X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המדינה הגישה בקשה לעכב את ביצוע פסק הדין המורה כי שוקי ויטה ייכנס לתפקידו כממונה על הכנסות המדינה טוענת: בית הדין הפך את התנהלות המדינה בפרשת שוקי ויטה ל"מסע קפקאי" והטיח בה ביקורת ללא כל יסוד
▪  ▪  ▪
שוקי ויטה
בית הדין: ההתנהלות נגד ויטה - קפקאית; מזוז: ההחלטה שגויה - נגיש ערעור
יואב יצחק
בית הדין האזורי לעבודה פסק: ההליכים נגד שוקי ויטה נעשו בחוסר תום לב ובלא סמכות חוקית * בית המשפט ביטל החלטת מזוז, שעיכב כניסת ויטה לתפקיד הממונה על הכנסות המדינה בשל חקירה פלילית * הפרקליטות: נערער על פסק הדין; ויטה חשוד בעבירות שיש עימן קלון
לרשימה המלאה

"סיפור פשוט אודות תיאום עם המשיב אודות עיכוב כניסתו לתפקיד עד שתתבהר תמונת החשדות במסגרת החקירה הפלילית, הפך למסע קפקאי, כקביעת בית הדין, כאשר המבקשים הם שלטון הרוע ואילו המשיב הוא יוסף ק'. בכל הכבוד, פני הדברים הם הפוכים בתכלית, ואילו בית הדין היה שועה לעובדות ולראיות שהביאו בפניו המבקשים, היה ההליך מתייתר ונמנע", כך ציינה אתמול המדינה בבקשה לעיכוב ביצוע פסק הדין אשר מורה כי שוקי ויטה יכנס לתפקידו כממונה על הכנסות המדינה.
היועץ המשפטי לממשלה, מנכ"ל משרד האוצר ונציב שירות המדינה, אשר ספגו ביקורת קשה על התנהלותם בפרשת השעייתו של שוקי ויטה, מידי שופטת בית הדין האזורי לעבודה, אריאלה גילצר-כץ, פנו היום לבית הדין הארצי לעבודה, בבקשה לעיכוב ביצוע פסק הדין, כאשר בכוונתם להגיש ערעור על פסק הדין בפני בית הדין הארצי לעבודה מחר.
בבקשה לעיכוב ביצוע השיבה המדינה לראשונה לקביעות שקבעה השופטת גילצר-כץ בפסק דינה. המדינה מציינת כי קביעות רבות שקבעה השופטת בפסק דינה הינן שגויות ומשוללות יסוד עובדתי. כך למשל, טוענת המדינה כי קביעת השופטת שהליך השעייתו הדחופה של ויטה התפוגג, והתעורר רק לקראת חידוש הדיונים בבית הדין אינה נכונה, שכן ויטה שהה בחופשה כדי שיימנע הצורך בנקיטה בהליך השעיה, אך כאשר הודיע שהוא מבקש שלא להמשיך את הסדר החופשה, לא היה מנוס מלנקוט בהליך השעיה, ללא קשר לתדירות הדיונים בבית הדין.
עוד ציינה המדינה כי קביעת בית הדין כי המדינה היא הם שאחראית להדלפות נעשתה ללא כל בסיס וראיה, וכי הדברים המודלפים הם בגדר חומר חקירה החוסה תחת תעודת החיסיון: "האם בית הדין השווה בין המצוי בחומר החקירה לבין הכתבות בעיתונים? האם בית הדין ערך השוואה מדויקת בין האמור בעיתון זה או אחר לבין הודאות שנגבו במהלך החקירה? כזכור, לא הובאו בפני בית הדין ראיות מתיק החקירה.
"באותה מידה - ואין אנו מתיימרים לקבוע שכך הם פני הדברים - יכול היה הפרסום לבוא מאת המשיב עצמו, על-מנת לקדם את עניינו בבית הדין; או יכול היה הפרסום לבוא מאת אחרים, שאספו מידע אודות החקירה מנחקרים שונים". לעניין החיסיון הגורף שהוטל על חומר החקירה טענה המדינה כי ויטה יכול היה לעתור להסרת החסיון, אך בחר שלא לעשות כן".
תאריך:  27/05/2007   |   עודכן:  27/05/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
המדינה: ביקורת ביה"ד בפרשת שוקי ויטה - ללא יסוד
תגובות  [ 2 ]מוצגות  [ 2 ] כתוב תגובה 
1
מערכת המשפט במדינת ישראל ...
אוונטי פופולו  |  27/05/07 23:00
2
אכן מתרבים פסקי הדין התמוהים
מוזר מאד  |  28/05/07 00:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תשלם 85 מיליון שקל    שווי חברת הקניון (נטו) לפי העסקה 732 מיליון שקל    שווי הנכס על-פי שמאית - 1.2-1.05 מיליארד שקל    מגדל תגיע לאחזקה של 27% בקניון - אם ועדת ההשקעות תאשר את העסקה
הילה רפופורט
כל העריכו בסוכנות האו"ם לענייני פליטים פלשתינים, אונר"א    הנטישה אירעה בעקבות הקרבות בין ארגון "פתח אל איסלאם" לצבא לבנון, שהתרחשו במחנה
מתי טוכפלד
אולמרט: "ייתכן שעוד יהיו לנו קשיים, אבל מה שחשוב הוא שבסופו של דבר נגיע להישגים שמבטיחים את עתיד מערכת החינוך"    יולי תמיר: "אנחנו עומדים בפתח מהלך שרק התחלנו בו, כאשר המטרה המשותפת לכולנו היא חיזוק ההשכלה הגבוהה בישראל"
מתי טוכפלד
בסביבתו של פרץ מתוסכלים מהבחירות בעבודה    "כל המועמדים יסתובבו בקלפיות ורק פרץ יהיה בהתייעצויות ביטחוניות. הדרום בוער ובראש שלהם פוליטיקה"
מוטי אקסמיט
עירנות המוכסים ב"מסלול הירוק" הביאה לחשיפת ניסיון הברחה של 146 טלפונים סלולאריים שהוסתרו על גופו של הנוסע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il