X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"האקס המיתולוגי" לא כל-כך אמינה, המשחק בעייתי, אבל היא לפחות מציגה את הרווקות בנות ה-30 כמו שהן - אבודות, לחוצות והיסטריות
▪  ▪  ▪

יש איזה עניין כזה לבחורות, משהו שאף פעם לא הבנתי: ברגע שהן מגיעות לגיל 30, הן נכנסות להיסטריה. בהנף יום אחד בלוח השנה, הן הופכות מהבחורות המצחיקות והאנרגטיות שהיו הידידות שלי, לנשים לחוצות ומבאסות שהדבר היחיד, אבל היחיד, שהן מדברות עליו זה מתי יבוא הבחור. מעבר לזה שיש גבול לכמה אתה יכול לשמוע תלונות אינסופיות גם מחברים ממש טובים, למצב החדש שהן נכנסות אליו יש גם כמה תוצאות לוואי מביכות.
העניין הראשון זה האלכוהול. בגלל שעמוק בפנים הן יודעות שהחיפוש אחרי החתן המיועד עושה להן טוב, הן מתחילות להשתכר. אבל לא סתם איזו בירה בשכונתי. הן הולכות כדי להיקרע, כדי לעשות שטויות שבחורות רציניות כמוהן כבר לא יכולות לעשות. ואחרי זה להצטער על זה. כצופה מהצד, כסחורה פוטנציאלית, זה דוחה אותי. לא נעים לי בשבילן, בגילן המופלג, לראות אותן מביכות את עצמן ככה.
העניין השני זה אובדן הפרופורציות. כאילו הן לקחו איזו תרופה שמשבשת את הפעילות התקינה של ההורמונים, הרווקות בנות ה-30 מתחילות לעשות עניין מכל שטות, לנפח כל מילה שבחור זרק להן במשרד, להיעלב מכל שניה של חוסר יחס. אני בטוח שזה לא רק עניין של מוח שגורם להן להתנהג ככה, זה חייב להיות קשור לגוף. ואם כבר גוף, העניין שלישי, הוא הזווית של הפה. מהרגע שהן התחילו את המירוץ לחתן, משהו קורה להן בזווית של הפה. משהו לא מחמיא, אני מתכוון. הן הופכות חמוצות, ואם לא חמוצות, אז כאלו שמתאמצות לא להיות חמוצות. שזה הכי נורא.
אז כמו שבטח היה אפשר כבר להבין, יש לי הרבה מה להגיד על בחורות רווקות בנות 30 שמחפשות בחור, והייתי יכול להמשיך עוד. כנראה שגם לסיגל אבין, התסריטאית של "האקס המיתולוגי" יש. והמסקנות שלה לא פחות חמורות משלי. הגיבורה שלה, בגילומה של טלי שרון ההורסת, עושה את כל הטעויות הקלאסיות של בחורה בת 30 (ואולי גם של בחורות בכלל). הראשונה בהן - להתאהב רק במי שלא עושה לך טוב. וזוהר שטראוס בתפקיד האקס הראשון ששרון חוזרת אליו במטרה למצוא מישהו להתחתן איתו, ממש לא עושה לה טוב. תוך שנייה היא הופכת לכלבה שלו. זה אומנם לא כל-כך אמין, והלוואי שמישהי היתה מתמסרת לי ככה (אני לא הייתי אומר לא לסקס), אבל הנקודה עברה: שרון לא מחפשת מתחת לפנס הנכון, ובדיוק כמו הרבה בחורות אחרות, היא לא מסוגלת לראות את זה.
היו עוד לא מספר מבוטל של סיטואציות לא אמינות בעליל ב"אקס המיתולוגי" וגם איתי טיראן התגלה כשחקן קומי בינוני ביותר. אם אני לא טועה היה גם הומאז' חצי מודע ל"פלורנטין" המיתולוגית ונכון, נקודת המוצא של העלילה - הביקור אצל מגדת העתידות - היא מופרכת. ועדיין, הרגשתי שקיבלתי אישרור למה שידעתי, והיה נחמד לשמוע את זה דווקא מנקודת מבט נשית. זה אתן המתוסבכות שיכולות לחזור שוב ושוב אל מישהו שמתייחס אליכן כמו עקרת בית רק כי הוא גורם לכן לגמור במסעדה. זה אומנם חומר מצויין לעוד הרבה סדרות טלוויזיה, אבל זה רע לכן לעור הפנים.
והערה לסיום: מה זו הזוועה הזו ששודרה מיד לאחר-מכן?
תאריך:  08/06/2007   |   עודכן:  08/06/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
מה רוצות רווקות בנות 30?
תגובות  [ 2 ]מוצגות  [ 2 ] כתוב תגובה 
1
תזכורת: הבנים... בני ה-30...
עופריקו.קום  |  8/06/07 17:56
2
"לא נעים לי"... ולהן כן נעים??
עופריקו.קום  |  8/06/07 19:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
שר ההשכלה הגבוהה של בריטניה יבקר בישראל וברש"פ    במוקד ביקורו בארץ: איומי החרם האקדמי על ישראל מצד ארגון המרצים בבריטניה
מוטי אקסמיט
פרסום ראשון: המשטרה מקימה מערך חדש למלחמה בפשיעה המאורגנת הכלכלית ובתוכה המאבק בפשעי האינטרנט ובהימורים הבלתי חוקיים באמצעות האינטרנט    כספי החילוט שנלקחים מעברייני הון הם אלה הממנים את פעילות היחידה
יהונתן דחוח-הלוי
הזמן הלוך ואוזל. שעון החול של חיי יובל, תינוקת בת שנה וחצי, מתקרב לקיצו. יובל חולה בניוון שרירים סופני. אורלי כהנא רפורט, תושבת טורונטו, נוסעת לישראל בתקווה להכיר את קרובת משפחתה ולהיפרד ממנה באותה עת. סיפור שזור בעצבות ובתקווה שמודעות למחלה הגנטית תימנע סבל עצום להורים וילדים רבים
אריאל שמידברג, הילה רפופורט
מנהיגי המדינות המתועשות הביעו נכונות להרחיב את הסנקציות נגד טהרן אם זו תמשיך לסרב להפסיק את העשרת האורניום בשטחה
יהונתן דחוח-הלוי
התקשורת הערבית מבליטה את הראיון של אברהם בורג לעיתון הארץ בו תקף בחריפות את ההוויה הישראלית ואת הציונות, שיבח את אופציית הגולה וקרא לכל אזרח ישראלי להוציא דרכון זר.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il