X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרה ג'סיקה פארקר, לחוצה ומרובעת מתמיד, ב"עד שהמשפחה תפריד בינינו", רוברט דה נירו הוא עורך דין מובטל ב"לילה ועיר" סרטי סוף השבוע בטלוויזיה
▪  ▪  ▪
[צילום: עכבר העיר]

יום שישי 8.6
איש על הירח. דרמה. סיפור חייו של הקומיקאי האקסצנטרי אנדי קאופמן. עם ג'ים קארי וקורטני לאב. בימוי: מילוש פורמן. ארה"ב 99' (MGM, 17:55)
שנים של אירוסים. דרמה. בתום מלחמת העולם הראשונה, ארוסתו של חייל צעיר שננטש למות בשטח הפקר יוצאת לברר אם ייתכן כי הוא עדיין בחיים. עם אודרי טוטו וגספר אוליאל. בימוי: ז'אן פייר ז'נה. צרפת 2004 (HOT פריים, 19:50)
באראן. דרמה. נערה מתחזה לגבר כדי לדאוג לפרנסת משפחתה. עם חוסיין אבדיני ושהרה בהראמן. בימוי: מג'יד מג'ידי. אירן 2001 (yes3, 20:23)
עד שהמשפחה תפריד בינינו. קומדיה. אשת עסקים לחוצה ושמרנית פוגשת את משפחתו הליברלית של בן זוגה החדש. עם לוק וילסון ושרה ג'סיקה פרקר. בימוי: תומס בזוקה. ארה"ב 2005 (HOT פאן, 21:45)
גוסט דוג: דרכו של סמוראי. מתח. סמוראי אפרו-אמריקני בודד מוצא לו אדון בדמותו של מאפיונר איטלקי. עם פורסט ויטאקר וג'ון טורמיי. בימוי: ג'ים ג'רמוש. ארה"ב 99' (HOT אקשן, 22:00)
מלחמות הראפ. דרמה. סיפורו של סרסור בממפיס המחליט להגשים את חלומו ולהפוך לכוכב ראפ. עם טרנס הווארד ואנתוני אנדרסון. בימוי: קרייג ברואר. ארה"ב 2005 (yes2, 22:00)
כשהארי פגש את סאלי. קומדיה. אחרי התחלה לא מוצלחת במיוחד הופכים הארי וסאלי לחברים טובים, אבל האם גבר ואישה יכולים לנהל מערכת יחסים אפלטונית? עם מג ריאן ובילי קריסטל. בימוי: רוב ריינר. ארה"ב 89' (MGM, 23:45)
יום שבת 9.6
הדייט שלי עם דרו. תעודה. צעיר לוזר מנסה להגשים את חלום ילדותו: פגישה עם דרו ברימור. עם בריאן הרצלינגר. בימוי: בריאן הרצלינגר. ארה"ב 2004 (HOT סרטים, 15:01)
אני טארנה בת 15. דרמה. תלמידה אירנית בת 15 ננטשת על-ידי בעלה ומגלה שהיא בהריון. עם טארנה אלידוסטי וחוסיין מהג'וב. בימוי: רסול סדרמלי. אירן 2002 (yes3, 18:28)
X-מן 2. פעולה. גיבורי-העל חוברים ליריביהם מהעבר כדי להילחם באויב משותף - גנרל סטרייקר. עם יו ג'קמן ואיאן מקלן. בימוי: בריאן סינגר. ארה"ב 2003 (HOT סרטים, 21:33)
חלף עם הרוח. דרמה. סיפורה של סקרלט אוהרה, האישה והמחוך. עם ויוויאן לי וקלארק גייבל. בימוי: ויקטור פלמינג. ארה"ב 39' (TCM, 22:00)
תתעשר או תמות בדרך. דרמה. הראפר 50 סנט משחזר את סיפור חייו החל בחיי הרחוב, עבור בסחר בסמים והמאסר וכלה בהצלחה האדירה. עם קרטיס ("50 סנט") ג'קסון וטרנס הווארד. בימוי: ג'ים שרידן. ארה"ב 2005 (yes2, 22:00)
לילה ועיר. דרמה. עורך דין מובטל שמחליט להפוך לאמרגן קרבות איגרוף מנסה להגשים את החלום האמריקני עם אשת חברו. חידוש לסרטו של ז'ול דאסן. עם רוברט דה-נירו וג'סיקה לאנג. בימוי: אירווין וינקלר. ארה"ב 92' (HOT דרמה, 23:20)
זרים אינטימיים. דרמה. מערכת יחסים משונה נרקמת בין יועץ מס בודד ואישה החושבת אותו לפסיכיאיטר. עם סנדרין בונר ופבריס לוקיני. בימוי: פטריס לקונט. צרפת 2004 (HOT פריים, 24:15)
תאריך:  08/06/2007   |   עודכן:  08/06/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יונתן אלמליח
"האקס המיתולוגי" לא כל-כך אמינה, המשחק בעייתי, אבל היא לפחות מציגה את הרווקות בנות ה-30 כמו שהן - אבודות, לחוצות והיסטריות
אריאל שמידברג
שר ההשכלה הגבוהה של בריטניה יבקר בישראל וברש"פ    במוקד ביקורו בארץ: איומי החרם האקדמי על ישראל מצד ארגון המרצים בבריטניה
מוטי אקסמיט
פרסום ראשון: המשטרה מקימה מערך חדש למלחמה בפשיעה המאורגנת הכלכלית ובתוכה המאבק בפשעי האינטרנט ובהימורים הבלתי חוקיים באמצעות האינטרנט    כספי החילוט שנלקחים מעברייני הון הם אלה הממנים את פעילות היחידה
יהונתן דחוח-הלוי
הזמן הלוך ואוזל. שעון החול של חיי יובל, תינוקת בת שנה וחצי, מתקרב לקיצו. יובל חולה בניוון שרירים סופני. אורלי כהנא רפורט, תושבת טורונטו, נוסעת לישראל בתקווה להכיר את קרובת משפחתה ולהיפרד ממנה באותה עת. סיפור שזור בעצבות ובתקווה שמודעות למחלה הגנטית תימנע סבל עצום להורים וילדים רבים
אריאל שמידברג, הילה רפופורט
מנהיגי המדינות המתועשות הביעו נכונות להרחיב את הסנקציות נגד טהרן אם זו תמשיך לסרב להפסיק את העשרת האורניום בשטחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il