X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקבוצה של יוסי מזרחי רצתה לנצל את התיקו של מכבי ת"א - ויצאה מתוסכלת בעצמה. הרצליה הובילה, יצחקי הגיב בצמד (אחד בנבדל) בוקסנבוים חתם
▪  ▪  ▪
[צילום: טלספורט]

בית"ר ירושלים סיימה הערב (שבת) ב-2:2 דרמטי מול מכבי הרצליה באצטדיון טדי ולא הצליחה לפתוח פער של 9 נקודות בפסגה.
הירושלמים הגיעו למשחק בידיעה שמכבי ת"א סיימה בתיקו מול כפ"ס ושניצחון היה מגדיל את הפער בפסגה, אבל דווקא החבורה של פרדי דוד פתחה היטב והשתלטה על מרכז השדה.
יהיה פטי העלה את הרצליה ליתרון כבר בדקה ה-6 ואיגור מוסטארליץ' הגיע למספר הזדמנויות קורצות להגדיל את היתרון אבל לא הצליח להכניע את קורנפיין.
ומה קורה שלא כובשים? סופגים. שוב ברק יצחקי הוכיח שהוא הבחור הנכון בזמן הנכון כשכבש את שער השוויון עוד לפני ההפסקה בשער מעמדת נבדל ברורה, שנעלמה מעיני השופט והוסיף כיבוש נוסף כדי להשלים את המהפך.
כשנראה היה שהחבורה של יוסי מזרחי תגדיל את הפער, מוסטארליץ' הוכשל על-ידי קורנפיין ברחבה והרצליה קיבלה פנדל. השוער האורח יצא בזול כשספג רק כרטיס צהוב. בוקסנבוים קבע את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה.
הפער בפסגת הטבלה נותר על 7 נקודות בלבד ממכבי תל אביב.
מחצית ראשונה
המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש בדקות הראשונות. בדקה ה-3 מילובן מירוסביץ' מצא את יואב זיו באגף הימני, המגן ניסה להגביה לרחבה אבל שלח את הכדור מעל לשער.
דקה 6 - 0:1 להרצליה: ריח של הפתעה באוויר? האורחים עלו ליתרון מפתיע שהשאיר את אוהדי בית"ר בהלם. הגנת המקומיים התקשתה להרחיק כדור קרן, יאניק קמאנאן היה הראשון לנסות לבעוט לשערו של איציק קורנפיין, נבלם ועל הריבאונד עט יהיה פטי שכבש מסף רחבת ה-5 את שער היתרון.
כעבור 3 דקות מירוסביץ' חדר לרחבה אחרי דאבל-פס עם גל אלברמן ובעט שטוח לידיו של סקוט היגינס. בדקה ה-11 יצחקי עלה לכדור גובה במרכז המגרש, הוריד למירוסביץ' באגף ימין, הצ'יליאני שלח כדור ארוך לצד השני לעברו של טוטו תמוז, שלא הצליח להשתלט והגנת הרצליה הצליחה לנקות את הרחבה.
הרצליה המשיכה לתקוף ללא חשש ולאחר 5 דקות מוסטארליץ' היה זה שחדר לרחבה, אבל נבלם על-ידי אלברמן ברגע האחרון. בדקה ה-18 כפיר אדרי שלח כדור עומק לעברו של מוסטארליץ', שבעט לקורה ופנימה אבל נתפס בעמדת נבדל.
החלוץ הזר המשיך להטריד את הגנת המקומיים כשהתמקם ברחבה וניסה לקבל כדור רוחב מארז אליאב, אבל הגנת בית"ר הצליחה להרחיק לקרן. בדקה ה-22 שוב היה זה מוסטארליץ' שחולל מהומות בהגנת בית"ר אחרי שקיבל כדור נהדר מאדרי ולא הצליח לבעוט לשער.
בית"ר המשיכה להציג משחק מפוזר כשלאחר 2 דקות איתן עזריה הוריד לדשא את מירוסביץ', שירד מחוץ לתחומי המגרש וחזר. בדקה ה-25 זנדברג מסר כדור עומק ליצחקי, שנבלם על-ידי היגינס שיצא משערו וקלט היטב.
דקה 36 - 1:1 בטדי: מיכאל זנדברג קיבל את הכדור באגף השמאלי, עבר את איתן עזריה, נפל והספיק לקום כדי לשלוח כדור רוחב שמצא את ברק יצחקי והאחרון הצליח להבקיע מקרוב ומנבדל ברור שנעלם מעיני השופט וקווניו.
כעבור דקה כפיר אדרי ניסה את כוחו ממרחק ושלח כדור שטוח שנעצר על-ידי קורנפיין. בדקה ה-40 שוב מוסטארליץ' הטריד את הגנת בית"ר אחרי שקיבל כדור עומק ובעט ממצב קורץ לרגליו של קורנפיין. כעבור 2 דקות שי מימון נמלט מכרטיס צהוב אחרי שהכשיל מאחור את ברק יצחקי. בית"ר קיבלה כדור חופשי אותו שלח מיכאל זנדברג מעל לשער.
עם סיום המחצית הראשונה, ירד יו"ר הרצליה, אריאל שיימן, מיציע הכבוד למנהרה בטדי ואמר לקוון בהתייחסותו לשער השוויון של בית"ר: "אתה אפס, אין לך מושג, כל המדינה ראתה שיה נבדל". הקוון בתגובה: "המילים שלך יצויינו בדוח". מי שהתערב בשיחה היה דרק בואטנג שאמר לשיימן: "סתום את הפה".
מחצית שניה
5 דקות אחרי ההפסקה זנדברג פרץ באגף השמאלי, השאיר את השחקן שלו מאחור והשאיר לבואטנג, שאיבד. כעבור דקה יאניק קמאנאן נשלח בכדור עומק גדול לחצי המגרש של בית"ר, דהר עד שהגיע למצב של אחד על אחד מול קורנפיין, לא הצליח להכניע את השוער הבית"רי בניסיון הראשון, השתלט על הריבאונד וגם את השני שלח לגופו של קורנפיין.
בדקה ה-54 יצחקי מצא את זנדברג בכדור עומק נהדר, היגינס יצא מהשער והתנגש במגן שלו שנשאר לשכב על הדשא, זנדברג לא הוציא את הכדור החוצה וניסה להקפיץ מעל השוער האוסטרלי, שהצליח לקלוט. כעבור דקה שוב קמאנאן הגיע למצב נהדר כשנגח מתוך הרחבה מעל לשער.
כעבור 3 דקות יוסי מזרחי ביצע 2 חילופים התקפיים כשהכניס את עמית בן-שושן ואבירם ברוכיאן על חשבונם של טוטו תמוז וגל אלברמן. בדקה ה-61 ברק יצחקי נשלח לכדור אבוד מול היגינס, שקלע את הכדור, לא לפני שהחלוץ דחף את האוסטרלי והוסיף "לטיפה" ליהיה פטי.
בדקה ה-63 מירוסביץ' שלח כדור עומק לרחבה והיגינס יצא היטב כדי לקלוט. לאחר דקה יצחקי קיבל את הכדור במרכז המגרש, החליף מסירות עם זנדברג אבל נבלם על-ידי הגנת הרצליה. בדקה ה-66 דוד אמסלם ניסה לפרוץ לרחבה באגף השמאלי והוכשל ללא תגובה של השופט.
דקה 68 - 1:2 לבית"ר: ברק יצחקי המשיך להיות ה-שחקן של הירושלמים ברגעים החשובים. יואב זיו מצא את אבירם ברוכיאן פנוי באגף הימני, האחרון הרים כדור מדויק לרחבה ויצחקי נגח מקרוב לרשת. החלוץ הבית"רי הבקיע את 4 השערים האחרונים של הירושלמים בדרך ל-9 נקודות יתרון בפסגה.
כעבור 3 דקות איציק קורנפיין הוציא את הכדור מהחיבורים בהדיפה גדולה. בדקה ה-82 הרצליה קיבלה כדור חופשי, אותו הצליח קורנפיין לאגרף מחוץ לרחבה.
דקה 84 - 2:2 בטדי: איגור מוסטארליץ' נשלח בכדור עומק למצב של אחד על אחד מול איציק קורנפיין, שהכשיל בבירור את החלוץ האורח. השופט לירן ליאני פסק על פנדל להרצליה ורק צהוב לקורנפיין. עומר בוקסנבוים לקח את הפנדל והבקיע בקלות כדי להשוות.
עוד לפני הסיום זנדברג ניסה את כוחו ממרחק אבל בעט כדור חזק שיצא החוצה.
בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן (עמית בן-שושן, 57), מיכאל זנדברג, מילובן מירוסביץ', ברק יצחקי (שוונקי, 85) וטוטו תמוז (אבירם ברוכיאן, 57).
מכבי הרצליה: סקוט היגינס, ארז אליאב, פטי יהיה, שי מימון, איתן עזריה, חיים מלכה (גיא שמיר, 82), מהראן ראדי (עדן בן-בסט, 78), כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים, יאניק קמאנאן (אייל טרטצקי, 90) ואיגור מוסטארליץ'.

תאריך:  14/04/2007   |   עודכן:  14/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רק 2:2 לבית"ר מול הרצליה - צמד לברק יצחקי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
משטרת רומא לכדה שניים שניסו לגנוב מטבעות שהשליכו תיירים למזרקת טרווי המפורסמת    מכיוון שהחוק הרומאי אינו אוסר על איסוף מטבעות ממזרקה, הם יואשמו ברחצה בלתי חוקית במקום
אבי בליזובסקי
הציטוטים מופיעים בספר המתעד מפגש תיאולוגים שהתקיים לפני כחצי שנה, אך כמובן שמילים אינן יכולות לשנות עובדות – אף עדות לא הצליחה להפריך את האבולוציה, למרות מיליוני הניסויים המבוקרים
ניר יהב
מודר אבו דיה מואשם בגרימת מותו בכוונה של ארז לבנון, בחודש פברואר 2007    מעצרו יוארך עד לתום ההליכים
ניר יהב, הילה רפופורט
דובר החמאס מאיים כי אם לא ישוחררו אסירי החמאס במסגרת עיסקה לשחרור שליט, הם יחטפו חיילים ויבצעו פיגועים    פסימיות לקראת פגישת אבו מאזן-אולמרט
ניר יהב
השביתה במוסדות להשכלה גבוהה תימשך היום ומחר    הסטודנטים מחריפים את מאבקם ויצאו להפגנות ברחבי הארץ    ארגון המורים העל יסודיים מפסיק את השביתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il