו", נכתב בדף התערוכה.
גלריה החדר (גוטליב 11 תל אביב)
אליס קלינגמן מציגה משבת בתערוכה "ערפילים" סדרת תצלומים שבהם אובייקטים יחידניים שנותקו מסביבתם המקורית ועבודות תלת ממד שמקורן בכיסאות פלסטיק. אוצרת: מלינה גיצין אדירם.
סטודיו (הרכבת 2 תל אביב)
התערוכה "אולי יש שתי מפלצות בלוך נס" שתיפתח היום היא תערוכה משותפת של נלי אגסי ואסף עברון, שמציגים עבודות על נייר ותצלומים.
גלריה טובה אוסמן (בן יהודה 100 תל אביב)
בחלון הראווה תיפתח בשבת התערוכה "קיקיון" של אבשלום סולימן (אוצר: יובל כספי). סולימן מציג ציור שנעשה בזמן לימודיו בבצלאל ועשוי בצבעוניות בוטה וישירה, והצבה פיסולית שמורכבת מתצלומים ואובייקטים מוזרים - קערת אוכל לכלבים המוארת בניאון לצד פירות העונה. אוצר: יובל כספי.
המשרד בתל אביב (שלמה המלך 3)
בערב יום השואה תיפתח התערוכה של סוניה גורפיין ובה רישומי פורטרטים בהשראת תמונות של משפחות יהודיות שנספו בשואה. אוצרת: רחל סוקמן.
גלריה גורדון (בן יהודה 95 תל אביב)
היום תיפתח תערוכה להשקת הספר של יאיר גרבוז ויוסי בנאי, "כשאמא שלי היה מלכה". התערוכה תוצג למשך 12 יום.
הגלריה לארכיטקטורה בטכניון בחיפה
התערוכה "גלגל הצלה", שייצגה את ישראל בביאנלה לאדריכלות בוונציה ב-2006, תיפתח ביום שלישי. את התערוכה אצרה האדריכלית טולה עמיר והיא עוסקת בטיפולוגיה של הנצחה בישראל, באדריכלות ובחברה.
הגלריה במגדל שלום (אחד העם 9 תל אביב)
תערוכת פיסול קרמי של שלי הררי תיפתח מחר ובה מיצבי ענק שפיסלה ב-30 השנה האחרונות בהשפעת הים והנופים הארץ ישראלים. אוצר: אמן שריר.
בית אהרן כהנא (רוקח 147 רמת גן)
בתערוכה "קדרות חרסה" שתיפתח בשבת יוצגו יצירות קדרות מהשנים 1956-1966. התערוכה משקפת את התרבות הישראלית בשנות ה-50 וה-60, והיצירות שמוצגות בה לוקטו מאוספים שונים ונוצרו במחלקה האמנותית של מפעל "חרסה" בבאר שבע. אוצרת: אינה ארואטי.
גלריית תיכון דרור (צומת דרור, תל מונד)
בתערוכה "ישראל בריבועים" שתיפתח ביום שלישי יש ניסיון לבחון כיצד ישראל ב-2007 משתקפת בעבודותיהם של יוצרים שמשתמשים בעבודתם בקומיקס. משתתפים: רחלי רוטנר, יובל כספי, אמיתי סנדי, יובל שטרן, גבי בן משה ובועז קדמן.
גלריה נורה (שד' בן מימון 9 ירושלים)
בשבת תיפתח תערוכה של יצחק גרינפילד ובה ציורי נוף שיצר בקיבוץ גלאון שבו התיישב עם עלייתו לארץ בשנות ה-50. "בשנים ההן ציירתי דמויות של אנשים שפגשתי בקיבוץ ובארץ בתקופה שאופיינה כ'קיבוץ גלויות'", נכתב בדף התערוכה.
סדנאות האמנים באיצטדיון טדי, ירושלים
בתערוכה "סביבת מחיה ואהבת פנים" שתיפתח היום משתתפים 22 אמנים מירושלים ותל אביב שעוסקים במושגים כגון "סביבת מחיה", "אמנות", ידידות", אהבה, יופי ותחביבים ובקשר ביניהם. אוצר: אנדרי לב.
גלריה ברנרד (בן יהודה 170 תל אביב)
היום תיפתח התערוכה "שקיעות" של גיורא ברגל ובה שתי סדרות של עבודות: ציורים של בתי הזיקוק בחיפה, מחנות צבא ומתקנים צבאיים, וציורים שעוסקים בפיצוצים גרעיניים. אוצרת: מאיה מור.
גלריה אפרת (גורדון 21 תל אביב)
בשבת תיפתח התערוכה "הדרך האחרת" של ליאורה שחם ובה עיסוק בחלום ילדות שלא מומש - להיות רקדנית בלט.
ועוד. בגלריה גבו בתל אביב (שד' שאול המלך 35) תיפתח התערוכה "חותם" בהשתתפות עמירה דוידוביץ, אלי עם דוד, נריה לוין, רחל רוגל ואביבה אנטס (אוצר: רפי ברביבאי). היום תיפתח במדיטק, בחולון (גולדה מאיר 6), תערוכת איורים של מיכל רון. במרכז הבמה בגני תקוה (הכרמל 20) תיפתח היום תערוכת פסלים של יולי בר-דין. בגלריית תיאטרון היהלום (היצירה 3, רמת גן) תיפתח היום התערוכה "מבט עם פרספקטיווה לחיים" של תמי סואץ (אוצרים: דורון פולק ואילת אמוראי-בירן).
שיח גלריה. במוזיאון פתח תקוה לאמנות יתקיים מחר ב-10:00 מפגש עם האמן מוש קאשי. ב-Raw Art Showroom בתל אביב (שביל המרץ 3) יתקיים בשבת ב-18:30 שיח גלריה עם עידו שמי כחלק מתערוכתו "שומרי ישראל" . ב"לבונטין" בתל אביב (לבונטין 11) תתקיים ביום שלישי ב-19:30 הרצאה של רבי דב ברקוביץ' על תפישת החפץ במקורות היהודיים. ההרצאה היא חלק מהתערוכה "אמן יהודי/התנועה היהודית החופשית הנודדת" של בלו סימיון פיינרו. במרכז לאמנות עכשווית בתל אביב (קלישר 5) תתקיים ביום שלישי ב-19:30 הרצאה של אמילי לוצקר, אמנית מיצג מניו-יורק.

תאריך:  13/04/2007   |   עודכן:  13/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון שפורר
הקבוצה כוללת את: פועלים אי.בי.אי, דיסקונט שוקי הון, יעקב ויינשטיין ממגדל שוקי הון, איש העסקים יגאל שרמייסטר, מוטי קירשנבאום    הקבוצה העמידה הון עצמי של כ-40 מיליון שקל; תגייס בין 60 ל-100 מיליון שקל באג"ח סחיר
אריאל שמידברג
מטוס אל-על שהיה בדרכו מפריז לישראל הושבת אחרי שפגע בגורר במסלול ההמראה    איש לא נפגע אך קיים חשש לעיכוב בטיסה    טיסה נוספת מבריסל עוכבה בשל שביתת כבאים
רונן ליבוביץ
חברי כנסת ממשיכים לתקוף את ח"כ בשארה על דבריו לתקשורת הערבים ממקום הימצאותו בחו"ל    ח"כ ישראל חסון: ח"כ בשארה נושא עכשיו בתוצאה הישירה של הקו שהוא נוקט ונקט בו"    ח"כ יואל חסון: "מעולם לא נראה פה נבחר ציבור שבוגד בציבור שלו כמו ח"כ בשארה"
עידן יוסף
בראיון לרדיו א-שמס אמר חבר הכנסת בשארה כי אינו צריך להגיב לכל עיתונאי ישראלי טיפש או לשטינקר ערבי שעובד אצלו    הוא כינה את העיתונאי בן דרור ימיני גזען קטן    פנה לערבים ואמר כי עליהם לזכור תמיד שהם בעלי הארץ הזו ולא אורחים
רונן ליבוביץ
ארבעה ימים שובתים רבע מיליון סטודנטים ומנהיגי השביתה, איתי שונשיין ואיתי ברדה, בטוחים כי הציבור מאחוריהם במאבק על עתיד החינוך בישראל    בלשכת ראש הממשלה בטוחים כי השביתה פוליטית וכי שונשיין וברדה דואגים לעתידם ולא לעתיד הסטודנטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il