X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מגרש גולף ביתי קל להכנה, טאקי וירטואלי ממכר ומשחק בינגו לנסיעות מי אמר שבילוי עם הילדים צריך לעלות כסף? קבלו שלוש הצעות מגניבות וזולות במיוחד
▪  ▪  ▪
[צילום: עכבר העיר]

למניעת ניג'וסים: בינגו לדרך
נסיעות דומות מבחינות רבות לצירי לידה - על אף היותן קצרות, ומקדמות לעבר המטרה הן יכולות להתגלות כסיוט הארוך ביותר שאי פעם חלמתם עליו. זה יכול להיות הניג'וס הרגיל הבלתי פוסק של 'מתי מגיעים' שמתחיל ביציאה מהחניה ונגמר חמש שעות אחר-כך כשמגיעים לאילת, או גרוע מזה, מקבץ יללות וזעקות בלתי אפשרי ובו זמני: 'היא משכה לי בשיער', 'אני רוצה לשבת באמצע', 'אני צריכה פיפי', ולקינוח: 'מתי מגיעים?'.
מכל מקום, כיוון שכולנו צריכים להירתם למלחמה בתאונות הדרכים, הינה לכם בינגו חביב שתוכלו לחלק ליושבי הספסל האחורי בצירוף כלי כתיבה. המטרה: להביט החוצה, לחפש את הדברים שמופיעים בבינגו ולהקיף אותם. אפשר כמובן גם לצבוע. לא לשכוח פרסים לזוכים. למשקיענים: אפשר כמובן לעשות בינגו ובו רק כלי רכב, או רק צמחים, גרמי שמיים, חיות וכו'. אתם מוזמנים להיכנס לאתר של דורה - מלכת הילדים הכי שובבה ולהדפיס דפי בינגו משעשעים במיוחד.
לתחרותיים: מגרש גולף ביתי
כדי לשחק גולף אין צורך להרחיק עד למסלול המושקע בקיסריה, או להישאר דבוקים למסך המחשב או הטלפון הנייד. כל מה שצריך הם מקלות גולף פשוטים וזולים שאפשר לקנות בחנויות הצעצועים, מספר קנקלים ריקים (לפי מספר הגומות שתרצו במשחק שלכם), טושים, מספריים, שמיניות בריסטול צבעוניות ומסקינטייפ.
אופן ההכנה: בעזרת סכין יפני מורידים את השליש התחתון של הקנקלים. מסמנים על הקנקל חצי אליפסה בטוש וגוזרים. מהבריסטולים חותכים פסים רחבים ומצמידים בעזרת מסקינטייפ לחלק העליון של הבקבוקים. על הפס כותבים את מספר הגומה. עכשיו נשאר רק למקם את הקנקלים בדשא ולנסות להפנים את חוקי המשחק. אני יכולה לכתוב לכם את כל החוקים, אבל זה מורכב מכפי הבנתי, רק אומר כל מה שצריך זה להכניס את הכדור לגומה וליהנות מהילדים התחרותיים וחדורי רוח הניצחון שאתם מגדלים בבית.
כשממש לא מתחשק לצאת מהבית: טאקי למפונקים
למקרה חירום, שממש לא מתחשק לצאת מהבית, ובכל זאת רוצים להציע תעסוקה מגניבה, הינה קישור למשחק הכי חם ברשת: טאקי און ליין. הממשק מצטיין, ועלול לגרום להתמכרות מהירה. אז נכון שחובתנו המוסרית כהורים היא להעדיף את הגרסה החברתית, פנים מול פנים שבסופה אפשר ממש להתעצבן על היריב, לכופף לו את היד ולמשוך בשערות כמו שצריך. אבל, הפעם, אפשר ככה בקטנה לעשות משהו שהוא לא שיא החינוכיות, סתם כיף. אה, ותנו גם קצת לילד.

תאריך:  25/05/2007   |   עודכן:  25/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
רוב הציסטות בשדיים הן שפירות
יפעת גדות
כתוצאה מלחץ כבד שהפעילו אנשי דת קיצוניים חוקקה מדינת טנסי חוק האוסר על לימוד תורת האבולוציה של דארווין, שנחשבה בעיני קנאי דת ככפירה
יואב יצחק
סוניה פרס הועברה בבהילות לבית החולים שיבא בתל אביב בגלל בצקת קשה בריאות והחמרה באי ספיקת הלב    היא אושפזה במחלקה לטיפול נמרץ    בערב שבת חל שיפור במצבה
אריאל שמידברג
משטרת צרפת בודקת חשד לפיו נשיא צרפת לשעבר, ז'אק שיראק, קיבל סכומי כסף גדולים שלא כדין במהלך שנות כהונתו    חסינותו של שיראק תוסר, לפי החוק הצרפתי, ב-17 ביוני, אז תחל ככל הנראה חקירה פלילית נגדו
דורון בן-דור
הירוקים החלו במגעים בניסיון להחזיר הביתה את קשר בולטון כדי לבנות סביבו את הקבוצה    שחקני חיפה השתתפו בחנוכת הסניף החדש של "הונדה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il