X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התחרות על שוק הוירטואליזציה בשיאה: החברה המובילה, VMware, עומדת כרגע בפני מתחרות רציניות המשתפות פעולה נגדה: מיקרוסופט ו-XenSource
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

התחרות על שוק הוירטואליזציה בשיאה: החברה המובילה, VMware, עומדת כרגע בפני שתי מתחרות רציניות המשתפות פעולה נגדה: מיקרוסופט ו-XenSource. שיתוף הפעולה אינו חדש, וההסכם נחתם כבר בשנה שעברה, לכן מפתיע שדווקא עכשיו בוחרת מיקרוסופט לעכב שני מרכיבי מפתח במוצרי הוירטואליזציה שלה.
תאריך השחרור של גרסת הבטא ל-Viridian, טכנולוגיית הוירטואליזציה של מיקרוסופט, הנבנית לתוך Windows Server, ונקראת כרגע Longhorn, נדחה למחצית השנייה של 2007, לאחר שתוכנן למחצית הראשונה. מיקרוסופט מתכוונת לעכב גם את שחרור ה-Virtual Server 2005 R2 SP1.
לטענת מיקרוסופט, לעיכוב לא תהיה כל השפעה על שחרור גרסת בטא 3 של Windows Server Longhorn. הגרסא השלישית (והאחרונה) צפויה לצאת במחצית הראשונה של 2007, בעוד ששחרור המוצר הסופי נקבע לסוף השנה. מתברר כי מיקרוסופט לא הייתה מרוצה מן הביצועים והסקלביליות של ה-Viridian על גבי שרתים עם מעבדים מרובים.
העיכוב הזה הוא בעוכריה של מיקרוסופט. כבר עכשיו היא נמצאת מאחורי VMware בתחום הוירטואליזציה, אך גם מתחרות אחרות, כמו Red Hat ונובל, שילבו כבר טכנולוגיית היפרוויזור Xen למוצרי השרתים שלהן (היפרוויזור הנו פלטפורמה המאפשרת הרצת מערכות הפעלה מרובות על אותה מערכת).
לפני כשבועיים הכריזה XenSource על גרסא חדשה ל-XenSource Enterprise, בעוד מיקרוסופט הודיעה כי תעניק תמיכה לסביבת חלונות וירטואלית שתרוץ על פלטפורמת ה-Xen. עם זאת, לפי Forrester, מיקרוסופט ו-Xen לא צפויות להגיע למעמדה של VMware בתחום, לפחות עד סוף 2007.

תחקיר פיסיאון - מפתח מוכח להצלחה מהירה במחשוב
תאריך:  15/04/2007   |   עודכן:  15/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
בני משפחותיהם של האסטרונאוטים שנספו באסון מעבורת החלל "קולומביה" קיבלו מנאס"א 26 מיליון דולר כפיצוי    לא ברור כמה כסף קיבלה כל משפחה
אלעזר לוין
2 וילות בכפר חנניה שבגוש משגב נמכרו ב-1.5 מיליון שקל
ראובן לייב
בצלאל מורדוביץ' הצליח במאי 1944 להימלט מהמחנה הידוע לשימצה ולגלות, לראשונה, לעולם את הזוועות שנעשו בין כתליו    התערבות הנשיא רוזוולט והאפיפיור פיוס ה-12, בעקבות גילוייו, הביאה להפסקת גירושם של יהודי הונגריה למחנה ההשמדה
אריאל שמידברג
לאחר כמה ימים של מתח בין ישראל ל"כס הקדוש", הודיע שגריר הוותיקן בישראל שלא יחרים את טקס הזיכרון הממלכתי לשואה ולגבורה שיתקיים ב"יד ושם"
ראובן לייב
למעלה מ-60 שנה אחרי השואה, תובעים ניצולי אושוויץ בישראל לחשוף את האמת בפרשת מחדלן של בעלות הברית, כשנמנעו בתירוצי-שווא מהפצצת המשרפות ומסילת הברזל שהובילה למחנה ההשמדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il