X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ONE חושף: איש העסקים סיכם עם לוני כי יעמוד בראש משקיעים שיקבלו מחצית מניהול הקבוצה. לוני: "מברך על אנשים כמוהו". מאנה: "ניתן פייט לכולם"
▪  ▪  ▪
לוני ורוני, בצאתם מהפגישה [צילום: אלירן אביטל]

חשיפה באתר ONE: איש העסקים רוני מאנה יעמוד בראש קבוצת משקיעים שתקבל לידיה 50 אחוז ממכבי תל אביב, מידי איש העסקים לוני הרציקוביץ'.
סיכום על כך הושג הבוקר לאחר פגישה של לוני עם מאנה בביתו של מאנה ב"סי אנד סאן" בת"א. הפגישה ארכה כ-3 שעות ובסיומה הפתיע צוות ONE את השניים.
בתחילה כשלוני ומאנה ראו את צוות ONE, הם נבהלו והכחישו בכל תוקף כי מדובר בפגישת עבודה. לאחר כ-6 דקות של שיחה מעניינת ופחות רשמית, הם נאותו לאשר את הידיעה על פיה רוני מאנה יעמוד בראש קבוצת משקיעים שיחזיקו 50 אחוז ממכבי ת"א.
לוני אישר ל-ONE השניים נפגשו כבר 8 פעמים בשבועיים האחרונים. השניים סיכמו שמאנה יהיה אחראי על 50 אחוז במכבי ת"א כראש קבוצת משקיעים.
לוני, שהסכים כאמור להעביר 50 אחוז מזכויות הניהול לידי מאנה, אמר ל-ONE: "אני מברך על אנשים כמו רוני מאנה שכאוהד מכבי ת"א ידוע, מוכן לעזור למכבי ת"א ולהביא קבוצת משקיעים שתעזור לקבוצה להצליח בעונה הבאה". "אני לא מבין איך ולמה הגעתם לכאן", המשיך לוני המופתע, "מאנה לא קונה את מכבי אך הוא יעמוד בראש קבוצת משקיעים".
מאנה אישר את הידיעה ל-ONE וציין: "לוני הוא איש יקר. אתם לא יודעים על כל תרומותיו מחוץ לכדורגל הישראלי. אני מבטיח לאוהדי מכבי ת"א שאחרי הסיכום אליו הגעתי עם לוני, אני אביא קבוצת משקיעים ברמה גבוהה, שכל רצונם הוא להשקיע במכבי ת"א כדי שהמועדון הזה ייתן פייט רציני לכל ליגת-העל".
מאנה: המתווך בעסקות הענק
מאנה התפרסם לאחרונה בעיקר לאחר שהצליח לתווך בעסקת הענק של מכירת חברת הנדל"ן "אוסיף אביב" לבעלים של בית"ר, ארקדי גאידמק.
בנוסף, מאנה תיווך במכירת קניון "ארנה" בהרצליה לחיים רביבו וג'קי בן-זקן, הבעלים של מועדון ספורט אשדוד. בימים אלו הוא מעורב בניסיון מכירת קניון נוסף ברמה"ש.
כזכור, לפני כחצי שנה, ניסה מאנה לצרף את אחיו, משה מאנה, לרכישה של מכבי ת"א. העסקה הזו לא צלחה ורוני לקח על עצמו את ניהול המו"מ בימים אלו במטרה לרכוש 50 אחוז ממכבי בימים הקרובים.
לפני מספר שבועות פורסם ב-ONE כי חברת אופנה גדולה רצתה לרכוש את מכבי ת"א מידיו של לוני הרציקוביץ' תמורת 50 מיליון שקלים אך לוני דרש 100 מיליון שקלים. כידוע, לוני מחפש מזה מספר שנים משקיעים שיעזרו לו להחזיק את הקבוצה ולתפעל אותה.
תג המחיר שלוני שם על מכבי ת"א הוא כאמור 100 מיליון שקלים. בעבר, הוא סיכם עם איש העסקים פיליפ סולומון על כניסתו כמשקיע, אך עסקה זו פוצצה לאחר פרסום בתקשורת על עברו של סולומון. גם עסקת זכי רכיב לא יצאה אל הפועל.
גם בסביבתו של לוני יודעים כי כדי להמשיך לקיים את המותג מכבי ת"א כאחת הקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי, יש צורך במשקיעים נוספים כדי להתמודד על תקציבים בסדר גודל שמעמיד גאידמק בבית"ר.
מאנה, כאמור, מבטיח כי קבוצת המשקיעים בראשותו תוכל להעמיד תקציב שיתחרה בקבוצות ליגת-העל ובהן כמובן בית"ר ירושלים.

תאריך:  23/05/2007   |   עודכן:  23/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
צה"ל הפציץ מבנים של החמאס    במבנים הוחזקו אמצעי לחימה, לרבות מטענים ורקטות קסאם    שבעה פלשתינים נפגעו    הבוקר - שוב נורתה רקטה לעבר שדרות; אין נפגעים ולא נגרם נזק
יהונתן דחוח-הלוי
השייח' שאכר אלחיראן מעורר סערה בזירה הפלשתינית בעקבות פסק הלכה שפרסם הקובע, כי אנשי החמאס בוגדים באיסלאם בגלל יציאתם נגד השלטון ובמעשי ההרג של פלשתינים    אלחיראן מדגיש: דינם של אנשי החמאס מוות, וכל מי שיהרוג בהם יזכה לגן העדן
אסף גדות
החברות Intel ו-STMicroelectronics חברו יחדיו בשוק זכרונות הפלאש והקימו חברה עצמאית חדשה לניהול נכסי הפלאש שלהן
יואב יצחק
אבו מאזן הגיע לביקור ברצועה ביום שלישי כדי לפתוח במו"מ עם ראשי הפלגים בניסיון להביא לרגיעה    קודם לכן נמנע במשך שבועות מביקורים מחשש שיחוסל
הילה רפופורט
הפיצוץ אירע בכניסה למרכז קניות באחד מרבעי העסקים ההומים באנקרה    המשטרה המקומית: ייתכן כי מדובר באירוע על רקע פלילי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il