X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי שהשקיעו הון בהפקת "ספיידרמן 3", המפיקים מתפללים שאיש העכביש יטיל ביצי זהב ואגב, הגיבור החדש הוא גאוותן יותר ואפילו מתמודד עם עצמו
▪  ▪  ▪
[צילום: עכבר העיר]

בלוח השנה של חובבי מארוול קומיקס יש כמות אדירה של חגים, ואחד המרכזיים שבהם חל ממש היום, כש"ספיידרמן 3" יפציע מעל מסכי המדינה.
250 מיליון דולר הושקעו בהמשכון שאמור לטגן לאמריקה (ולנו) את המסכים, בכיכובם של טובי מגווייר, קירסטן דאנסט, ג'יימס פרנקו, ברייס דאלאס הווארד, תומאס היידן צ'רץ' וטופר גרייס.
מדובר בסרט בעל התקציב הגדול ביותר באמריקה (השיאן הקודם בתחום הזה היה "קינג קונג", שבו הושקעו 207 מיליון דולר), ועשרות מיליונים נוספים הושקעו בקידום, שיווק והפצה. לא פלא שחלק מאנשי סוני וקולומביה פיקצ'רס, כולל הבמאי סם ריימי (שביים גם את הסרטים הקודמים), בוטשים ברצפה בעצבנות.
"זה גיבור-על שגדל פה אצלנו", אומר ג'ף בלייק, סגן נשיא סוני, "כל החברה עומדת מאחוריו ומחבקת אותו". החיבוק של סוני אינו לשווא: "ספיידרמן" הראשון הרוויח 822 מיליון, ו"ספיידרמן 2" גרף 783 מיליון דולר. שניהם המשיכו לאסוף כסף כשיצאו גירסאות הדי.וי.די ומשחקי המחשב, אבל בסוני יודעים היטב שהמשכונים נוטים להרוויח פחות מהסרט המקורי, וששני המשכונים לוהטים לא פחות עומדים להוות תחרות רצינית לאיש העכביש בשבועות הקרובים: ההמשכונים השלישיים ל"שרק" ול"שודדי הקאריביים" עלולים ללעוס חלק ניכר מקהל היעד.
אך סוני וקולומביה פיקצ'רס יעשו הכל כדי לא לאבד את השקעתם באחד הסרטים היקרים אי פעם. מסע קידום המכירות האגרסיבי שמלווה את "ספיידרמן 3" כלל ביקור של יוצרי הסרט ברומא, טוקיו, לונדון, ברלין, מדריד, מוסקבה ושטוקהולם, והשקת "שבוע ספיידרמן" בניו-יורק החל מ-30 באפריל. גם הפצת השמועות על התחלת כתיבת "ספיידרמן 4" אמורה לשכנע את הציבור לא להפסיד את החלק השלישי בסאגת איש העכביש, מה שגרם לגל שמועות נוסף: טובי מגווייר, מי שמגלם כבר שלושה סרטים ברציפות את דמותו של איש העכביש, כנראה לא ימשיך לסרט הרביעי. במקומו נזרק לחלל האוויר שמו של ג'וזף גורדון-לויט ("The Lookout").
לשאלה איך עושים שהסרט השלישי יהיה טוב יותר משני קודמיו ענה המפיק אבי ארד: "היה לנו את אותו צוות, אותו קאסט, אותו במאי, אותם מפיקים ואותו תסריטאי, וזה נותן לנו הזדמנות לחפור עמוק יותר. כולם חפרו עמוק יותר - בתוכן, בסיפור, באנימציה.
אחרי הסרטים הקודמים ישבנו ואמרנו, נכון שהסרטים טובים מאוד, אבל מה אפשר לעשות עוד יותר טוב?". החפירות המעמיקות של ארד ושותפיו ליצירה הפכו את החליפה של פיטר פארקר לשחורה, ובעלת תכונה חדשה: היא מדגישה את אופיו של מי שלובש אותה: ספיידרמן הופך למהיר וחזק, אך גם לגאוותן ואגרסיבי יותר. כשהוא צריך לצאת למלחמה בשני הנבלים בסרט, הוא נאלץ להתמודד קודם כל עם עצמו.
הפקת "ספיידרמן 3" החלה אי שם בנובמבר 2006. עשרה ימי צילום כיסו סצינות שנדרשו בהן אפקטים ויזואליים מסובכים יחסית. לאחר צילומן החלו האנימטורים לעבוד.
גם חלק מהשחקנים החלו את עבודתם הרבה לפני שהגיעו לסט: צ'רץ' התאמן במשך 16 חודשים שלמים לקראת תפקידו כסנדמן הנבל; טופר גרייס הוסיף לעצמו כמעט עשרה קילוגרמים של שרירים כדי לגלם את הנבל השני, ונום; בריס דאלאס הווארד תרמה את שלה כשביצעה פעלולים בעצמה, למרות שהיתה בהריון.
הצילומים העיקריים החלו באמצע ינואר 2006 והסתיימו ביולי 2006 לאחר יותר מ-100 ימי צילום, שהתקיימו בלוס אנג'לס, ניו-יורק וקליבלנד. כעת מצפים בסוני פיקצ'רס לגל עצום של רווחים שישטוף מהם את הקורים הנוכחיים ויצעיד אותם בבטחה אל "ספיידרמן 4".

תאריך:  06/05/2007   |   עודכן:  06/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מגיש "הכל דיבורים" עוזב את רשות השידור בטריקת דלת    לדבריו, הוא נאלץ להתפטר בניגוד לרצונו    ההתפטרות תיכנס לתוקף ב-16 במאי, וברשות השידור מחפשים מחליף
מערכת PCאון
כולנו מכירים את המצב הבא - אתה נוסע לך לעבודה, שמח וטוב-לב, מוכן למצגת שעליך להציג היום לבוס, ואז טרקטור ענק דורס לך את הכונן עליו היה כל המידע    להלן הפתרון
מערכת PCאון
המקים והיזם מאחורי ויקיפדיה, ג'ימי ויילס, הוא הצלחה מסחררת, וההוכחה הטובה ביותר לכך היא הביקורת וההלצות על חשבונו
מירב יזרסקי
עונת החתונות נוחתת בעוד שנייה או שתיים וכך, מלווה בכלה מקצועית, הגיעה מירב יזרסקי אל בראון קפה בכפר סבא, שסיפק הפוגה משיבת נפש מקניית נעלים של הדקה ה-90 ואינסוף סידורים טלפוניים
הדר פרבר
משחק כדורגל שנועד לגשר בין המוסלמים לנוצרים אינו יכול להתחיל: האימאמים אינם מסכימים לשחק נגד קבוצת הנוצרים הכוללת נשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il